Denk niet dat Amerika een fuck had gegeven wanneer die moffen alleen Europa wilde hebben.quote:Op maandag 9 september 2013 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nah, de amerikanen hadden kernwapens hé? De duitsers liepen op dat gebied echt heel ver achter.
Je moet gewoon kamille of echte groene thee nemen, is goed voor je.quote:Op maandag 9 september 2013 20:24 schreef xcachet het volgende:
Ik heb thee dat smaakt naar lemon pie.
Mwa. De slag om GB hadden ze even moeten laten liggen. Na Frankrijk niet kutten in Noord-Afrika, geen luchtslag om GB maar gewoon grenzen verdedigen en verder al je slagkracht richten op moskou. Dan was Moskou gevallen in 41 of desnoods 42 en hadden ze daarna genoeg resources om iedere aanval van de geallieerden af te slaan.quote:Op maandag 9 september 2013 20:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als die moffen Rusland hadden gelaten voor wat het was, dan hadden we nu in Nazi Duitsland gewoond.
Veel joden in VS< natuurlijk wel.quote:Op maandag 9 september 2013 20:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Denk niet dat Amerika een fuck had gegeven wanneer die moffen alleen Europa wilde hebben.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nah, de amerikanen hadden kernwapens hé? De duitsers liepen op dat gebied echt heel ver achter.
Allemaal goed voor jequote:Op maandag 9 september 2013 20:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet gewoon kamille of echte groene thee nemen, is goed voor je.
Wat nou? Toen de duitse wetenschappers hoorde dat er kernbommen vielen op Japan dachten ze dat het een grapje was, zo konden het niet geloven dat de Ameriaken al zo ver waren.quote:
Ik drink nu groene thee.quote:Op maandag 9 september 2013 20:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet gewoon kamille of echte groene thee nemen, is goed voor je.
Altijd.quote:Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe jij ook wel eens honing er in?
Toen was Duitsland al lang gevallen manquote:Op maandag 9 september 2013 20:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat nou? Toen de duitse wetenschapper hoorde dat er kernbommen vielen op Japan dachten ze dat het een grapje was, zo konden het niet geloven dat de Ameriaken al zo ver waren.
Neequote:Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe jij ook wel eens honing er in?
Nee, de duitsers hadden een hele verkeerde techniek voor het splitsen en verkeerde berekeningen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen was Duitsland al lang gevallen manDuitsland had alleen niet eerder kernwapens als de VS door uiterst succesvolle commandoacties in Noorwegen.
Ik was nog steeds geshockeerd over die Marokkaan, Alladin? Zelden zo'n mongool gezien, waarom mocht hij daar zitten?quote:
Geoquote:Op maandag 9 september 2013 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kan wel leven met een bierluchtkutje
Daar wilden ze een kernbommetje op gooien.quote:Op maandag 9 september 2013 20:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
hoax, een rood pijltje op waar ik woon.
Goeie JR.quote:Op maandag 9 september 2013 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze vroeg welke smaak, niet welke kleur
Gelul. De duitsers zijn nooit zo ver gekomen omdat al hun vuil water werd vernietigd in commando acties van GB en de VS.quote:Op maandag 9 september 2013 20:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, de duitsers hadden een hele verkeerde techniek voor het splitsen en verkeerde berekeningen.
Dan was ik er nooit geweestquote:Op maandag 9 september 2013 20:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Daar wilden ze een kernbommetje op gooien.
Geen gelul, het is echt zo. De duitse wetenschappers waren zo verbaasd omdat in hun berekeningen hadden ze veel meer uranium nodig en het splitsen lukte maar niet. Dat heeft niets te maken met een gebrek aan grondstoffen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelul. De duitsers zijn nooit zo ver gekomen omdat al hun vuil water werd vernietigd in commando acties van GB en de VS.
Zij hadden een minder efficiente manier om de hoeveelheid uranium aan te leveren ja. Maar als de acties in Noorwegen waren mislukt waren zij wel eerder geweest.quote:Op maandag 9 september 2013 20:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen gelul, het is echt zo. De duitse wetenschappers waren zo verbaasd omdat in hun berekeningen hadden ze veel meer uranium nodig en het splitsen lukte maar niet. Dat heeft niets te maken met een gebrek aan grondstoffen.
jaquote:Op maandag 9 september 2013 20:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Want je hebt een beslissing voor Robert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |