tenzij ze elkaar eerder treffen
quote:Als ik nummers van GM en JL naast elkaar leg, kom ik toch tot de conclusie dat GM een groter octaafbereik heeft en een veel zuivere stem.
Op woensdag 25 september 2002 13:32 schreef Zander het volgende:
Ik gok dat John Lennon het ver gaat schoppen, George Michael zal vermoedelijk de halve finale niet eens halen.
Oftie betere liedjes maakt is een ander verhaal...
quote:maar het gaat dus niet per see om de zang zelf, maar om de zanger als artiest
Op woensdag 25 september 2002 13:33 schreef Vamos het volgende:[..]
Als ik nummers van GM en JL naast elkaar leg, kom ik toch tot de conclusie dat GM een groter octaafbereik heeft en een veel zuivere stem.
Oftie betere liedjes maakt is een ander verhaal...
quote:Dat zeg ik
Op woensdag 25 september 2002 13:35 schreef julekes het volgende:
maar het gaat dus niet per see om de zang zelf, maar om de zanger als artiest
Tom Waits, Neil Young en Bob Dylan kunnen opgelucht ademhalen..
quote:simultaan-post
Op woensdag 25 september 2002 13:43 schreef Zander het volgende:[..]
Dat zeg ik
.
quote:Als dat gebeurt zal het feit dat Freddie bij Queen zong een erg grote invloed hebben gehad denk ik... dat is eigenlijk niet de opzet van het toernooi, het gaat om z'n solo carriere.
Op woensdag 25 september 2002 13:30 schreef Vamos het volgende:
Freddy Mercury vs George Michael
Voorspelling vind ik lastig... weet te weinig van solozangers om in te kunnen schatten hoe populair iedereen hier is. Billy Joel kan bv best de finale halen al kan ik me ook voorstellen dat er veel zijn die hem maar niks vinden. Tja. Een finale Lennon - McCartney zou wel grappig zijn, maar terecht? mwah
Idem voor Andre Hazes...
quote:Net als Mick Jagger, die heeft als solo-artiest toch ook niet zoveel gepresteerd.. van Freddie ken ik eigenlijk ook alleen maar Barcelona en Living on my own.
Op woensdag 25 september 2002 13:47 schreef ranja het volgende:
Als dat gebeurt zal het feit dat Freddie bij Queen zong een erg grote invloed hebben gehad denk ik...
quote:ik denk dat veel mensen (onbewust) toch ook de band van de artiest mee laten tellen
Op woensdag 25 september 2002 13:57 schreef Zander het volgende:[..]
Net als Mick Jagger, die heeft als solo-artiest toch ook niet zoveel gepresteerd.. van Freddie ken ik eigenlijk ook alleen maar Barcelona en Living on my own.
Ik hoop dat John Lennon ver komt. Dat hoop ik ook van McCartney, maar daarvoor zitten hier teveel haters. En Harrison solo is misschien te onbekend voor sommigen. Lennon heeft wat dat betreft wel meer kans. En uiteraard zou het imho ook geheel terecht zijn, mocht hij de finale halen.
En wie nog meer...? 'Kweet niet...ik vrees dat een aantal van mijn eigen favorieten toch wel snel weggebonjourd gaan worden. Presley of Sinatra zou leuk zijn, net als James Taylor die ik geestelijk constant aan het steunen ben.
Maar ik denk het niet... Ik hoop wel dat er uiteindelijk zangers overblijven die ook daadwerkelijk solo wel wat gepresteerd hebben.
quote:wishful thinking, denk dat veel mensen daar niet van houden
Op woensdag 25 september 2002 14:52 schreef sweek het volgende:jeff buckley
quote:mag ik nog even in m'n droom blijven?
Op woensdag 25 september 2002 14:53 schreef julekes het volgende:[..]
wishful thinking, denk dat veel mensen daar niet van houden
quote:Ik vind het al een grof schandaal dat Ringo niet mee mag doen...
Op woensdag 25 september 2002 14:50 schreef Jane het volgende:
Ik hoop dat John Lennon ver komt. Dat hoop ik ook van McCartney, maar daarvoor zitten hier teveel haters. En Harrison solo is misschien te onbekend voor sommigen.
"It don't come easy" is toch best een leuk nummer.
quote:ach, als hij eruit gedonderd wordt heb je wel een goede reden om 'last goodbye' nog eens te draaien
Op woensdag 25 september 2002 14:54 schreef sweek het volgende:[..]
mag ik nog even in m'n droom blijven?
quote:Net als Rod Stewart, al heeft die misschien nog wel een groter bereik dan degenen die jij noemt.
Op woensdag 25 september 2002 13:43 schreef Zander het volgende:
quote:
Op woensdag 25 september 2002 14:56 schreef julekes het volgende:[..]
ach, als hij eruit gedonderd wordt heb je wel een goede reden om 'last goodbye' nog eens te draaien
ach ik ga voor jeff buckley en lou reed ofzo als mijn personal favo's iig
edit: ik kijk nu pas naar de lijst, een paar namen hiervan mogen geschrapt worden, alhoewel ze ook echt solo hebben gezongen hoor
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 25-09-2002 15:08]
quote:Nouhou...we hebben hem niet genomineerd.
Op woensdag 25 september 2002 14:55 schreef Zander het volgende:Ik vind het al een grof schandaal dat Ringo niet mee mag doen...
![]()
"It don't come easy" is toch best een leuk nummer.
quote:Ja, natuurlijk zou dat terecht zijn!!!
Op woensdag 25 september 2002 13:47 schreef ranja het volgende:Een finale Lennon - McCartney zou wel grappig zijn, maar terecht?
Alleen word ikzelf dan voor een onmogelijke keuze gesteld, dus alleen daarom al.... misschien maar niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |