Waarom niet? Ik vind dat iedereen mag zien wat voor onmenselijk persoon het is geweest, kijk eens wat hij met zijn kinderen heeft gedaan.quote:Op maandag 9 september 2013 14:33 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Ja maar dan nog foto's plaatsen van de vader is niet nodig.
In dit specifieke geval maakt het niet meer uit, maar in de 'kopschopperzaak' bijvoorbeeld, zijn lagere straffen uitgedeeld omdat daders uitgebreid zijn vertoont op televisie en internet. Daar werk jij nu aan mee.quote:Op maandag 9 september 2013 14:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waarom niet? Ik vind dat iedereen mag zien wat voor onmenselijk persoon het is geweest, kijk eens wat hij met zijn kinderen heeft gedaan.
Gatver, je doet speurwerk om de dader te achterhalenquote:Op maandag 9 september 2013 14:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, maar als je een beetje speur werk doet dan kom je vanzelf aan een naam he
Inderdaad, en niemand had die oetlul gemist.quote:Op maandag 9 september 2013 13:53 schreef dotKoen het volgende:
Die afscheidsbrief. Dat gesleep met die kinderen en geruzie door ouders is ook afgelopen als die kerel alleen zichzelf ombracht.
Maar wat wil je dan zeggen? Dat een scheiding vervelend is voor kinderen? Absoluut! Maar ruziënde ouders in scheiding zijn ook ruziënde ouders als ze bij elkaar blijven. In het geval van een vechtscheiding is er altijd wel iets te vinden om over te vechten. Nieuwe lovers of niet. Het tegenovergestelde van liefde is nl. niet haat maar onverschilligheid. En zolang die onverschilligheid er niet is zal er gevochten worden, is het niet een nieuwe lover dan is het de cd collectie.quote:Op maandag 9 september 2013 14:32 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Ik heb het niet specifiek over dit geval en zeg al helemaal niet dat hier niet de schuld bij de vader ligt.
Dat is jouw mening, van mij mag hij aan de schandpaal!quote:Op maandag 9 september 2013 14:37 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Gatver, je doet speurwerk om de dader te achterhalenTriest hoor.
quote:Op maandag 9 september 2013 14:38 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat speuren naar info en foto's op internet ook altijd te hijgerig morbide.
Hee dommerd, hij is al dood. Wat heeft dit nog voor zin?quote:Op maandag 9 september 2013 14:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, van mij mag hij aan de schandpaal!
Jammer dat hij er zelf niet meer is om de schande aan den lijfe te ondervinden.quote:Op maandag 9 september 2013 14:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, van mij mag hij aan de schandpaal!
Dat het richting je kinderen respectloos is, niet alleen de ruzie op zich, maar ook om niet te kunnen wachten met je nieuwe liefde tot je het boek met je oude gesloten hebt.quote:Op maandag 9 september 2013 14:38 schreef rever het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan zeggen? Dat een scheiding vervelend is voor kinderen? Absoluut! Maar ruziënde ouders in scheiding zijn ook ruziënde ouders als ze bij elkaar blijven. In het geval van een vechtscheiding is er altijd wel iets te vinden om over te vechten. Nieuwe lovers of niet. Het tegenovergestelde van liefde is nl. niet haat maar onverschilligheid. En zolang die onverschilligheid er niet is zal er gevochten worden, is het niet een nieuwe lover dan is het de cd collectie.
Ligt aan jou.quote:Op maandag 9 september 2013 14:32 schreef rever het volgende:
Toch vind ik het altijd het zelfde typje zo'n v/dader, of ligt dat aan mij?
Dan kijk je toch niet naar de foto als je er zoveel moeite mee hebt, er zullen hier genoeg mensen zijn die dat wel willen zien.quote:Op maandag 9 september 2013 14:39 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Hee dommerd, hij is al dood. Wat heeft dit nog voor zin?
Waarom, wat zit er achter die hijgerige lijkenpikkerij? Wat biedt jou dat voor meerwaarde?quote:Op maandag 9 september 2013 14:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dan kijk je toch niet naar de foto als je er zoveel moeite mee hebt, er zullen hier genoeg mensen zijn die dat wel willen zien.
Je kinderen om zeep helpen is nog net een stukje respectlozer.quote:Op maandag 9 september 2013 14:40 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Dat het richting je kinderen respectloos is, niet alleen de ruzie op zich, maar ook om niet te kunnen wachten met je nieuwe liefde tot je het boek met je oude gesloten hebt.
Ja want straks is het nog mijn schuld ook dat hij zijn kinderen heeft vermoord, flikker toch op, als je niet van nieuws houdt wat zoek je dan op dit forum.. ga lekker naar ONZquote:Op maandag 9 september 2013 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom, wat zit er achter die hijgerige lijkenpikkerij? Wat biedt jou dat voor meerwaarde?
Ik zelf zou er ook niet voor kiezen. In ieder geval met het 'voorstellen' van de nieuwe lover aan de kids. Maar wie weet hoe gelukkig die nieuwe lover haar maakte. Dat is ook fijn voor de kids om mama weer een keer happy te zien.quote:Op maandag 9 september 2013 14:40 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Dat het richting je kinderen respectloos is, niet alleen de ruzie op zich, maar ook om niet te kunnen wachten met je nieuwe liefde tot je het boek met je oude gesloten hebt.
Een harde plasser misschien?quote:Op maandag 9 september 2013 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom, wat zit er achter die hijgerige lijkenpikkerij? Wat biedt jou dat voor meerwaarde?
Helaas voor papa een stuk minder.quote:Op maandag 9 september 2013 14:43 schreef rever het volgende:
[..]
Ik zelf zou er ook niet voor kiezen. In ieder geval met het 'voorstellen' van de nieuwe lover aan de kids. Maar wie weet hoe gelukkig die nieuwe lover haar maakte. Dat is ook fijn voor de kids om mama weer een keer happy te zien.
Normaal gebracht nieuws en duiding, geen hijgerige lijkenpikkerij van mensen die vinden dat mensen aan de schandpaal genageld moeten worden. Voor zulke dingen zijn er in het Midden-Oosten shariafora zat.quote:Op maandag 9 september 2013 14:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ja want straks is het nog mijn schuld ook dat hij zijn kinderen heeft vermoord, flikekr toch op, als je niet van nieuws houdt wat zoek je dan op een forum..
Dan zal ik maar niet de tv aan doen deze week als ik jou was en alle andere mensen hier die er een probleem mee hebben.quote:Op maandag 9 september 2013 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Normaal gebracht nieuws en duiding, geen hijgerige lijkenpikkerij van mensen die vinden dat mensen aan de schandpaal genageld moeten worden. Voor zulke dingen zijn er in het Midden-Oosten shariafora zat.
Ik stem in ieder geval niet af op Hart van Nederland en soortgelijke bangmaaktelevisie.quote:Op maandag 9 september 2013 14:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dan zal ik maar niet de tv aandoen deze week als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |