Aparte telefoon nummers aanvragenquote:Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Die user werd gisteren nog in de whatsappgroep geflikkerd waar Braddie bij was. Dus tenzij 'ie aparte telefoonnummers aanvraagt voor iedere kloon, lijkt me dat nogal sterk.
voor je die iphone 5 had wisselde je om de week van telefoon dus dan zou het best kunnen dat je ergens nog een oude telefoon +simkaart hebt liggen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb 1 telefoon, wat lul jij dan weer slap.
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 16:29 schreef Rectum het volgende:
[..]
voor je die iphone 5 had wisselde je om de week van telefoon dus dan zou het best kunnen dat je ergens nog een oude telefoon +simkaart hebt liggen.
Heb ik ook eens gedaan toen ik een kloon had van mijn "zusje". Die was wel succesvol.quote:Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Die user werd gisteren nog in de whatsappgroep geflikkerd waar Braddie bij was. Dus tenzij 'ie aparte telefoonnummers aanvraagt voor iedere kloon, lijkt me dat nogal sterk.
Zou Braddie echt zo gewiekst zijn dan? En waar komen die foto's vandaan? Had 'ie geen lekker mokkel kunnen uitzoeken?quote:
Ja.quote:Op maandag 9 september 2013 16:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zou Braddie echt zo gewiekst zijn dan?
Een lekker mokkel als kloon? Wie zou dat geloven?quote:En waar komen die foto's vandaan? Had 'ie geen lekker mokkel kunnen uitzoeken?
Op Fok braddie afzeiken en tegelijkertijd samen in een WA groepje zittenquote:Op maandag 9 september 2013 17:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja te laat, nu laten ze me er vast niet meer in
Ik ben juist een van de weinigen die Braddie probeert te helpen hier.quote:Op maandag 9 september 2013 17:17 schreef GJonline het volgende:
[..]
Op Fok braddie afzeiken en tegelijkertijd samen in een WA groepje zittenHoe oud ben je
12 hihi, kom datenquote:Op maandag 9 september 2013 17:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja Hugh, hoe oud ben je
Hihi lekker stoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |