misschien heeft ze gewoon een soort ribbeltjes binnen in en is het gewoon hobbeltjes tellen?quote:Op maandag 9 september 2013 19:12 schreef plopkweker het volgende:
Ook echt tijdens de sex een meetlint erbij gepakt ja?
Ik ook! Echt op een gemiddelde dag voel ik die haat wel 8x keer opborrelen! het houdt me zo bezig! Ik ben blij dat jij een topic hebt geopend, anders zou ik het binnenkort zelf doenquote:Op maandag 9 september 2013 19:14 schreef Zwartepareltjee het volgende:
ik haat mensen die liegen over hun pik.
Zijn meetlint, ts is een frustie rukkerquote:Op maandag 9 september 2013 19:18 schreef Dimens het volgende:
Misschien houdt de TS haar meetlint wel verkeerd om.
je typt als een Marokkaan en komt de loftrompet steken over de gemiddelde Marokkaanse piemel?quote:Op maandag 9 september 2013 19:18 schreef Zwartepareltjee het volgende:
Blanke Mannen kunnen heel groot geschapen zijn , alleen zijn Marokkanen vaak de alle grootste geschapen .. dat is uit mijn ervaring veel vrouwen weten dit ook trouwens.
negers geloven nog in hun fabeltjes.
negers kunnen de waarheid niet accepeteren ze worden bang dat de grote waarheid na buiten komt dat negers klein geschapein zijn en dat ze geen een vrouw meer kunnen krijgen.
omdat hun leugens toch wel bekend is dat ze gewoon onzin praten.
Het lul zijn overheerst in het algemeen bij mocrosquote:Op maandag 9 september 2013 19:18 schreef Zwartepareltjee het volgende:
Blanke Mannen kunnen heel groot geschapen zijn , alleen zijn Marokkanen vaak de alle grootste geschapen .. dat is uit mijn ervaring veel vrouwen weten dit ook trouwens.
Ik neukte al met mannen toen jouw ouders nog froebelden, en het is niet mijn ervaringquote:Op maandag 9 september 2013 19:21 schreef Zwartepareltjee het volgende:
Nee hoor ben een antiliaanse dame , ik ben 24 jaar ik vertel mijn ervaring .
ik ben die negers zat die onzin lullen dat ze en grote hebben terwijl ze allemaal een kleintje hebben van 12cm.. de grootste pikken vind je bij de blanke mannen of bij de marokkaanse mannen dat is mijn ervaring.
zina waar kom jij vandaan, half antilliaans half marokkaansquote:Op maandag 9 september 2013 19:21 schreef Zwartepareltjee het volgende:
ik ben die negers zat die onzin lullen dat ze en grote hebben terwijl ze allemaal een kleintje hebben van 12cm.. de grootste pikken vind je bij de blanke mannen of bij de marokkaanse mannen dat is mijn ervaring.
Jij bent allesbehalve een dame.quote:Op maandag 9 september 2013 19:21 schreef Zwartepareltjee het volgende:
nergensquote:
Iemand die aandacht nodig heeftquote:
Niet alleen dit forum. Hij is op meerdere fora bezig met zijn praktijken.quote:
Ik heb een vriendenstel dat obsessief met Grindr bezig is. Overal op zoek en vraag twee is steevast: 'hoe groot is je pik?'. Ergerlijk en het inmiddels nogal pathetic. Dat doe jij toch niet, hè?quote:Op maandag 9 september 2013 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben met heel veel mannen naar bed geweest en kan niet zeggen dat er een relatie is tussen pikgroote en afkomst.
Nog een slut gespot. Marja, wat verwacht je ook van een homoquote:Op maandag 9 september 2013 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben met heel veel mannen naar bed geweest en kan niet zeggen dat er een relatie is tussen pikgroote en afkomst.
Nogal logisch als papsie en mamsie er een stukje af (laten) hakken.quote:Op maandag 9 september 2013 20:05 schreef MultiBanaan het volgende:
Raar topic, Marocs hebben gemiddeld een kleinere dan blanke hollandse jongens.
Is dat het geval? Hoeveel Marokkanen ken jij überhaupt, meisje? Waaruit trek je die conclusie? Verlicht mij met je vooroordelen. Dan zullen we de degens kruisen en kijken waar je gebazel op gebaseerd is.quote:Op maandag 9 september 2013 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je typt als een Marokkaan en komt de loftrompet steken over de gemiddelde Marokkaanse piemel?
Laat me raden, je bent een Marokkaan van 16 met een minipikkie en een complex over zijn lul?
quote:Op maandag 9 september 2013 19:18 schreef Zwartepareltjee het volgende:
Gvd, echt.quote:Op maandag 9 september 2013 22:29 schreef MoroccanMen het volgende:
Ik ben het echt mee eens met je ts , laat je niet gek maken ik hoor graag je mening .
Wij Marokkanen zijn in het algemeen het grootste geschapen , er bestaan geen marokkaanse jongens met en kleine piemel allemaal hebben marokkaanse jongens grote piemel dat klopt helemaal.
ik zelf heb een pik van 24cm bij 8 breed, voor de mensen die het niet geloven wegens jaloesie ik heb en email ik mail gerust en foto van me pik vind ik geen probleem, ik heb ook veel ervaring met negerintjes .
die zeggen ook vaak dat negers kleintjes hebben dat geloof ik zeker . mijn marokkaanse pik is groter dan de gemiddelde neger dat is 100% zeker , ik zal zeggen bezoek gerust een sauna tent in marokko geloof me je zet pikken van 35cm. niemand is groter geschapen dan marokkanen dat is de kei harde waarheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop