• Doe een goed bod (in het topic of via pm/dm)!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Hitchcock Collection: Black & White:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overige dvd's:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox 360 games:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ten slotte ook 2 dvd-rekken (ik schat dat er ca. 350 dvd's in passen).SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
332 (euro'tje per film)quote:
Kan je die dvd lijst niet in een spoiler zettenquote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
332 (euro'tje per film)
15 (die extra dvd's, o.a. Band of Brothers)
80 (die x-box spellen)
13 (de dvd-rekken)
------- +
440 euro
Je hebt natuurlijk gelijk, ff aangepast.quote:Op maandag 9 september 2013 20:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kan je die dvd lijst niet in een spoiler zetten![]()
maar vraagprijs p/s voor de xbox games?
Ok geen interesse danquote:Op maandag 9 september 2013 20:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk, ff aangepast.
Ik verkoop niets hiervan individueel, te veel werk. Eventueel wel alle Xbox-360 (12 stuks) in een klap!
Voor die 80 euro'tjes kan je wat je niet nodig hebt prima met winst doorverkopen he.quote:
Dan moet ik weer moeite doenquote:Op maandag 9 september 2013 20:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor die 80 euro'tjes kan je wat je niet nodig hebt prima met winst doorverkopen he.
Did you rlly?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:31 schreef Geralt het volgende:
Het zijn 322 DVD's en als ik die boxen meeneem dan kom ik op 329.
En ja ik heb ze geteld.
Ik dacht ik zeg het even
50 + evt. verzendkosten. AS3 paar week terug nog voor 26,99 gekocht, dus hele redelijke deal lijkt me.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:23 schreef bijdehand het volgende:
28 Days Later...,2002
28 Weeks Later,2007
American Gangster,2007
Boot, Das,1981
Donnie Darko,2001
Magnificent Seven, The,1960
Million Dollar Baby,2004
Stalingrad,1993
Star Wars,1977
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back,1980
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi,1983
Walk the Line,2005
Wall Street,1987
Wild Bunch, The,1969
Assassin’s Creed III
Wat wil je er voor hebben?
15 of 18 + evt. verzendkostenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:33 schreef sjeksmine het volgende:
Wat wil je hebben voor dit pakketje? Donnie Darko zie ik al dat iemand interesse in heeft, maar mocht dat komen te vervallen dus eventueel Donnie Darko erbij. Dus wat wil je met en/of zonder die film erbij?
2001: A Space Odyssey,1968
Babel,2006
Cabinet des Dr. Caligari., Das,1920
Donnie Darko,2001
Moon,2009
Shining,The 1980
En zonder AC3?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
50 + evt. verzendkosten. AS3 paar week terug nog voor 26,99 gekocht, dus hele redelijke deal lijkt me.
Special price for you: 35quote:
Als dat incl verzenden is ga ik akkoord. Anders wordt het iets te veel van het goede.quote:
Pardon? Je geeft zelf aan 1 euro per dvd te vragen en je geeft zelf aan dat je ACIII voor 27 euro gekocht hebt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:44 schreef Kaas- het volgende:
Geralt, toevallig ben ik mod dus delete ik je commentaar op mijn prijzen maar gewoon en verwijs ik je naar de dm. Bedankt.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
332 (euro'tje per film)
15 (die extra dvd's, o.a. Band of Brothers)
80 (die x-box spellen)
13 (de dvd-rekken)
------- +
440 euro
Iemand wilt 14 dvds overnemen en ACIII en daar vraag je 50 euro voor. 50-14 = 36 euro wat je dus voor ACIII vraagt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
50 + evt. verzendkosten. AS3 paar week terug nog voor 26,99 gekocht, dus hele redelijke deal lijkt me.
Is dat kutdorp in het zuiden zo ver weg van Rotterdam?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als dat incl verzenden is ga ik akkoord. Anders wordt het iets te veel van het goede.
Hoe hoger de oplage, hoe lager de prijs per dvd natuurlijk. Andersom ook. Vandaar. Weer vriendjes?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pardon? Je geeft zelf aan 1 euro per dvd te vragen en je geeft zelf aan dat je ACIII voor 27 euro gekocht hebt.
Zie je eigen berichten in dit topic.
Iemand wilt 14 dvds overnemen en ACIII en daar vraag je 50 euro voor. 50-14 = 36 euro wat je dus voor ACIII vraagt.
En vervolgens vraagt ie zonder ACIII en dan maak je een special price voor hem van 35 euro voor 14 films terwijl je een euro per film wilt hebben en dan mag ik je daar niet op attenderen dat een en ander niet klopt en flikker je maar gewoon alles weg?
Anders stik je lekker met je films; ik had ook interesse in een hele zwik, maar die is nu weg.
Dat lees ik nergens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe hoger de oplage, hoe lager de prijs per dvd natuurlijk. Andersom ook. Vandaar.
Neequote:Weer vriendjes?
Ja, is bij Den Bosch, dus is nog kut om met de trein te doen. Verzenden gaat 6,75 worden. Kunnen het ook delen en dan betaal ik je 38,50quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dat kutdorp in het zuiden zo ver weg van Rotterdam?Maar goed, wat zou het ongeveer kosten om dit allemaal te versturen, toevallig een idee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop