Het is zo overduidelijk, wat ik al zei, het is net zo duidelijk als dat er in gaten kaas gaten zitten.quote:
Okquote:Op maandag 9 september 2013 16:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is zo overduidelijk, wat ik al zei, het is net zo duidelijk als dat er in gaten kaas gaten zitten.
En een auto heeft nog 4 wielen ookquote:Op maandag 9 september 2013 16:05 schreef Plantagehouder het volgende:
Mooi gesproken, dit is een gevalletje dat er in gaten kaas gaten zitten en dat cirkel rond is
En een cirkel is niet altijd rond...quote:Op maandag 9 september 2013 16:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Smeerkaas kan je smeren, dat is een feit.
Als je motorisch beperkt bent dan kan het ook een ovaaltje worden, of een 8 hoek ja, dat klopt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:07 schreef Hier het volgende:
[..]
En een cirkel is niet altijd rond...
Jezus, Braddie. Een kloon om een topic te openen over de zogenaamde ruzie tussen jouw kloon en jou?quote:Op maandag 9 september 2013 15:13 schreef Stiertje_19 het volgende:
Je weet het hé. Als er iets is help ik je graag
Een achthoek is toch niet rond?quote:Op maandag 9 september 2013 16:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je motorisch beperkt bent dan kan het ook een ovaaltje worden, of een 8 hoek ja, dat klopt.
Het is geen kloon van Braddiequote:Op maandag 9 september 2013 16:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jezus, Braddie. Een kloon om een topic te openen over de zogenaamde ruzie tussen jouw kloon en jou?![]()
Het wordt steeds triester en triester.Wanneer houden die kloons van je eens op?
Stiertje_20quote:Op maandag 9 september 2013 16:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
oh, ik voorspel de volgende kloon: Liefmeisje_93.
Gast, het IS geen kloon, lijkt me niet zo moeilijk toch? We hebben samen in de groeps Whatsapp Chat gezeten, het is geen kloon.quote:
Die user werd gisteren nog in de whatsappgroep geflikkerd waar Braddie bij was. Dus tenzij 'ie aparte telefoonnummers aanvraagt voor iedere kloon, lijkt me dat nogal sterk.quote:
ja jij hebt thuis tien gestolen telefoons te liggen dus zo onwaarschijnlijk lijkt me dat nietquote:Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast, het IS geen kloon, lijkt me niet zo moeilijk toch? We hebben samen in de groeps Whatsapp Chat gezeten, het is geen kloon.
Mja, dat is dan wel weer een goed punt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:21 schreef Rectum het volgende:
[..]
ja jij hebt thuis tien gestolen telefoons te liggen dus zo onwaarschijnlijk lijkt me dat niet
Ik heb 1 telefoon, wat lul jij dan weer slap.quote:Op maandag 9 september 2013 16:21 schreef Rectum het volgende:
[..]
ja jij hebt thuis tien gestolen telefoons te liggen dus zo onwaarschijnlijk lijkt me dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |