Geen FOK! connecties hebbenquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
tja, als mensen me dat niet vertellen en alleen een beetje mysterieus komen doen, dan weet ik dat toch ook niet
godzijdank, zou ik haast zeggenquote:
Gevaarlijk dit, ik zou het maar weghalen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:40 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
rust zacht lieve knuffelbeer
Een leven hebbenquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
godzijdank, zou ik haast zeggen
zonder braddie heeft FOK! voor mij toch geen zin...quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gevaarlijk dit, ik zou het maar weghalen.
Awhh, hoe romantisch.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:42 schreef Rectum het volgende:
[..]
zonder braddie heeft FOK! voor mij toch geen zin...
In het concerto Fok!forum, krijgt niemand een program.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:40 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
rust zacht lieve knuffelbeer
Dat is het hem. Je moet juist eten om ripped te worden...quote:
Ik bedoelde meer eten op Braddie's manier.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:00 schreef Hier het volgende:
[..]
Dat is het hem. Je moet juist eten om ripped te worden...
Of denk je dat je met (kracht)sporten, een blaadje sla en een eitje ripped wordt?
...en dat allemaal zonder rijbewijs.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie heeft zijn activiteiten verplaatst naar het Autoweekforum:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5091996,page=4
Train met mij, als beginnende baas.quote:Op maandag 9 september 2013 17:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik wil nu met 'm trainen, maar hij wilt niet.
Als je opschiet, kan je vandaag nog met hem trainen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Train met mij, als beginnende baas.
Vandaag wordt hem niet, want zo werk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je opschiet, kan je vandaag nog met hem trainen.
Nee eigenlijk niet.quote:Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar je hebt gelijk. Voel me een loser. Afgewezen door Braddie, kan het nog erger.
haha ook daar wordt ie niet serieus genomenquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie heeft zijn activiteiten verplaatst naar het Autoweekforum:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5091996,page=4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |