Jaaaa.quote:Op maandag 9 september 2013 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd nu komen we over 160 richting de geboortejaren, dan moeten we in elk topic een eerbetoon aan de mensen doen die in dat jaar geboren zijn
Nee, want dibs.quote:Op maandag 9 september 2013 17:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je deelt hem met Loqi en Debs.
En mijquote:Op maandag 9 september 2013 17:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je deelt hem met Loqi en Debs.
Goed jaar wel.quote:Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
En mij:p ik had gedacht dat Debs ouder was, maar waarom weet ik niet
Ukje.quote:Op maandag 9 september 2013 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij heb ik mijn jaar soberso voor mezelf
Moet jij zeggen.quote:
Jonkie.quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
2 jaar ouder en zo'n 20 cm langer.
Omdat bijna herfstquote:Op maandag 9 september 2013 17:23 schreef Diconnected het volgende:
Ermahgerd waarom is het ineens zulks kutweer en koud en beh
Nope, delen met Milka en Kip.quote:Op maandag 9 september 2013 17:24 schreef Molo het volgende:
Fossiel uit '82 meldt vanuit de file en dibbst ook op dit jaar
Volgens wikipedia is het gewoon met 1 b trouwens.quote:Op maandag 9 september 2013 17:24 schreef Molo het volgende:
Fossiel uit '82 meldt vanuit de file en dibbst ook op dit jaar
Kip gebruikt de oude spelling, omdat fossielquote:Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is het gewoon met 1 b trouwens.
Vooruut dan maarquote:
Ik gnorkte harder dan goed voor me. Kuch.quote:
Dan doe ik dibs voor hemquote:
Het was Trix.quote:Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Vooruut dan maar
Bami, wie geloof jij, Wikipedia of Sjaan???
omdat ze best een burgerkutje is met dr koophuis en auto van de zaakquote:Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
En mij:p ik had gedacht dat Debs ouder was, maar waarom weet ik niet
Wutquote:Op maandag 9 september 2013 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd ze hebben de lasagnette verlight
quote:Op maandag 9 september 2013 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
Vroeger zat er 150 gram geraspte kaas in het recept, nu is het een variatietipen er zit ineens sladressing bij?
Whut.quote:Op maandag 9 september 2013 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
Vroeger zat er 150 gram geraspte kaas in het recept, nu is het een variatietipen er zit ineens sladressing bij?
vroeger niet!quote:Op maandag 9 september 2013 17:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ah, dressing om over komkommerschijfjes te doen of zo? Das toch de standaard 'salade' bij een wereldgerecht?
HOE kan je een ovengerecht maken zonder kaas erop?quote:Op maandag 9 september 2013 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ah ok. Ik heb bij wel meer wereldgerechten zo'n dressing-zakje gevonden en die is bijna altijd om te mixen met komkommerschijfjesquote:
En dat is echt niet lekkerder dan losse komkommer,quote:Op maandag 9 september 2013 17:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb bij wel meer wereldgerechten zo'n dressing-zakje gevonden en die is bijna altijd om te mixen met komkommerschijfjes
Al heb ik de lasagnette nog niet eerder gehad, dus dat weet ik niet
Toen ik voor het laatst lasagnette maakte sneed jouw moeder je vlees nogquote:Op maandag 9 september 2013 17:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En dat is echt niet lekkerder dan losse komkommer,
Lasagnette heeft dat al wel een tijd hoor!
quote:Op maandag 9 september 2013 17:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
Die risotto van de bertolli is ook lekker. En Gordon Ramsey maar klagen dat risotto moeilijk is, zelfs ik kan het![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toen ik voor het laatst lasagnette maakte sneed jouw moeder je vlees nog![]()
Ik had een lekker recept gevonden in een kookboek, maar er gaat wel redelijk wat tijd inzitten, aangezien je de bouillon schepje voor schepje aan de rijst toevoegt en steeds moet wachten tot alles bijna is opgenomen. Errug lekker, maar voor doordeweeks vind ik zo'n wereldgerecht velen makkelijkerquote:Op maandag 9 september 2013 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou wel willen leren om ècht risotto te maken though!
ja, maar wel in de goede volgorde en dat het dan ook nog eens precies de goede consistentie heeft en lekker smaaktquote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef megamandy het volgende:
Risotto is toch niet heel moeilijk? Alleen goed in de gaten houden. Bouillon maken, rijst erin en roeren.
ik heb het wel eens gedaan zo maar daar moesten weer allemaal moeilijke kruiden in die ik niet hebquote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had een lekker recept gevonden in een kookboek, maar er gaat wel redelijk wat tijd inzitten, aangezien je de bouillon schepje voor schepje aan de rijst toevoegt en steeds moet wachten tot alles bijna is opgenomen. Errug lekker, maar voor doordeweeks vind ik zo'n wereldgerecht velen makkelijker
Hoe maak je dan anders risotto?quote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had een lekker recept gevonden in een kookboek, maar er gaat wel redelijk wat tijd inzitten, aangezien je de bouillon schepje voor schepje aan de rijst toevoegt en steeds moet wachten tot alles bijna is opgenomen. Errug lekker, maar voor doordeweeks vind ik zo'n wereldgerecht velen makkelijker
En dit is dus de reden dat B sowieso geen risotto kan maken, dus dat zal ik moeten doen... Hij gooit altijd iets in de pan, loopt weg om andere dingen te doen en komt terug om weer ff te roeren etc, en loopt vervolgens weer wegquote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef megamandy het volgende:
Risotto is toch niet heel moeilijk? Alleen goed in de gaten houden. Bouillon maken, rijst erin en roeren.
Knorr: bak kip en groenten, gooi water, mix en risottorijst erbij en wacht 12 minquote:Op maandag 9 september 2013 18:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe maak je dan anders risotto?![]()
Nee je bent wel een uur bezig alles bij elkaar en constant blijven roeren zodat het niet aankoekt aan de pan etc.quote:Op maandag 9 september 2013 18:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dit is dus de reden dat B sowieso geen risotto kan maken, dus dat zal ik moeten doen... Hij gooit altijd iets in de pan, loopt weg om andere dingen te doen en komt terug om weer ff te roeren etc, en loopt vervolgens weer weg
Oh, zodra er meer dan 2 dingen in een recept staan die ik niet heb en normaal nooit pak, dan maak ik het ook nietquote:Op maandag 9 september 2013 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het wel eens gedaan zo maar daar moesten weer allemaal moeilijke kruiden in die ik niet heb
Ik ben stiekem een culibarbaar
met een wereldgerecht.quote:Op maandag 9 september 2013 18:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe maak je dan anders risotto?![]()
ja maar ik had niet verwacht dat het dan ook zoveel sneller zou gaan en dat je toch nog steeds stap voor stap die bouillon erbij moest gietenquote:
jij overschat wereldgerechtenquote:Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
ja maar ik had niet verwacht dat het dan ook zoveel sneller zou gaan en dat je toch nog steeds stap voor stap die bouillon erbij moest gieten
Ik had een recept voor risotto met pancetta en kaas en die was erg goed gelukt.quote:
Nope, gewoon al het water in 1 keer erbij en die rijst slurpt het toch wel opquote:Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
ja maar ik had niet verwacht dat het dan ook zoveel sneller zou gaan en dat je toch nog steeds stap voor stap die bouillon erbij moest gieten
Volgens mij is het enige wereldgerecht wat ik ooit gebruikt heb Kip Madras. En dat wil ik ook eens zelf maken maar dan moet je eerst honderd duizend kruiden in huis hebben volgens mijquote:
Ik hou ervanquote:Op maandag 9 september 2013 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
Wereldgerecht recept standaard:
1. hak alles in stukjes
2. flikker alles in de pan
3. voeg sausmix en water toe
4. wacht xx minuten
eet smakelijk!
that must've hurtquote:Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had een recept voor risotto met pancetta en kaas en die was erg goed gelukt.
Wilde ik nog een keer 'echte' risotto maken, maar dan met kip, champignons en courgette, zoals het wereldgerecht, en toen zei B dat hij het wereldgerecht eigenlijk lekkerder vondDat heb ik dus ook nooit meer zelf gemaakt
Je vergeet:quote:Op maandag 9 september 2013 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
Wereldgerecht recept standaard:
1. hak alles in stukjes
2. flikker alles in de pan
3. voeg sausmix en water toe
4. wacht xx minuten
eet smakelijk!
ja, dat is van na mijn die-hard wereldgerechtenperiodequote:Op maandag 9 september 2013 18:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je vergeet:
5. maak sladressing
6. gooi de komkommerschijfjes erdoor
dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 9 september 2013 18:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dit is dus de reden dat B sowieso geen risotto kan maken, dus dat zal ik moeten doen... Hij gooit altijd iets in de pan, loopt weg om andere dingen te doen en komt terug om weer ff te roeren etc, en loopt vervolgens weer weg
quote:Op maandag 9 september 2013 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
that must've hurt
Of heb jij het kooktalent van je moeder geerfd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is allemaal vleesgroentemix in een deegflap.quote:Op maandag 9 september 2013 18:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
dat doe ik ook altijdheb er het geduld niet voor. en zou dus idd nooit echte risotto kunnen maken (en ga het ook niet proberen) maar die wereldgerechten zijn wel echt een uitkomst.
al vraag ik me nogsteeds af want nu het verschil is tussen een durum, burrito en taco's maar dat zal ook wel de culibarbaar in mij zijn.
godsamme ja dat herinner ik me nog wel.Zulks een man ookquote:Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had ook eens pastasaus gemaakt, from scratch met ontvelde tomaten en alles. Die kon B ook niet zo waarderen want 'hij miste de echte tomatensmaak'. Ja lul, tomaten smaken zoals je ze nu eet, niet zoals Honig ze verpoederd in een pakje verkooptMaar toch was het geen 'echte' pastasaus volgens hem, er moest gewoon een pakje door
Dus het ligt niet altijd aan mij
Jaquote:Op maandag 9 september 2013 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godsamme ja dat herinner ik me nog wel.Zulks een man ook
Oeh dat ziet er lekker uit, heb hem ff opgezocht. Binnenkort eens uitproberen!quote:Op maandag 9 september 2013 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je welke lekker is? Sesam Kip van die luxe wereldgerechten
bami ziet er nog anders uitquote:Op maandag 9 september 2013 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is allemaal vleesgroentemix in een deegflap.
In de basis zijn bami en spaghetti ook hetzelfde
Lekker danquote:Op maandag 9 september 2013 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja, griepklachten weg, word ik kei misselijk. Thank you, god.
Knorr risotto verkiezen boven ekte risotto. Emoslinger.gifquote:Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had een recept voor risotto met pancetta en kaas en die was erg goed gelukt.
Wilde ik nog een keer 'echte' risotto maken, maar dan met kip, champignons en courgette, zoals het wereldgerecht, en toen zei B dat hij het wereldgerecht eigenlijk lekkerder vondDat heb ik dus ook nooit meer zelf gemaakt
ja. Waarom zou een man moeten wegrotten?quote:Op maandag 9 september 2013 18:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het slecht van me dat ik nog steeds jeuk krijg van mannen die gezichts-verzorgingsproducten gebruiken?
Ik kan er maar niet aan wennen
Dat ik me eerst aangesproken voel en dan pas denk "oh, het voedsel".quote:Op maandag 9 september 2013 18:18 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
bami ziet er nog anders uitmaar die wraps is allemaal 1pot nat.
en arme Miss_c, das wel heel erg. ik zou gewoon doorzetten en gewoon zelf maken,...uiteindelijk waardeerd ie het wel, toch?!
Taco's zijn toch schelpen? Die harde?quote:Op maandag 9 september 2013 18:18 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
en arme Miss_c, das wel heel erg. ik zou gewoon doorzetten en gewoon zelf maken,...uiteindelijk waardeerd ie het wel, toch?!
Hahahaquote:Op maandag 9 september 2013 18:18 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ah onze topickok komt raad gevenquote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Knorr risotto verkiezen boven ekte risotto. Emoslinger.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat ik me eerst aangesproken voel en dan pas denk "oh, het voedsel".
quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat ik me eerst aangesproken voel en dan pas denk "oh, het voedsel".
Om dezelfde reden dat ik het raar vind als een man make-up gebruikt of z'n oksels scheertquote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja. Waarom zou een man moeten wegrotten?
quote:Op maandag 9 september 2013 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah onze topickok komt raad geven
Euj, ik weet wel wat ik eetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Baas zijn specialty is risotto. Keilekker joh!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ach, weet je, het scheelt mij velen tijdquote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Knorr risotto verkiezen boven ekte risotto. Emoslinger.gif
gekkie.quote:Op maandag 9 september 2013 18:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik het raar vind als een man make-up gebruikt of z'n oksels scheert
Ik ben juist blij dat B zijn oksels scheert.... Niet dagelijks of zo, maar eens in de zoveel tijd zodat het geen oerwoud wordt.quote:Op maandag 9 september 2013 18:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik het raar vind als een man make-up gebruikt of z'n oksels scheert
ja, met wat? Je maakt me schieuwnierig!quote:Op maandag 9 september 2013 18:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Euj, ik weet wel wat ik eet. Baas zijn specialty is risotto. Keilekker joh!
ja dit. Niks smeriger dan een bos van die natte okselklossen als ze zich inspannen, gad-ver-dammequote:Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat B zijn oksels scheert.... Niet dagelijks of zo, maar eens in de zoveel tijd zodat het geen oerwoud wordt.
Iddquote:Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dit. Niks smeriger dan een bos van die natte okselklossen als ze zich inspannen, gad-ver-damme
Met alles! Paddenstoelen, of spinazie, of kip met rode pesto, of of of.. Hij verzint het tegenwoordig allemaal zelfquote:Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, met wat? Je maakt me schieuwnierig!
Is ie te huur?
die onthoud ik ff voor een eind van de maandquote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Met alles! Paddenstoelen, of spinazie, of kip met rode pesto, of of of.. Hij verzint het tegenwoordig allemaal zelf. jullie zijn van harte welkom om een keer te komen eten
.
Etensbak leeg?quote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een pousse die nu al zeven keer over me heen is gelopen. Zou ze aandacht blieven?
RISOTTO-MEET!quote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Met alles! Paddenstoelen, of spinazie, of kip met rode pesto, of of of.. Hij verzint het tegenwoordig allemaal zelf. jullie zijn van harte welkom om een keer te komen eten
.
Hehe you don't sayquote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een pousse die nu al zeven keer over me heen is gelopen. Zou ze aandacht blieven?
ermahgerd!quote:Op maandag 9 september 2013 18:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het leuke is dat ik okselhaar ook niet fris vind.. Maar geschoren oksels nog erger.
Wat dat betreft kunnen mannen het gewoon in het geheel niet goed doen
En ik heb nog nooit een vriend gehad die aftershave gebruikt
quote:Op maandag 9 september 2013 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd!
Ik koop zelfs extra sensitive aftershave balsam voor bb (ja, die koop ik, hij gaat in acute stress-stand bij de drogisterij) omdat zijn huid daar beter op reageert en ik dan beter slaap.
(normale aftershave is zo geparfumeerd)
uhm ja, het zal wel....ziet er hetzelfde uit als die andere 2quote:Op maandag 9 september 2013 18:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Taco's zijn toch schelpen? Die harde?
Fred is een oude hippie, well duhquote:Op maandag 9 september 2013 18:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik moet Fred al helpen herinneren dat hij zich moet scheren omdat hij prikt
àlles? Is ie professioneel sporter?quote:Op maandag 9 september 2013 18:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
uhm ja, het zal wel....ziet er hetzelfde uit als die andere 2![]()
en Bamihet gaat niet altijd over jou
ow en vriendlief scheert alles....en heeft aftershave voor de gevoelige huid....![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fred is een oude hippie, well duh
Ik koop ook al B's drogisterij artikelenquote:Op maandag 9 september 2013 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd!
Ik koop zelfs extra sensitive aftershave balsam voor bb (ja, die koop ik, hij gaat in acute stress-stand bij de drogisterij) omdat zijn huid daar beter op reageert en ik dan beter slaap.
(normale aftershave is zo geparfumeerd)
Ja dat welquote:
ik heb ooit scharrels gehad die alleen haargroei op hun schedel hadden. Oh en op hun ballen wel.quote:Op maandag 9 september 2013 18:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een keer een scharrel gehad die ook alles had geschoren. Verwarrend was dat.
Zeker aangezien het best een tijd terug is en ik destijds m'n muts nog niet kaal maakte.
Het is bij 1 keer gebleven
Dan heeft ie ongeveer hetzelfde als ik. Alleen heb ik in plaats van scheergel makeup-reinigerquote:Op maandag 9 september 2013 18:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat wel.
En z'n vingernagels, want gitaar![]()
Verder heeft hij shampoo, douchegel, scheergel en tandpasta. En een borstel, maar die had hij serieus ook niet voor hij mij kende
En ik heb hem een blikje niveau aangesmeerd omdat hij vaak extreem droge plekken op z'n handen heeft.
Niveau aansmerenquote:Op maandag 9 september 2013 18:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat wel.
En z'n vingernagels, want gitaar![]()
Verder heeft hij shampoo, douchegel, scheergel en tandpasta. En een borstel, maar die had hij serieus ook niet voor hij mij kende
En ik heb hem een blikje niveau aangesmeerd omdat hij vaak extreem droge plekken op z'n handen heeft.
ow nee pardon...zijn benen en armen niet (benen zouden wel een scheer/trimbeurt kunnen gebruiken)quote:Op maandag 9 september 2013 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
àlles? Is ie professioneel sporter?
Ermagerd briljante typoquote:Op maandag 9 september 2013 18:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niveau aansmerenwas het maar zo makkelijk!
DAN moequote:Op maandag 9 september 2013 18:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ow nee pardon...zijn benen en armen niet (benen zouden wel een scheer/trimbeurt kunnen gebruiken)![]()
en professioneel sporterhij is ook liever lui als moe
Dan gebruik jij wel weinigquote:Op maandag 9 september 2013 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heeft ie ongeveer hetzelfde als ik. Alleen heb ik in plaats van scheergel makeup-reiniger
loller, ik zag 'm niet eensquote:Op maandag 9 september 2013 18:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niveau aansmerenwas het maar zo makkelijk!
klopt, ik probeer het soms maar het lukt me gewoon niet. Bodylotion voelt vies, ik heb zo'n vette kop dat gezichtsboter ook niet echt nodig is.quote:Op maandag 9 september 2013 18:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan gebruik jij wel weinig
sorry,quote:Op maandag 9 september 2013 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DAN moe
Maar borst enzo dus wel?
Geen conditioner? Haar-serumiets? Bodylotion? Gezichtscreme? Scrub?quote:Op maandag 9 september 2013 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heeft ie ongeveer hetzelfde als ik. Alleen heb ik in plaats van scheergel makeup-reiniger
Nee man hou op schei uit, kost tijd en jeukt, en voegt niks toequote:Op maandag 9 september 2013 18:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen conditioner? Haar-serumiets? Bodylotion? Gezichtscreme? Scrub?
Dat is niet goor, dat is normaalquote:Op maandag 9 september 2013 18:36 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
sorry,
ja hij heeft 5 zielige borsthaartjes dus dat ziet niet uit en goor dus moet weg....
hij had eerst zo'n streepje vanaf zijn navelmaar das nu ook weg.
raakt dat niet heel snel op?quote:Op maandag 9 september 2013 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb die spuitbus met bodylotion van Vaseline waar al de bloggers zo enthousiast over zijn, dat is fijn spul
Maar je vindt het niet gek als een man facewash, lotion en creme voor z'n bakkes gebruikt?quote:Op maandag 9 september 2013 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee man hou op schei uit, kost tijd en jeukt, en voegt niks toe
Geen idee, ik kan hem nog steeds gebruikenquote:
nee hoor. Ik vind het toch ook niet raar dat jullie dat allemaal doen?quote:Op maandag 9 september 2013 18:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar je vindt het niet gek als een man facewash, lotion en creme voor z'n bakkes gebruikt?
Ja maar wij zijn wijvenquote:Op maandag 9 september 2013 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor. Ik vind het toch ook niet raar dat jullie dat allemaal doen?
hahah was ik al bang voor. het is dat ik nog genoeg bodylotion heb amders had ik het ook wel geprobeerd denk ikquote:Op maandag 9 september 2013 18:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan hem nog steeds gebruiken
weet je dat heel veel jongemannen vreselijke complexen krijgen van dit soort boude uitspraken?quote:Op maandag 9 september 2013 18:38 schreef Tyler-Girl het volgende:
bortshaar is om van te gruwelen....gatver.
dan maar kaal en jongentjes....ik moet er tegenaan kijken
Ze is gewoon jaloersquote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je dat heel veel jongemannen vreselijke complexen krijgen van dit soort boude uitspraken?
(ja sorry, ik heb zelf een man die daardoor echt gruwelijk onnodig onzeker is geweest vroegeren ik kan er dus ook slecht tegen. Als mannen zeggen dat vrouwen met kleine borsten smerig en afstotelijk zijn vallen we daar ook collectief over.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK WOU DAT IK OOK BORSTHAAR HAD![]()
![]()
dan had je in oost-europa geboren moeten geweest zijnquote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK WOU DAT IK OOK BORSTHAAR HAD![]()
![]()
hohoho, jij wilde geen kinderen toch?quote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Niks mis met een beetje haar.
Met smeren ook niet, overigens. Mocht ik mij ooit gaan voortplanten hoop ik voor het koter dat het tussen mij en Joop in zit qua huid.
They will all fall, one by onequote:Op maandag 9 september 2013 18:46 schreef Molo het volgende:
[..]
hohoho, jij wilde geen kinderen toch?![]()
![]()
ja duh, dat is een neg0rquote:Op maandag 9 september 2013 18:47 schreef Molo het volgende:
dit vind ik wel nasty, van die pilletjes of hoe dat heet, net als fleecetruien die je al honderd jaar hebt
[ afbeelding ]
studeert B weer? Wat doet hij? Onderwijs master?quote:Op maandag 9 september 2013 17:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik moet binnenkort ook eens op zoek naar gerechten die makkeljk in bulk te maken zijn en goed in te vriezen/op te warmen. Nu B aan zijn studie is begonnen, eten we vaker apart van elkaar en dan is het handig om wat dingen in de vriezer te hebben liggen.
Wat we nu vooral hebben is chili, pastasaus en bami/nasi. Quinoa is denk ik ook wel goed te doen. Iemand nog andere suggesties?
Soberzo de eerste 5 jaar niet, daarna hangt het van de situatie af. Maar voorlopig blijft het bij hell no.quote:Op maandag 9 september 2013 18:46 schreef Molo het volgende:
[..]
hohoho, jij wilde geen kinderen toch?![]()
![]()
net als Rico Tubbs, zo afstotelijkquote:
WHuttttttttttquote:Op maandag 9 september 2013 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soberzo de eerste 5 jaar niet, daarna hangt het van de situatie af. Maar voorlopig blijft het bij hell no.
is niet bijzonder moeilijk voor klein gezelschap, kost alleen veel tijd en geduld. En in een restaurantsituatie is dat er niet dus daarom is het zo lastig.quote:Op maandag 9 september 2013 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou wel willen leren om ècht risotto te maken though!
Ik ben geen racist maar ik val echt zo ontzettend niet op neg0rsquote:Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
net als Rico Tubbs, zo afstotelijk
maar ja, ik ben dan ook racist
Ja, met taal als specialisatiequote:Op maandag 9 september 2013 18:47 schreef Molo het volgende:
[..]
studeert B weer? Wat doet hij? Onderwijs master?
+1quote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben geen racist maar ik val echt zo ontzettend niet op neg0rs
jouw man zit nog zo vast in de jaren zestigquote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Serieus
Ik heb sinds de nieuwe keuken er is het schoonhouden vrijwel geheel in m'n eentje gedaan. Nu had ik er een paar keer geen zin in en gaat Fred dus zitten miepen dat er geen schone pannen zijn.
Gooi godver zelf eens wat in de vaatwasser dan
maar je hebt het wel nu even voor hem afgewassen?quote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Serieus
Ik heb sinds de nieuwe keuken er is het schoonhouden vrijwel geheel in m'n eentje gedaan. Nu had ik er een paar keer geen zin in en gaat Fred dus zitten miepen dat er geen schone pannen zijn.
Daar zou ik me dus echt zo ontzettend aan kunnen ergerenquote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Serieus
Mss wel heb ik vernomen uit een welgeïnformeerde bronquote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben geen racist maar ik val echt zo ontzettend niet op neg0rs
zeker, maar wat goed van hemquote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, met taal als specialisatie
Wel pittig, zo naast een full time baan...
Lijkt me best zwaar, maar wel tof!quote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, met taal als specialisatie
Wel pittig, zo naast een full time baan...
dat zouden de neg0rs willenquote:Op maandag 9 september 2013 18:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Mss wel heb ik vernomen uit een welgeïnformeerde bron
(ok dat lieg ik)
Nee, ik was m'n nagels aan het lakkenquote:Op maandag 9 september 2013 18:50 schreef Molo het volgende:
[..]
maar je hebt het wel nu even voor hem afgewassen?
que?quote:Op maandag 9 september 2013 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik erger me vooral aan het niks "mogen".
quote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef megamandy het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 18:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope, gewoon al het water in 1 keer erbij en die rijst slurpt het toch wel op
huisregels en een contract voor beidequote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ik was m'n nagels aan het lakken![]()
Dat ik kook als ik vrij ben vind ik prima, maar het maakt niet uit of ik kook of hij, op 1 of andere manier sta ik de keuken schoon te maken.
En wat hij dus doet is dan van alles met de hand afwassen omdat hij het accuut nodig heeft en omdat het kan ofzo. En de rest van de keuken blijft dan weer een puinhoop.
Heel benieuwd waar dit heen gaat
Hij zit nog erg in het "mijn huis, dus ik doe alles" vast. Ergo, ik krijg niet eens de kans om een aardappel te schillen.quote:
Corveerooster met picto'squote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ik was m'n nagels aan het lakken![]()
Dat ik kook als ik vrij ben vind ik prima, maar het maakt niet uit of ik kook of hij, op 1 of andere manier sta ik de keuken schoon te maken.
En wat hij dus doet is dan van alles met de hand afwassen omdat hij het accuut nodig heeft en omdat het kan ofzo. En de rest van de keuken blijft dan weer een puinhoop.
Heel benieuwd waar dit heen gaat
Mijn reactie sloeg op de Knorr variant hequote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Dan krijgt het dus een hele andere consistentie dan als je de bouillon er stukje bij beetje bij mikt en laat opnemen.
Trage manier is echt lekkerder, mits je arborio rijst gebruikt. Weet niet of die wereldgerechten die rijst gebruiken want is duurder.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Of hij durft niet vanwege de garpjes van m'n familie, dat kan ook.
Picto'squote:
ergerlijk!quote:Op maandag 9 september 2013 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij zit nog erg in het "mijn huis, dus ik doe alles" vast. Ergo, ik krijg niet eens de kans om een aardappel te schillen.
oh, vooruit dan maarquote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn reactie sloeg op de Knorr variant he
Afgebrande keukens en dat soort shizzle.quote:
van toen je 10 was ofzo zeker?quote:Op maandag 9 september 2013 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afgebrande keukens en dat soort shizzle.
En dat terwijl koken me best aardig afgaat.
Neuh, sowieso nooit echt rare fratsen uitgehaald.quote:
Waarom knik je nou nee bij mijn postquote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Dan krijgt het dus een hele andere consistentie dan als je de bouillon er stukje bij beetje bij mikt en laat opnemen.
Trage manier is echt lekkerder, mits je arborio rijst gebruikt. Weet niet of die wereldgerechten die rijst gebruiken want is duurder.
Die Knorr dingen zijn heel vaak 1+1 of zo, dan slaan we er vaak een aantal in. En het is gewoon makkelijk en snel klaar. En ik vind de meesten ook gewoon lekkerquote:Op maandag 9 september 2013 18:56 schreef Molo het volgende:
[..]
oh, vooruit dan maar
Meeste van die pakjes maak je in 5 min. meer zelf van verse shizzle
ik krijg jeuk aan mijn neus van een aantal E-nummers, dus ik mijd zoveel mogelijk halffabrikaten en kant-en-klaar spul
je zegt bouillon maken, rijst erin en roeren, das heul niet goedquote:Op maandag 9 september 2013 19:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waarom knik je nou nee bij mijn post![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
je zegt bouillon maken, rijst erin en roeren, das heul niet goed
bouillon maken. Ui aanfruiten in ruim olie, rijst erbij, bakken, scheut witte wijn erbij, laten inkoken, schep bouillon erbij, wachten, schep bouillon erbij, wachten etc etc
Als het bijna klaar is scheutje olijfolie of klontje boter erdoorheen, beetje parmezaan erover.
Da's hoe het moet qua basis
wij aten het ook vaak tijdens mijn studietijd, tot ik dus die jeuk kreegquote:Op maandag 9 september 2013 19:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die Knorr dingen zijn heel vaak 1+1 of zo, dan slaan we er vaak een aantal in. En het is gewoon makkelijk en snel klaar. En ik vind de meesten ook gewoon lekker
Gelukkig is het verder wel een schatjequote:
quote:Op maandag 9 september 2013 18:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
B z'n smaak is gewoon verpest door al die conserveringsmiddelen dat hij pure ingrediënten niet meer kan waarderenDat is echt hoor, als je dan zelf iets kruid dan smaakt het zo flauw en saai. Is gewoon wennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meesten maken het wel zo. Bouillon in de pan, HOPPA de rijst erbij, roeren tot gaar en papperig.quote:Op maandag 9 september 2013 19:07 schreef megamandy het volgende:
[..]Dat zei ik om het kort uit te leggen
En daarna een keer uitschieten en je bek branden.quote:Op maandag 9 september 2013 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is echt hoor, als je dan zelf iets kruid dan smaakt het zo flauw en saai. Is gewoon wennen.
afgietenquote:Op maandag 9 september 2013 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
meesten maken het wel zo. Bouillon in de pan, HOPPA de rijst erbij, roeren tot gaar en papperig.
Of nog mooier,zeer ruim water en bouillonblok, rijst gaar koken, afgieten, in pan terug doen.
ja dat gebeurt mij ook weleens, zoals laatstquote:Op maandag 9 september 2013 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En daarna een keer uitschieten en je bek branden.
Maar ik nietquote:Op maandag 9 september 2013 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
meesten maken het wel zo. Bouillon in de pan, HOPPA de rijst erbij, roeren tot gaar en papperig.
Of nog mooier,zeer ruim water en bouillonblok, rijst gaar koken, afgieten, in pan terug doen.
Mijn pastasaus vond ie dus ook flauw en zo. Maar hij miste al dat zout uit dat pakjequote:Op maandag 9 september 2013 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is echt hoor, als je dan zelf iets kruid dan smaakt het zo flauw en saai. Is gewoon wennen.
ik was verblind door woedequote:Op maandag 9 september 2013 19:10 schreef megamandy het volgende:
M
[..]
Maar ik nietLater reageerde ik ook nog op het scheutje voor scheutje
ben ik wel benieuwd hoe je die gemaakt hadquote:Op maandag 9 september 2013 19:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn pastasaus vond ie dus ook flauw en zo. Maar hij miste al dat zout uit dat pakje![]()
Maar ik zie ons niet snel zonder pakjes koken. Ook qua tijd, wat nu al helemaal minder is nu meneer weer studeert
Gewoon, met ontvelde tomaten, en andere groenten en kruiden, weet niet meer hoe exact. Maar ik vond hem wel ok. Hij was alleen niet extreem zout. En het duurde wel velen langer om te maken dan met zo'n pakje. En als je dan ook nog klachten krijgt, heb je niet veel zin meer om het nogmaals te proberenquote:Op maandag 9 september 2013 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
ben ik wel benieuwd hoe je die gemaakt had
Ga weer hardlopen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan dr thailand foto's kijken. IK EET NOOIT MEER CHIPSthat body
Ik ging meteen zoekenquote:Op maandag 9 september 2013 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gebakken tomatenpuree erdoor doet het 'm meestal wel, maar goed, das gissen nu natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 19:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gewoon, met ontvelde tomaten, en andere groenten en kruiden, weet niet meer hoe exact. Maar ik vond hem wel ok. Hij was alleen niet extreem zout. En het duurde wel velen langer om te maken dan met zo'n pakje. En als je dan ook nog klachten krijgt, heb je niet veel zin meer om het nogmaals te proberen
Alleen om tips te vragen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
en ik ga gewoon niet met culisnobs in gesprek over eten
2 weken vakantie met 147 foto's, of een dagje dierentuin en 200 foto's... ik vind dat eerste voor een rondreisvarkansie best acceptabel hoorquote:Op maandag 9 september 2013 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
147 foto's. WHY!
Laatst had dico ook al 200 dierentuinfoto's op FB gezet, mensen, pak een paar hoogtepunten aub!
Je kunt ook gewoon over de thumbnails scrollen?quote:Op maandag 9 september 2013 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
147 foto's. WHY!
Laatst had dico ook al 200 dierentuinfoto's op FB gezet, mensen, pak een paar hoogtepunten aub!
Ik geef je wel een cadeaubon voor een cursus risotto maken door Baas cadeau voor je verjaardagquote:Op maandag 9 september 2013 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
dat magquote:Op maandag 9 september 2013 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Eensch!quote:Op maandag 9 september 2013 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind t wel prima zo, ik had 1200 fotos gemaakt en diertjes zijn gewoon tof die die verdienen een paar extra fotosquote:Op maandag 9 september 2013 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
147 foto's. WHY!
Dat laatste toch ook als je het leuk vind? Je bent niet verplicht om te kijkenquote:Op maandag 9 september 2013 19:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
2 weken vakantie met 147 foto's, of een dagje dierentuin en 200 foto's... ik vind dat eerste voor een rondreisvarkansie best acceptabel hoor.
Ik had laatst een vriendin die 350 foto's postte van een week vakantie.quote:Op maandag 9 september 2013 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
147 foto's. WHY!
Nee zo bedoelde ik het niet, meer dat de verhouding logischer is zeg maarquote:Op maandag 9 september 2013 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat laatste toch ook als je het leuk vind? Je bent niet verplicht om te kijken
Ja dat wel, maar dierentuinquote:Op maandag 9 september 2013 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet, meer dat de verhouding logischer is zeg maar.
Dan eet ik wel jouw chips opquote:Op maandag 9 september 2013 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
dankuquote:Op maandag 9 september 2013 19:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
2 weken vakantie met 147 foto's, of een dagje dierentuin en 200 foto's... ik vind dat eerste voor een rondreisvarkansie best acceptabel hoor.
ik heb jullie allemaal op onzichtbaar staan, alleen de SC FB popt omhoog als ik kijk. Heerlijkquote:Op maandag 9 september 2013 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat laatste toch ook als je het leuk vind? Je bent niet verplicht om te kijken
JE HEBT OOK VERDOMME NIX VOOR MIJ OVER!quote:Op maandag 9 september 2013 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
huuuuu jullie hoeven niet collectief boos te wordenik vind het gewoon veel foto's en dan haak ik snel af en da's jammer want misschien mis ik wel een paar hele toffe daardoor
jaaaaaa en dan zit er 1 tussen die nét even anders is en dan gaan zeuren dat niemand precies díe heeft gezienquote:Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik even 800 foto's online flikkeren? Zonder selecite dus 15x hetzelfde steeds
Ja en de andere 99% is lelijk en bewogen en slecht belichtquote:Op maandag 9 september 2013 19:25 schreef Molo het volgende:
[..]
jaaaaaa en dan zit er 1 tussen die nét even anders is en dan gaan zeuren dat niemand precies díe heeft gezien
maakt niet uit hoor sqquote:Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde de bikinifoto's zien en toen zag ik 147 staan en toen klikte ik weg ja. Maar da's niks persoonlijks, ik heb gewoon niet zo veel geduld altijd
JIJ bent dan ook een hipsterquote:Op maandag 9 september 2013 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb niet eens albums naast instagram en tijdlijnfoto's enzo
Ik flikker ze vooral op feestboek zodat ik ze bij de hand heb voor als iemand ze wél wil zien.quote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef Molo het volgende:
Ik laat mensen tegenwoordig geen vakantiefoto's meer zien, meestal interesseert het mensen toch geen ene kut waar ik geweest ben![]()
scheelt weer tijd voor iedereen
quote:Op maandag 9 september 2013 19:28 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had trouwens wel een models own bottle shop foto voor jullie erbij gedaan, hoop dat dat iets goed maakt
Ja was heel goed te doen, het was een zipline tour dus 33 kabelbanen en 3 keer abseilen en dan twee keer een stuk lopen en over wankelige bruggetjes.quote:Op maandag 9 september 2013 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
speciaal omdat jullie zo boos werden ben ik door alle 147 foto's geklikt en er zitten mooie plaatjes tussen, mooi land!
Teleurstellend weinig bikini trouwens.
Was dat tokkelen in de jungle een beetje goed te doen?
Ja, t een nog meer overdreven dan de anderquote:Op maandag 9 september 2013 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
Wel echt alles is daar van goud, ofnie?
heb je nog tarzankreten gedaan?quote:Op maandag 9 september 2013 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja was heel goed te doen, het was een zipline tour dus 33 kabelbanen en 3 keer abseilen en dan twee keer een stuk lopen en over wankelige bruggetjes.
Normaal zou ik liever ook een wandeltocht door de jungle doen maar met mijn hartgezeik nu heb ik deze gekozen, want het was meer slingeren dan lopen dus ik was niet echt moe daarna
Ging goed, heenweg ging super hij heeft lekker films gekeken en was wel wat zenuwachtig maar t ging okay, terugweg was hij al wat misselijk door wat fout eten wss dus toen was het wel wat minder.quote:Op maandag 9 september 2013 19:30 schreef Debsterr het volgende:
Sjaan, hoe was het vliegen eigenlijk gegaan voor SF? Daar zag 'ie tegen op toch?
ja, heb jij nog geen vakantie met Joop gepland? Behalve Spa?quote:Op maandag 9 september 2013 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik flikker ze vooral op feestboek zodat ik ze bij de hand heb voor als iemand ze wél wil zien.![]()
Maar het zijn er toch maar tien, dat valt te overzien.
Zekerquote:Op maandag 9 september 2013 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je nog tarzankreten gedaan?
toch raar, want het boeddhisme is helemaal niet zo'n graaiende angst-inboezemende godsdienst toch? Hoe komen ze dan aan die rijkdom?quote:Op maandag 9 september 2013 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja, t een nog meer overdreven dan de anderen dan zie je in een straat alleen maar krotten van huisjes met een klein bid tempeltje, het tempeltje is brandschoon en de rest is smerige bende want die tempel poetsen die mensen tig keer per dag en de rest doen ze geen moer aan
Goed zo, fijn om te horen!quote:Op maandag 9 september 2013 19:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ging goed, heenweg ging super hij heeft lekker films gekeken en was wel wat zenuwachtig maar t ging okay, terugweg was hij al wat misselijk door wat fout eten wss dus toen was het wel wat minder.
Maar ook twee weken weg was ovor hem geen probleem dus volgende keer gaan we zeker drie weken weg want twee is te kort
ja die moeten ook wat variatie in hun werk aanbrengenquote:Op maandag 9 september 2013 19:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZekerEn als je zo naar benede zoefde gingen die leiders aan de kabels hangen zodat je omhoog en omlaag schoot of ze gingen heen en weer wiebelen zodat je de bosjes in vloog
aanbidden, en offeren, is goed voor je karmaquote:Op maandag 9 september 2013 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toch raar, want het boeddhisme is helemaal niet zo'n graaiende angst-inboezemende godsdienst toch? Hoe komen ze dan aan die rijkdom?
Alles voor het hiernamaals?quote:Op maandag 9 september 2013 19:34 schreef Molo het volgende:
[..]
aanbidden, en offeren, is goed voor je karma
Het aflaatbriefje van de Aziaten
De enige rijkdom die ze hebben zit in de tempels, de rest is echt een armoedige bende. Al het geld wordt in die tempels gestopt.quote:Op maandag 9 september 2013 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toch raar, want het boeddhisme is helemaal niet zo'n graaiende angst-inboezemende godsdienst toch? Hoe komen ze dan aan die rijkdom?
Neinz, festivals en spa was duur zat.quote:Op maandag 9 september 2013 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, heb jij nog geen vakantie met Joop gepland? Behalve Spa?
Roemantiesj jonguh!
en voor het hier en nu, dat loopt volgens mij wat meer door elkaar.quote:
je kunt ook terugkomen als pauper, maar das ook goed, als je maar goed leeft.quote:Op maandag 9 september 2013 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, boeddhisten reincarneren steeds in een beter en rijker leven, als je maar alles opoffert wat je nu hebt toch?
Ik voorzie problemen in deze denkwijze
nee is net even anders, wel veel raakvlakkenquote:
eau. Lastig hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
je kunt ook terugkomen als pauper, maar das ook goed, als je maar goed leeft.
Neerleggen bij je lot zeg maar
Ja, daarom.quote:Op maandag 9 september 2013 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
nee is net even anders, wel veel raakvlakken
mooi is datquote:Op maandag 9 september 2013 19:37 schreef Sharana_LV het volgende:
ohja die laatste twee fotos, bij die eerste zie je SF dus een spel doen, die mesen daar deden het super veel en we hebben tijdje zitten kijken maar snapte echt niet wat nou de bedoeling was, dus SF probeert het een keer en wint gelijk 3 knuffels in 1 beurt, vandaar dat het op de foto moestwe snappen het nu nog steeds niet trouwens maar t was erg grappig
bwhehehehe, ik ga even de foto's kijken nu, ben nu wel beneiuwdquote:Op maandag 9 september 2013 19:37 schreef Sharana_LV het volgende:
ohja die laatste twee fotos, bij die eerste zie je SF dus een spel doen, die mesen daar deden het super veel en we hebben tijdje zitten kijken maar snapte echt niet wat nou de bedoeling was, dus SF probeert het een keer en wint gelijk 3 knuffels in 1 beurt, vandaar dat het op de foto moestwe snappen het nu nog steeds niet trouwens maar t was erg grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |