Het is geen kloon van Braddiequote:Op maandag 9 september 2013 16:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jezus, Braddie. Een kloon om een topic te openen over de zogenaamde ruzie tussen jouw kloon en jou?![]()
Het wordt steeds triester en triester.Wanneer houden die kloons van je eens op?
Stiertje_20quote:Op maandag 9 september 2013 16:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
oh, ik voorspel de volgende kloon: Liefmeisje_93.
Gast, het IS geen kloon, lijkt me niet zo moeilijk toch? We hebben samen in de groeps Whatsapp Chat gezeten, het is geen kloon.quote:
Die user werd gisteren nog in de whatsappgroep geflikkerd waar Braddie bij was. Dus tenzij 'ie aparte telefoonnummers aanvraagt voor iedere kloon, lijkt me dat nogal sterk.quote:
ja jij hebt thuis tien gestolen telefoons te liggen dus zo onwaarschijnlijk lijkt me dat nietquote:Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast, het IS geen kloon, lijkt me niet zo moeilijk toch? We hebben samen in de groeps Whatsapp Chat gezeten, het is geen kloon.
Mja, dat is dan wel weer een goed punt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:21 schreef Rectum het volgende:
[..]
ja jij hebt thuis tien gestolen telefoons te liggen dus zo onwaarschijnlijk lijkt me dat niet
Ik heb 1 telefoon, wat lul jij dan weer slap.quote:Op maandag 9 september 2013 16:21 schreef Rectum het volgende:
[..]
ja jij hebt thuis tien gestolen telefoons te liggen dus zo onwaarschijnlijk lijkt me dat niet
Aparte telefoon nummers aanvragenquote:Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Die user werd gisteren nog in de whatsappgroep geflikkerd waar Braddie bij was. Dus tenzij 'ie aparte telefoonnummers aanvraagt voor iedere kloon, lijkt me dat nogal sterk.
voor je die iphone 5 had wisselde je om de week van telefoon dus dan zou het best kunnen dat je ergens nog een oude telefoon +simkaart hebt liggen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb 1 telefoon, wat lul jij dan weer slap.
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 16:29 schreef Rectum het volgende:
[..]
voor je die iphone 5 had wisselde je om de week van telefoon dus dan zou het best kunnen dat je ergens nog een oude telefoon +simkaart hebt liggen.
Heb ik ook eens gedaan toen ik een kloon had van mijn "zusje". Die was wel succesvol.quote:Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Die user werd gisteren nog in de whatsappgroep geflikkerd waar Braddie bij was. Dus tenzij 'ie aparte telefoonnummers aanvraagt voor iedere kloon, lijkt me dat nogal sterk.
Zou Braddie echt zo gewiekst zijn dan? En waar komen die foto's vandaan? Had 'ie geen lekker mokkel kunnen uitzoeken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |