Ah, nu is de zaak ineens kristalhelderquote:Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef kristalhelder het volgende:
Braddie is een kloon van yvonne om te kijken hoe erg users iemand de grond in kunnen stampen
quote:Op maandag 9 september 2013 18:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah, nu is de zaak ineens kristalhelder
Doe ik ook altijd met je topicsquote:Op maandag 9 september 2013 14:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik negeer ze, lijkt me het beste.
quote:Op maandag 9 september 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
Omdat het ene persoon
En omdat het andere persoon
quote:Op maandag 9 september 2013 17:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ik wil nu met 'm trainen, maar hij wilt niet.
Haha, dus jullie twee zijn hetquote:Op maandag 9 september 2013 17:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Hij wil mij ook niet.
Dan houdt het op.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:31 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha, dus jullie twee zijn het
Nee, gaat om 2 totaal andere mensen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:31 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tuurlijk en Floppy-disk is totaal iemand anders en niet jouw kloon, zeker?quote:Op maandag 9 september 2013 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, gaat om 2 totaal andere mensen.
Nee, Floppy-Disk is HarryR. O, wacht...quote:Op maandag 9 september 2013 19:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tuurlijk en Floppy-disk is totaal iemand anders en niet jouw kloon, zeker?
Als ik op de FP in de forum feed klik kan ik toch niet zien wie de TS isquote:
Nog van voor mijn tijd.quote:Op maandag 9 september 2013 20:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is zelfs een mod geweest.
ONZ / Krentenbol is een faker
Misschien zijn krentenbol. en monkyyy wel dezelfde.quote:Op maandag 9 september 2013 20:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ohja, dat vergeet ik altijd bij veel mensen.
Naah kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 9 september 2013 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien zijn krentenbol. en monkyyy wel dezelfde.
Dus zijn we wat?quote:Op maandag 9 september 2013 19:31 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Baas natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |