Als je dat dan vind, waarom doe je dan moeite en regeer je op mij?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom zit ze hier nog. Een van de meest irritante users van de laatste tijd.
medelijden?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:13 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ach,, ik begrijp het zelf niet eens..
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
30 cm bradvlees, dat is het antwoord.
Tsja, het is of dat, of de piemel. En aangezien je hier zo verwonderd op reageert, zal het dat laatste wel zijn.quote:
Omdat het aantrekkelijker en gemakkelijker is om kritiek op je te uiten dan je compleet te negeren. Maar was Braddie de enige persoon die je een beetje heeft laten proeven van het concept liefde, voordat hij je hopen vermorzelde met zijn BMI van 35,6?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:14 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Als je dat dan vind, waarom doe je dan moeite en regeer je op mij?
Denken dat Braddie de enige was..-_-quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat het aantrekkelijker en gemakkelijker is om kritiek op je te uiten dan je compleet te negeren. Maar was Braddie de enige persoon die je een beetje heeft laten proeven van het concept liefde, voordat hij je hopen vermorzelde met zijn BMI van 35,6?
Ah, dus ik heb wel een punt. Maar als je daar mee door wil gaan kan je jezelf beter inschrijven op de forums waar Braadslee nu zit. Hier heeft het toch geen zin meer.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:21 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Denken dat Braddie de enige was..-_-
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ah, dus ik heb wel een punt. Maar als je daar mee door wil gaan kan je jezelf beter inschrijven op de forums waar Braadslee nu zit. Hier heeft het toch geen zin meer.
lekker rampetampen met de braadsleequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:47 schreef kristalhelder het volgende:
Blondje komt op voor iemand die haar steeds afkraakt
Stiekem geil ik natuurlijk nog steeds op Braddie ja :$quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:47 schreef kristalhelder het volgende:
Blondje komt op voor iemand die haar steeds afkraakt
Ach, ik wilde gwn een beetje aandacht. En het is me nog gelukt ook!quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:06 schreef SilentHunterNL het volgende:
Echt jongen wat moeten we toch met jou aan.ik ken een hoop labiele mensen maar jij staat toch wel in de top 5
dek je maar inquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:08 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ach, ik wilde gwn een beetje aandacht. En het is me nog gelukt ook!
Iedereen weet zo langzaam aan wel wie Blondje_93 is ;$
Nogmaals: waar is jouw zelfrespectquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal je mond houden..
haha meteen George er bij halenquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hij gaat nu een Porsche kopen van z'n Wajong:
http://community.924forum.nl/f20/braadslee-24459/
http://community.924forum.nl/f12/924-als-eerste-auto-doen-24458/
EDIT: ook nog een mercedes:
http://www.mercedesforum.nl/forum/viewtopic.php?f=39&t=63143
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |