Ik doe ook niks anders dan helpen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik ben juist een van de weinigen die Braddie probeert te helpen hier.Niks afzeiken.
Het is nu trouwens wel angstvallig stil rond onze Bradge.quote:Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef BlueMage het volgende:
Braddietopics: ze zijn allemaal hetzelfde maar toch anders.
Nee, jij gaat al iemand anders ballen, dan hoef ik jou niet meer, bahquote:Op maandag 9 september 2013 17:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik ben juist een van de weinigen die Braddie probeert te helpen hier.Niks afzeiken.
[..]
12 hihi, kom daten
Zou het incest zijn?quote:Op maandag 9 september 2013 17:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja Inge van Dijk. Hetzelfde als dat van Braddie.
Dan zou monkyyy overtroffen worden.quote:Op maandag 9 september 2013 17:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Misschien is Braddie ook gewoon een kloon van een ander user!!!!
Ik heb het door nu!!! Alles was een leugen!!!
Je vergeet juminellequote:Op maandag 9 september 2013 17:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan zou monkyyy overtroffen worden.
Ik wil nu met 'm trainen, maar hij wilt niet.quote:Op maandag 9 september 2013 17:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh dus je bent wel nog op fok.
Geef eens antwoord op dm, Hugh en ik willen graag morgen met jou trainen
Hij wil mij ook niet.quote:Op maandag 9 september 2013 17:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik wil nu met 'm trainen, maar hij wilt niet.
quote:
Lol. In de steek gelaten worden door Braddie.quote:Op maandag 9 september 2013 17:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij wil mij ook niet.
Dan houdt het op.
Kut levenquote:Op maandag 9 september 2013 17:55 schreef Serene het volgende:
[..]
[..]
Lol. In de steek gelaten worden door Braddie.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:55 schreef Serene het volgende:
[..]
[..]
Lol. In de steek gelaten worden door Braddie.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:56 schreef kibhaon het volgende:
tregte klagt. ik had les vandaag en druk bezig, dachten een paar autisten een praatje met mij aan te knopenvriendelijk gelachen en me toen weer omgedraaid. nu praat niemand meer met me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]![]()
![]()
alleen echte bazen weten dat tijd kostbaar is en zijn niet warm te krijgen voor achterlijk smalltalkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik ook in de groepswhatsapp?quote:Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast, het IS geen kloon, lijkt me niet zo moeilijk toch? We hebben samen in de groeps Whatsapp Chat gezeten, het is geen kloon.
verkr8 zequote:Op maandag 9 september 2013 18:00 schreef Franknfurter het volgende:
Ik zei laatst ook tegen de belastingdienst dat ik geen contact meer met ze wil maar ze blijven maar komen
Plas in hun kont.quote:Op maandag 9 september 2013 18:00 schreef Franknfurter het volgende:
Ik zei laatst ook tegen de belastingdienst dat ik geen contact meer met ze wil maar ze blijven maar komen
Ah, nu is de zaak ineens kristalhelderquote:Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef kristalhelder het volgende:
Braddie is een kloon van yvonne om te kijken hoe erg users iemand de grond in kunnen stampen
quote:Op maandag 9 september 2013 18:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah, nu is de zaak ineens kristalhelder
Doe ik ook altijd met je topicsquote:Op maandag 9 september 2013 14:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik negeer ze, lijkt me het beste.
quote:Op maandag 9 september 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
Omdat het ene persoon
En omdat het andere persoon
quote:Op maandag 9 september 2013 17:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ik wil nu met 'm trainen, maar hij wilt niet.
Haha, dus jullie twee zijn hetquote:Op maandag 9 september 2013 17:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Hij wil mij ook niet.
Dan houdt het op.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:31 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha, dus jullie twee zijn het
Nee, gaat om 2 totaal andere mensen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:31 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tuurlijk en Floppy-disk is totaal iemand anders en niet jouw kloon, zeker?quote:Op maandag 9 september 2013 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, gaat om 2 totaal andere mensen.
Nee, Floppy-Disk is HarryR. O, wacht...quote:Op maandag 9 september 2013 19:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tuurlijk en Floppy-disk is totaal iemand anders en niet jouw kloon, zeker?
Als ik op de FP in de forum feed klik kan ik toch niet zien wie de TS isquote:
Nog van voor mijn tijd.quote:Op maandag 9 september 2013 20:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is zelfs een mod geweest.
ONZ / Krentenbol is een faker
Misschien zijn krentenbol. en monkyyy wel dezelfde.quote:Op maandag 9 september 2013 20:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ohja, dat vergeet ik altijd bij veel mensen.
Naah kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 9 september 2013 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien zijn krentenbol. en monkyyy wel dezelfde.
Dus zijn we wat?quote:Op maandag 9 september 2013 19:31 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Baas natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |