abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131017366
Je had ook gewoon even met bol.com kunnen bellen....
Even a broken clock is right twice a day.
pi_131040791
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:10 schreef Postbus100 het volgende:
Ik gooi hem toch maar gewoon door de brievenbus. Ik krijg dan wel 2,95 pakketbijdrage (volgens het schema van bol.com), maar ik heb verder geen bon met streepjescode ofzo gekregen, dus ik vermoed dat ik toch geen DHL erbij heb gekocht. En ik vermoed dat ik de pakketbijdrage dan ook niet krijg, maar we zullen zien.
Het blijft vaag, volgende keer iets beter opletten met wat ik aanvink :P
Als je bij pakbonnen kijkt zie je dit:

Dus daar zie je ook of je DHL hebt aangevinkt of niet, en daar vind je dan dus ook de DHL-pakketzegel om te printen. Die pakketbijdrage krijg je hoe dan ook, ongeacht of je met DHL verstuurd of niet.
pi_131052540
Dat hele 'DHL'-linkje ontbreekt bij mij. Ik heb ook nooit gezien waar je die kon aanvinken. Het houdt op bij 'Klant emailen'.
Maar ik heb hem net gewoon in de brievenbus gegooid. We shall see.
Somebody that I used to know
pi_131054872
Bij bol krijg je toch altijd het e-mailadres van de koper te zien? Zou je niet gewoon wat kunnen regelen dan met de koper buiten om Bol.com?
pi_131056523
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:56 schreef Warrick21 het volgende:
Bij bol krijg je toch altijd het e-mailadres van de koper te zien? Zou je niet gewoon wat kunnen regelen dan met de koper buiten om Bol.com?
Pas nadat je de bestelling geaccepteerd hebt, en dus ook pas nadat je gekozen hebt voor DHL of niet.
pi_131056564
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:31 schreef Postbus100 het volgende:
Dat hele 'DHL'-linkje ontbreekt bij mij. Ik heb ook nooit gezien waar je die kon aanvinken. Het houdt op bij 'Klant emailen'.
Maar ik heb hem net gewoon in de brievenbus gegooid. We shall see.
Dan heb je dus geen DHL aangevinkt en houdt Bol ook geen 4,50 in. Alleen heb je nu geen verzendbewijs. Ik zou aangebeld hebben..

DHL kun je aanvinken op dezelfde plek als waar je de bestelling accepteert.
pi_131057693
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:11 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Pas nadat je de bestelling geaccepteerd hebt, en dus ook pas nadat je gekozen hebt voor DHL of niet.
Nee hoor. Tenminste, ik kan een export maken van bestellingen die nog niet bevestigd zijn en hier dus emails e.d. Zien.

Wellicht is 't anders bij particuliere verkopers..
pi_131060401
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:53 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Nee hoor. Tenminste, ik kan een export maken van bestellingen die nog niet bevestigd zijn en hier dus emails e.d. Zien.

Dat is anders bij particuliere verkopers :Y
pi_131061828
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:53 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Kijk maar:
pi_131064012
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:01 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Kijk maar:
[ afbeelding ]
Ja dat is het overzichtje dat naast de order staat die nog niet geaccepteerd is.

Maar daar boven ( heb ik in ieder geval ) het volgende staan. Exporteer je de lijst, zie je o.a. het e-mail adres, van de orders die nog niet bevestigd zijn.
pi_131064498
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:00 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ja dat is het overzichtje dat naast de order staat die nog niet geaccepteerd is.

Maar daar boven ( heb ik in ieder geval ) het volgende staan. Exporteer je de lijst, zie je o.a. het e-mail adres, van de orders die nog niet bevestigd zijn.
[ afbeelding ]
Die heb ik nog nooit zien staan. Ik zal het eens in de gaten houden, maar vrees dat dit niet gaat als particuliere verkoper.
pi_131064949
Zou kunnen, 'check uw voorraad voor u bevestigd' is ook wel een beetje vreemd bij particuliere verkoop dat toch om 1'tjes gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')