Zullen we een keer brommers gaan kiek'n?quote:Op maandag 9 september 2013 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben niet boers
Maar mijn naam is wel oorspronkelijk uit Fryslân.
Ma..quote:Op maandag 9 september 2013 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb eens terug zitten denken en ik heb best veel chicks gedaan die met Ma- begonnen.
Kom uit een stad en het meest noordelijke waar ik te zien ben in Zwollequote:Op maandag 9 september 2013 19:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zullen we een keer brommers gaan kiek'n?
Maar hier in Nederland juist niet een veel gekozen naam. Meer Robert of Robert-Jan.quote:Op maandag 9 september 2013 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh, ik vind het echt zo''n klassieke spaanse naam
Je hebt veel leuke namen in het Spaans.
Maar ik noem hem altijd Rob
Jij heet Maaike? Zo heet mijn buurmeisje ook
Ik Miranda
Naar wat? Robertoquote:Op maandag 9 september 2013 19:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Wedden dat Rens nu op Facebook aan het zoeken is
Iedereen heeft die foto van haar al gezien joh.quote:Op maandag 9 september 2013 19:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Wedden dat Rens nu op Facebook aan het zoeken is
Okquote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent dit JAN CEES
Ik niet, dus DM me maar gvd.quote:Op maandag 9 september 2013 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iedereen heeft die foto van haar al gezien joh.
Scooters kiek'n dan?quote:Op maandag 9 september 2013 20:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kom uit een stad en het meest noordelijke waar ik te zien ben in Zwolle
[..]
Maar hier in Nederland juist niet een veel gekozen naam. Meer Robert of Robert-Jan.
Aangenaam
Mij nietquote:Op maandag 9 september 2013 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iedereen heeft die foto van haar al gezien joh.
Photoshop, you're doing it wrongquote:Op maandag 9 september 2013 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
Om even terug te komen op m'n baard Geo. Ik vrees dat die van mij er zo uit gaat zien als hij langer wordt:
[ afbeelding ]
Tyron is een lekkerding hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 20:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kan je lekker zijn geschoren okseltjes likken.
Da's wel een bazennaamquote:Op maandag 9 september 2013 20:03 schreef Smoofie het volgende:
Saind heet euhm....Jurgen was het toch>?
Neither, maar het heeft wel een Engelse versie.quote:
Neverzeslaapskiquote:Op maandag 9 september 2013 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Neither, maar het heeft wel een Engelse versie.
Gegroet, ik hoor het wel als jullie het geraden hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |