quote:Op maandag 9 september 2013 10:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wel iets maar nooit langer dan een uurtje.
Stomme voorweeen
het is idd geen rocketsciencequote:Op maandag 9 september 2013 10:37 schreef Debsterr het volgende:
Post dan gewoon even niet, kutje. En zo lastig is dat allemaal niet.
Ah, vervelendquote:Op maandag 9 september 2013 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat kon helaas niet, als k langer weg kon blijven was k ook liever 3 weken weggegaan
quote:Op maandag 9 september 2013 10:37 schreef Debsterr het volgende:
Post dan gewoon even niet, kutje. En zo lastig is dat allemaal niet.
Maar bij mobiel staat er toch ook gewoon 'open nieuw deel'?quote:Op maandag 9 september 2013 10:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Thanks, voor het naamtopic ook.
Ik zei ook niet dat het lastig was he, maar vervelend. Anders hadden jullie ook best lang moeten wachten.
Yep morgen een week. Doet helaas niet veel. Cm ontsluiting en de slijmprop (deels) verloren.quote:Op maandag 9 september 2013 10:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb je al voorwerk?Crap zeg, dat is écht heel vermoeiend dan
![]()
Duurde het niet langer om die zin tussen haakjes te typen dan een nieuwe tt?quote:Op maandag 9 september 2013 10:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Thanks, voor het naamtopic ook.
Ik zei ook niet dat het lastig was he, maar vervelend. Anders hadden jullie ook best lang moeten wachten.
Bohhh.. Sterkte ermee mopquote:Op maandag 9 september 2013 10:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep morgen een week. Doet helaas niet veel. Cm ontsluiting en de slijmprop (deels) verloren.
Maar ik slaap eigenlijk zelden een nacht door ook voor de zwangerschap al dus gebroken nachten ken ik echt al wel.
Ik dacht, deze keer ga ik niet een typische uitgebreide Bami uitleg doen. Maar nou vraag jij er zelf naar.quote:Op maandag 9 september 2013 10:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar bij mobiel staat er toch ook gewoon 'open nieuw deel'?
Je denkt er teveel over na, raar kindquote:Op maandag 9 september 2013 10:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik dacht, deze keer ga ik niet een typische uitgebreide Bami uitleg doen. Maar nou vraag jij er zelf naar.
Ik vind TT bedenken altijd lastig, dus lees dan even een stukje terug. Internet hier is niet heel snel, dus voordat ik teruggelezen had, een TT had bedacht aan de hand daarvan en alle pagina's geladen had gekregen, had 1 van jullie al 10 keer een nieuw topic kunmen openen. Dus ik dacht, ik vraag gewoon even of iemand hier het voor mij wil doen.
Ik wilde hem ook niet sluiten.quote:Op maandag 9 september 2013 10:43 schreef Debsterr het volgende:
Oftewel, bami moet niet zo zeurenen anders het topic niet sluiten.
I know.quote:Op maandag 9 september 2013 10:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je denkt er teveel over na, raar kind.
En daar denk ik dan weer niet over na.quote:Op maandag 9 september 2013 10:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een topic hoeft niet per sé een pakkende TT te hebben he?En ff aanpassen is ook zo gebeurd
Iets beter, dus hij kan de dingen die moeten overnemen, is wel erg fijn. Anders komt mijn moederquote:Op maandag 9 september 2013 10:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bohhh.. Sterkte ermee mopHoest met je liefjon?
Ah, mooi, in elk geval een stijgende lijnquote:Op maandag 9 september 2013 10:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Iets beter, dus hij kan de dingen die moeten overnemen, is wel erg fijn. Anders komt mijn moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 9 september 2013 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
Dus.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dus.......Oulala! Sacre bleu!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Klopt! het gaat niet hard en als ie iets gedaan heeft is ie wel erg moe maar het is al weer beter dan een tijdje geleden.quote:Op maandag 9 september 2013 10:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, mooi, in elk geval een stijgende lijn![]()
Dus.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Kut Ik sloot hem"quote:Op maandag 9 september 2013 10:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik dacht, deze keer ga ik niet een typische uitgebreide Bami uitleg doen. Maar nou vraag jij er zelf naar.
Ik vind TT bedenken altijd lastig, dus lees dan even een stukje terug. Internet hier is niet heel snel, dus voordat ik teruggelezen had, een TT had bedacht aan de hand daarvan en alle pagina's geladen had gekregen, had 1 van jullie al 10 keer een nieuw topic kunmen openen. Dus ik dacht, ik vraag gewoon even of iemand hier het voor mij wil doen.
Karma ditdat allesquote:Op maandag 9 september 2013 11:11 schreef Molo het volgende:
Spijt van schransvoer gisteravond
Hoofd en buikpijn van zooi nu (denk ik...)
Oui oui!quote:
Ja maar koffie is zo lekkerquote:Op maandag 9 september 2013 11:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb al twee krentebollen en thee op, nog geen koffie *trots*
Na twee weken ben k wel beetje afgekickt van gelijk koffie in de ochtend denk ik, nu proberen vol te houdenquote:Op maandag 9 september 2013 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar koffie is zo lekker
En krentrnbollen niet vind ik
Is echt mijn startmotor in de ochtend. Energie, ochtenddrol én lekkerquote:Op maandag 9 september 2013 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Na twee weken ben k wel beetje afgekickt van gelijk koffie in de ochtend denk ik, nu proberen vol te houdenheb gister ook de hele dag geen koffie op.
Krentebollen met boter en kaas
!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja maar ik krijg er altijd buikpijn van als k koffie neem als k nog niet gegeten heb, dus wil nu t liefst proberen 1 kopje in de middag en that's it, kijken of t luktquote:Op maandag 9 september 2013 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Is echt mijn startmotor in de ochtend. Energie, ochtenddrol én lekker
Kommetje rijst met groenten erbij a la Thais
Of ontbeten jullie Europees?
Oh das wel een ander verhaal dan tuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg er altijd buikpijn van als k koffie neem als k nog niet gegeten heb, dus wil nu t liefst proberen 1 kopje in de middag en that's it, kijken of t lukt
we hebben van alles gegeten
Ik gok dat schaar de website met photoshoppics bedoelde, die waren meer nep dan echtquote:Op maandag 9 september 2013 11:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ehhh Schaar.... die foto van mij uit het vorige topic is juist heel weinig geshopt
Enkel wat dodgen en burnen
Ja dit is wel een flink buitjequote:Op maandag 9 september 2013 11:43 schreef Molo het volgende:
Als de regen over is ga ik boodschappen doen denk ik.... pleuresweer
Je mag het zeker aankaarten ja.quote:Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga straks voor m'n tas bellen maar ik heb even jullie mening nodig. Ik denk dat ze m naar longchamp hebben opgestuurd, als dat zo is dan is die tas langer weg dan dat ik hem in m'n bezit heb gehad. Ik vind dat niet normaal eigenlijk, kan ik daarover zeiken?
Ja :vquote:Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga straks voor m'n tas bellen maar ik heb even jullie mening nodig. Ik denk dat ze m naar longchamp hebben opgestuurd, als dat zo is dan is die tas langer weg dan dat ik hem in m'n bezit heb gehad. Ik vind dat niet normaal eigenlijk, kan ik daarover zeiken?
quote:Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
disclaimer
het went supersnel he!quote:Op maandag 9 september 2013 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg er altijd buikpijn van als k koffie neem als k nog niet gegeten heb, dus wil nu t liefst proberen 1 kopje in de middag en that's it, kijken of t lukt
we hebben van alles gegeten
joh, dat fix je toch met een stukje plakband!quote:Op maandag 9 september 2013 12:38 schreef Molo het volgende:
Keuken weegschaal monteren, blijkt lipje wat batterij op zijn plaats houdt gammel
Action, ik had het kunnen weten
Alhoewel me dit ook vaak genoeg bij Blokker enzo is overkomen maar goed
ja dat dacht ik ook, maar dan zittie wee te diep voor de connectiequote:Op maandag 9 september 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joh, dat fix je toch met een stukje plakband!
ga nooit in de psychiatrie of met paupers of met mensen uberhaupt werkenquote:Op maandag 9 september 2013 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap dat niet. Van die zelfmoord acties waarbij je je eigen kinderen ook maar ff van kant maakt. Veel plezier als je zelf zo nodig dood wil, maar laat anderen met rust![]()
Ok ik snap dat die mensen niet zo denken maar in kan er niet tegen
Dat was ik gelukkig ook nooit van planquote:Op maandag 9 september 2013 12:49 schreef Molo het volgende:
[..]
ga nooit in de psychiatrie of met paupers of met mensen uberhaupt werken
Mensen zijn dom en achterlijk en helemaal als ze fucked up zijn
communicatie is anders meestal niet van apparaat tot apparaat toch?quote:Op maandag 9 september 2013 12:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat was ik gelukkig ook nooit van plan
Dat is wel heel iets anders dan verpleging of psychiatrie.quote:Op maandag 9 september 2013 12:51 schreef Molo het volgende:
[..]
communicatie is anders meestal niet van apparaat tot apparaat toch?
trust me, daar zitten ook genoeg lunaticsquote:Op maandag 9 september 2013 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is wel heel iets anders dan verpleging of psychiatrie.
dude, das toch een, garpjequote:Op maandag 9 september 2013 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja maak er vooral van dat ik sociaal gestoord ben omdat ik mensen die zulke dingen doen niet snap. Volgens mij is het erger als je die mensen volledig begrijpt en het ermee eens bent met wat ze doen
En dan volgt er nog een heel zeikverhaal over haar stressquote:Stress!!! Ik stap over een uurtje op het vliegtuig richting Londen, iets waar ik heel veel zin in heb maar wat ook voor flink wat stress zorgt. Ik ben nl. naast fulltime beautyblogger ook meer dan fulltime moeder & huismanager. Als ik dus drie dagen van huis ben, vergt dat nogal wat voorbereiding! De boodschappen moeten ingeslagen worden, het eten geregeld, alles netjes achtergelaten en lijstjes opgesteld, kunnen ze dan niets zelf?
ermahgerd, straks krijg je zo'n halfgare Indiër aan de telefoon van een centraal callcenterquote:Op maandag 9 september 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Erm ik wil die winkel bellen (in Eindhoven). Is het netnummer van Alpen aan de Rijn
Ik weiger, maar hier is het ook koud jaquote:Op maandag 9 september 2013 13:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is het raar om de verwarming aan te doen? Het is pleuriskoud hier, ondanks extra vest aan
Jij had geen geldquote:Op maandag 9 september 2013 13:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil OPI More Than a Glimmer hebben. Maar die is alleen te koop in zo'n stomme set.
Als je geen geld hebt om 'm te kopen dan maakt het toch niet uit HOE hij verkocht wordt?quote:Op maandag 9 september 2013 13:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat klopt. Dan wil ik hem nog steeds wel hebben, maar niet in een stomme set.
Als ik weet dat hij los verkocht wordt kan ik hem ws ook wel los laten kopen door een Amerikaan en dan is het niet zo duur. In een set werkt dat niet zo.quote:Op maandag 9 september 2013 13:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt om 'm te kopen dan maakt het toch niet uit HOE hij verkocht wordt?![]()
Ik vond deze best kort.quote:Op maandag 9 september 2013 13:27 schreef Molo het volgende:
En dan volgt nu de uitgebreide Bami uitleg van de logica
quote:Op maandag 9 september 2013 13:27 schreef Molo het volgende:
En dan volgt nu de uitgebreide Bami uitleg van de logica
Ik zag net dat mijn houten snijplank al krom getrokken isquote:Op maandag 9 september 2013 12:52 schreef Molo het volgende:
Wok van 5 euro van de Action doet het voorlopig overigens wel prima.
Die anti aanbaklagen zijn toch na een jaar verrot, ook van dure pannen
quote:Op maandag 9 september 2013 13:02 schreef Molo het volgende:
En om Miss-C even te behagen en omdat ik in een matige jaren '90 pleurisherrie bui ben, even een pareltje
Die moet je ook dik en duur kopenquote:Op maandag 9 september 2013 13:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zag net dat mijn houten snijplank al krom getrokken isDenk door het afwassen met heet water
Kun je dan ook daarna wat aan het haartopic doen?quote:Op maandag 9 september 2013 13:30 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd straks weer psychiatrie college
Ik heb 3 plastic snijplanken van de blokker, gaan gewoon in de vaatwasser en zo, en zijn niet echt krom. Heb ze al meer dan een jaar en worden heel intensief gebruikt. En waren niet eens heel duur volgens mijquote:Op maandag 9 september 2013 13:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Die moet je ook dik en duur kopen
Of goedkope plastic dingen, al trekken ook die krom
Ja maar 50 euro bij de Bijenkorf of een plank van 5 euro bij de action om te proberenquote:Op maandag 9 september 2013 13:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Die moet je ook dik en duur kopen
Of goedkope plastic dingen, al trekken ook die krom
Ik wil geen plastic snijpank, vind ik niet fijnquote:Op maandag 9 september 2013 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb 3 plastic snijplanken van de blokker, gaan gewoon in de vaatwasser en zo, en zijn niet echt krom. Heb ze al meer dan een jaar en worden heel intensief gebruikt. En waren niet eens heel duur volgens mij
HOEzo?quote:Op maandag 9 september 2013 13:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je dan ook daarna wat aan het haartopic doen?
Had je mijn plank gezien?quote:Op maandag 9 september 2013 13:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar 50 euro bij de Bijenkorf of een plank van 5 euro bij de action om te proberen
Begin oktober ben ik jarig, dan vraag ik wel aan iemand zo'n mooie bamboe plank ofzo van de Bijenkorf
Die zijn ook veel kutter maar ik ben luiquote:Op maandag 9 september 2013 13:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wil geen plastic snijpank, vind ik niet fijn
Ditquote:Op maandag 9 september 2013 13:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zijn ook veel kutter maar ik ben lui
Vaatwasser
Was dat er ook zo een met zo'n "blokjes"?quote:
En bestek en serviesquote:Op maandag 9 september 2013 13:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Velen snijplanken hebben zodat je elke dag andere kan pakken als de vaatwasser nog niet gedraaid heeft
Ik heb geen vaatwasserquote:Op maandag 9 september 2013 13:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Velen snijplanken hebben zodat je elke dag andere kan pakken als de vaatwasser nog niet gedraaid heeft
Bamboe is wel kut op den duur trouwens, krijgt vaak 'haartjes' na het afwassen en slijtenquote:Op maandag 9 september 2013 13:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Was dat er ook zo een met zo'n "blokjes"?
Zie trouwens dat die plank van 50 euro een hakblok wasDe gewone snijplank is 30 euro in bamboevorm.
Met 2 katten in huis is het niet handig om dat soort dingen op het aanrecht te hebben liggen, zit in no time onder de harenquote:Op maandag 9 september 2013 13:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasserMhehe. Maar ik hou dat ding gewoon meteen onder de kraan en laat het ook gewoon op mijn aanrecht liggen. Is 2 seconden werk
Ja ook datquote:Op maandag 9 september 2013 13:40 schreef Molo het volgende:
[..]
En bestek en servies
OK ik ga er ook maar eens vandoor, mazzels!
Oohquote:Op maandag 9 september 2013 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Bamboe is wel kut op den duur trouwens, krijgt vaak 'haartjes' na het afwassen en slijten
wat kijk je?quote:Op maandag 9 september 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Seizoen twee afgekeken, ik zit met zoveel vragen
Welke vragenquote:Op maandag 9 september 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Dat!!quote:Op maandag 9 september 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Als je 'm gezien hebt, heb je die zelf ook wel bedachtquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 'm gezien hebt, heb je die zelf ook wel bedacht
Ik verwonder mij vooral over de keuze van de toevoeging van bepaalde elementen die m.i. echt geen kut hebben toegevoegd aan het verhaal. Als je zo'n serie achter elkaar kijkt valt dat ineens veel meer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op maandag 9 september 2013 14:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Both, maar vooral het eerste....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Had ik ook inderdaad. En dan ook nog schakelen tussen het heden en verleden en zoveel gebeurtenissen die niet samenhingen ja.quote:Op maandag 9 september 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
Nja, ik vond het eerste seizoen best een consequente storyline hebben, ik vond dit gewoon een bijeenraapsel van rariteiten waar een echte rode draad ontbrak.
ja, seizoen drie gaat volgende maand live.quote:Op maandag 9 september 2013 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
misschien moet ik het ook maar ff downloaden en gaan kieken, er zijn maar 2 seizoenen van?
snotje ertussen?quote:Op maandag 9 september 2013 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Huuu, je lens scheefniezen voelt vies.
Ja, maar ik was benieuwd wat jij opvallend vondquote:Op maandag 9 september 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 'm gezien hebt, heb je die zelf ook wel bedacht
Ik verwonder mij vooral over de keuze van de toevoeging van bepaalde elementen die m.i. echt geen kut hebben toegevoegd aan het verhaal. Als je zo'n serie achter elkaar kijkt valt dat ineens veel meer op
oh dan wacht ik nog wel ff met kijken, ik kijk liever gewoon gelijk alles afquote:Op maandag 9 september 2013 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, seizoen drie gaat volgende maand live.
En seizoen twee is best okee hoor, zitten best leuke dingen in, alleen hebben zee soms iets te ver uitgepakt lijkt het
of de huisarts zit in het complot en gaat ie nu verslag uitbrengen bij de gluurburenquote:Op maandag 9 september 2013 14:19 schreef Molo het volgende:
Dat ineens je huisarts aan belt
Maar ze moest bij de gluurburen zijn, verkeerde nummer aangebeld
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 9 september 2013 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
of de huisarts zit in het complot en gaat ie nu verslag uitbrengen bij de gluurburen
welk nummer?quote:Op maandag 9 september 2013 14:18 schreef Molo het volgende:
Wat mij ook erg opviel was dat de muziek uit Kill Bill wordt gedraaid bij Tate, en dat fragment speelt zich af in 1994
Dat klopt heul niet!
nee, FF bashen vind ik een beetje 2012, sorryquote:Op maandag 9 september 2013 14:23 schreef Molo het volgende:
SQ, heb jij dat linkje nog met FF op dat travoforum?
Nou ja, dit:quote:Op maandag 9 september 2013 14:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar ik was benieuwd wat jij opvallend vond. Seizoen 2 vond ik qua verhaallijn ook rommeliger dan 1, ze wilden te graag zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja maar niet wijsquote:Op maandag 9 september 2013 14:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee hoor dat word je niet, je was al een tijdje oud
Bernard Herrmann - Twisted Nerve.quote:
jij was de grootste aanleveraar van plaatjes en linkjes altijd manquote:Op maandag 9 september 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, FF bashen vind ik een beetje 2012, sorry
Wacht maar tot S2, 1 nummer zul je nooit van je leven meer willen horenquote:Op maandag 9 september 2013 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Bernard Herrmann - Twisted Nerve.
Ja ik zie dat het een oud nummer is, maar ik vind het wel érg toevallig zo
maar niet omdat ik het expliciet opzocht, ik kwam altijd toevallig plaatjes van die frikandel tegen als ik googelde op dingen als "zwarte jurk zara 2011" enzoquote:Op maandag 9 september 2013 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
jij was de grootste aanleveraar van plaatjes en linkjes altijd man
ik heb bijna zin om direct daar naar door te gaan maar doe ik maar nietquote:Op maandag 9 september 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht maar tot S2, 1 nummer zul je nooit van je leven meer willen horen
Tsja dat doen acteurs he. Acteren in series ende filmsquote:Op maandag 9 september 2013 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb bijna zin om direct daar naar door te gaan maar doe ik maar niet
Wel matig dat ze allemaal HBO acteurs recyclen
en dan hier posten en erom lachen, ik zie het verschil niet zo maar ok, laat maar, no problemquote:Op maandag 9 september 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar niet omdat ik het expliciet opzocht, ik kwam altijd toevallig plaatjes van die frikandel tegen als ik googelde op dingen als "zwarte jurk zara 2011" enzo
no shit sherlockquote:Op maandag 9 september 2013 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja dat doen acteurs he. Acteren in series ende films
quote:Op maandag 9 september 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Niet zo zereneus molo, dat ik dingen in het verleden heb gedaan wil echter niet altijd zeggen dat ik er nu nog steeds voor 100% achter staquote:Op maandag 9 september 2013 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
en dan hier posten en erom lachen, ik zie het verschil niet zo maar ok, laat maar, no problem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op maandag 9 september 2013 14:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja ik ging spoileren maar mn tags waren fout dus je kon het gewoon zien staanquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op maandag 9 september 2013 14:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit dusMaar daar ging het uiteindelijk ook om, dus die kon ik plaatsen, en de evil non ook nog wel, maar er waren zoveel bijzakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ooooohquote:Op maandag 9 september 2013 14:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ging spoileren maar mn tags waren fout dus je kon het gewoon zien staanpaniekpaniek
quote:Op maandag 9 september 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
ja dat snap ik, maar daarom kan ik er nog wel anders over denkenquote:Op maandag 9 september 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet zo zereneus molo, dat ik dingen in het verleden heb gedaan wil echter niet altijd zeggen dat ik er nu nog steeds voor 100% achter sta
joh, het meeste is toch zo voor de hand liggend dat dat ook niet zo boeitquote:Op maandag 9 september 2013 14:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ging spoileren maar mn tags waren fout dus je kon het gewoon zien staanpaniekpaniek
oh, maar dat spreek ik niet tegenquote:Op maandag 9 september 2013 14:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar daarom kan ik er nog wel anders over denken![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]die link leg ik even nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
ik voelde mij anders zeer onheus bejegendquote:Op maandag 9 september 2013 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar dat spreek ik niet tegen
Wat, omdat ik er niet meer aan mee wil werken? Zou ik niet doenquote:Op maandag 9 september 2013 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
ik voelde mij anders zeer onheus bejegend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
nietus, zie haartopicquote:Op maandag 9 september 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat, omdat ik er niet meer aan mee wil werken? Zou ik niet doener zijn vast genoeg allies
Ja klopt maar ik wil het dan niet voor iemand anders verpesten danquote:Op maandag 9 september 2013 14:35 schreef Molo het volgende:
[..]
joh, het meeste is toch zo voor de hand liggend dat dat ook niet zo boeit
En het blijft leuk om te kijken toch
das lief van jequote:Op maandag 9 september 2013 14:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik wil het dan niet voor iemand anders verpesten dan
quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 14:40 schreef Molo het volgende:
Godverdomme zeg
http://www.telegraaf.nl/b(...)uwelijksnacht__.html
quote:Op maandag 9 september 2013 14:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
8quote:Op maandag 9 september 2013 14:40 schreef Molo het volgende:
Godverdomme zeg
http://www.telegraaf.nl/b(...)uwelijksnacht__.html
quote:Op maandag 9 september 2013 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
is het al 5 uur? geen zin meer om te werken
en morgen ook nog es de hele dag in het ziekenhuis fml
ik wel hoor, maar de rest van Fok niet meer zo lijkt hetquote:
ze gaan morgen alle onderzoeken bij mijn hart doen, ze denken dat hij te weinig zuurstof krijgt maar ze doen ook andere onderzoeken om te kijken wat er precies mis isquote:Op maandag 9 september 2013 14:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]alvast sterkte voor morgen mop, waarom moet je erheen?
quote:Op maandag 9 september 2013 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze gaan morgen alle onderzoeken bij mijn hart doen, ze denken dat hij te weinig zuurstof krijgt maar ze doen ook andere onderzoeken om te kijken wat er precies mis is
ik zie er wel beetje tegenop eigenlijk
Snap ikquote:Op maandag 9 september 2013 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze gaan morgen alle onderzoeken bij mijn hart doen, ze denken dat hij te weinig zuurstof krijgt maar ze doen ook andere onderzoeken om te kijken wat er precies mis is
ik dacht eerst traktaties haken lolwhutquote:Op maandag 9 september 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag weer een mooie voorbijkomen in het traktatie-topic, 20 gehaakte vogeltjes met M&M's er in.
Wat schertste mijn verbazing? De traktatie was voor een jongen in groep 8
Die willen toch helemaal geen gehaakte vogels man. Zit je dan als moeder 8657 uur te haken voor een traktatie die onderweg naar huis nog aan de prullenbak / gemeenteplantsoen wordt gedoneerd als de M&Ms er uit zijn gevroten
Nou ja, bashen is bij FF al flink zinloos gebleken als het op zijn haar aankomt (in tegenstelling tot die hele huis-huur-kwestie destijdsquote:Op maandag 9 september 2013 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wel hoor, maar de rest van Fok niet meer zo lijkt het
ja logisch, bah, narigheid zeg.... geen fijn onderzoek en ook de reden is gewoon superakeligquote:Op maandag 9 september 2013 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja ach t is hopenlijk snel voorbij en wel voro goed doel, ik wil zelf ook wel weten wat er mis isquote:Op maandag 9 september 2013 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]niet leuk! En ik snap dat je er tegen op ziet.
Dank babequote:
Ermagerd! Wat gaat ze doen als hij straks naar de brugklas gaat?quote:Op maandag 9 september 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag weer een mooie voorbijkomen in het traktatie-topic, 20 gehaakte vogeltjes met M&M's er in.
Die willen toch helemaal geen gehaakte vogels man. Zit je dan als moeder 8657 uur te haken voor een traktatie die onderweg naar huis nog aan de prullenbak / gemeenteplantsoen wordt gedoneerd als de M&Ms er uit zijn gevroten
KANS LOOS....quote:Op maandag 9 september 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
hij moet romanschrijver worden of gast columnist bij Linquote:Op maandag 9 september 2013 14:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou ja, bashen is bij FF al flink zinloos gebleken als het op zijn haar aankomt (in tegenstelling tot die hele huis-huur-kwestie destijds). Maar ik blijf me verwonderen:')
Ik lach hem hier wel even uit om zijn ritueel met z'n haar.
Hij omschrijft het zo mooi
Klinkt naar inderdaad. Weet je ook wat voor een onderzoeken ze gaan doen? Moet je nog enge dingen ondergaan?quote:Op maandag 9 september 2013 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2013 14:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd! Wat gaat ze doen als hij straks naar de brugklas gaat?
Voor de hele klas condooms haken met wat spekkies erin
ik kies wel voor je, welke 2 zijn hetquote:Op maandag 9 september 2013 14:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Sterke Sjaan!
Huu, ik moet kiezen tussen twee keuzevakken en ik weet het niet.
of een wc kettingquote:Op maandag 9 september 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee dan moet het stoerder, dan gaan ze vast iPadhoezen macrameeen
Zelfgemaakt bier trakteren in een zelf gebatikt glasquote:Op maandag 9 september 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Keuzevak - Kindermishandeling
Dit keuzevak gaat in op huiselijk geweld tegen kinderen. Hoe ga je daarover in gesprek met kinderen en jongeren zelf? Hoe betrek je ouders erbij? Welke veiligheidsmaatregelen moet je treffen? Wanneer ga je het melden en hoe gaat dat in zijn werk? Hoe begeleid je het kind (en de ouders) tijdens een meldingsprocedure? En wat doe je met de verschillende uitkomsten?
Met welke vormen van kindermishandeling heb je te maken? Er wordt apart stilgestaan bij Vechtscheidingen.
Wat heb je kinderen en jongeren te bieden ter ondersteuning? Wat is jouw bijdrage aan het verwerken van hun pijnlijke ervaringen en welke pedagogische taak heb jij in deze situatie?
Deze twee.quote:Keuzevak - Traumaverwerking en zingeving na huiselijk geweld
Als HBO-hulpverlener of begeleider werk je vaak met mensen die te maken hebben of hebben gehad met huiselijk geweld en hierdoor zijn beschadigd/ getraumatiseerd.
Wat betekent dat voor je hulpverlening? Hierbij kun je denken aan vragen als:
Wanneer verwijs je iemand door om trauma’s te verwerken en wanneer niet? Wanneer is de tijd rijp en welke inzichten heeft de cliënt nodig om de keuze voor deze stap te kunnen maken?
Moet traumaverwerking altijd via hulpverlening of zijn er ander wegen?
Hoe begeleid je mensen met onverwerkte trauma’s als ze nog niet aan traumaverwerking toe zijn of daar niet voor kiezen of hun situatie nog te stabiel en onveilig is om aan traumaverwerking te beginnen?
Hoe werk je met mensen aan hulpverleningstaken als ze ook in traumabehandeling zijn?
Welke zorg is er nodig voor hun systeem?
We gaan de mogelijkheden en belemmeringen theoretisch en praktisch verkennen en richten ons daarbij zowel op volwassenen als op kinderen.
incl iPad natuurlijk want met iets van 2 euro kan je ook niet meer aankomenquote:Op maandag 9 september 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kindermishandeling, leer je dan ook welke hoek het hardst aankomt? Dan die
twee euro? Da's zeventig euro voor een gemiddelde klas anno 2013quote:Op maandag 9 september 2013 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
incl iPad natuurlijk want met iets van 2 euro kan je ook niet meer aankomen
Ik ben voor.quote:Op maandag 9 september 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kindermishandeling, leer je dan ook welke hoek het hardst aankomt? Dan die
ik zou voor kindermishandeling gaan, heb je in je werk of op je CV meer aan. Tweede wordt toch door bureau jeugdzorg via protocollen door hun afgewerkt en daar heb je minder profijt van als keuzevak.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee euro? Da's zeventig euro voor een gemiddelde klas anno 2013
Die eerste lijkt mij veel boeiender.quote:
drie zakken Lay's partymix en je bent voor 8 euro klaar, en hou je nog een paar zakkies over om thuis op te schransenquote:Op maandag 9 september 2013 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Af en toe kan het gewoon.quote:
Wat is iedereen het eens.quote:Op maandag 9 september 2013 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die eerste lijkt mij veel boeiender.
Die tweede kom ik dagelijks tegen en dan heb je meer aan kennis van de 100 miljoen stoornissen die ze hebben dan specifiek trauma-verwerking
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben ik de enige die bij deze doordenkt?![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het er sowieso behoorlijk onsmakelijk uitzienquote:Op maandag 9 september 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vroeg me al af wat een murtje wasquote:Op maandag 9 september 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
er groeit een muurtje in mijn tuin
Gewoon kijken hoe het gaat, wandelen kan altijd nogquote:Op maandag 9 september 2013 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil hardlopen, maar ik hoest de longen uit m'n lijf, zal ik dan maar gaan wandelen?
mag allemaal niet meer toch?quote:Op maandag 9 september 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
drie zakken Lay's partymix en je bent voor 8 euro klaar, en hou je nog een paar zakkies over om thuis op te schransen
pics!quote:Op maandag 9 september 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
er groeit een muurtje in mijn tuin
wie verzint zoiets?quote:Op maandag 9 september 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ja!quote:Op maandag 9 september 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
drie zakken Lay's partymix en je bent voor 8 euro klaar, en hou je nog een paar zakkies over om thuis op te schransen
ligt aan je basisschool. Ik ga daar straks gewoon de basisschool van mijn kind op selecteren.quote:Op maandag 9 september 2013 14:57 schreef Molo het volgende:
[..]
mag allemaal niet meer toch?
Tenzij biologisch dynamisch, zonder vet en suiker, rauw, zonder verpakking en met een ecologische voetstap van minder dan 5 km ofzo?
je gaat in de praktijk de meest vreselijke verhalen tegen komen he, ook als je er volledig niet op berekend bent op dat moment.quote:Op maandag 9 september 2013 14:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat is iedereen het eens.Ik dacht ook dat ik in het dagelijks werk meer aan de eerste zou hebben dan aan de tweede. En dat de tweede misschien nog te confronterend is voor mij omdat ik sommige dingen ook nog niet verwerkt heb. Al waren dat geen mishandelingstrauma's, maar toch. De theorie van de tweede kan waarschijnlijk alsnog wel krijgen, want twee meiden die ik ken kiezen dat vak. Maar traumaverwerking lijkt me wel heel interessant!
Even Bami, als je bang bent dat een les te confronterend is, zou ik dat juist overwegen. Want confrontatie wil je nu op je studie hebben, niet straks in het werkveld.quote:Op maandag 9 september 2013 14:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat is iedereen het eens.Ik dacht ook dat ik in het dagelijks werk meer aan de eerste zou hebben dan aan de tweede. En dat de tweede misschien nog te confronterend is voor mij omdat ik sommige dingen ook nog niet verwerkt heb. Al waren dat geen mishandelingstrauma's, maar toch. De theorie van de tweede kan waarschijnlijk alsnog wel krijgen, want twee meiden die ik ken kiezen dat vak. Maar traumaverwerking lijkt me wel heel interessant!
quote:Keuzevak - Seksuele opvoeding en seksueel geweld
Na het onderzoek van de Commissie Samsom zijn we weer wakker geschud over wat we eigenlijk al wisten: jongeren die opgroeien in geweld hebben moeite de grenzen van zichzelf en van anderen te bewaken, ook als het gaat om seksualiteit. Ze zijn eerder slachtoffer en dader van grensoverschrijdend seksueel gedrag en hun begeleiders en opvoeders weten niet goed hoe ze jongeren hierin moeten begeleiden en beschermen. Zeker niet in deze tijd van vrije seksualiteit met "o, o cherso" en cyberseks in alle soorten en maten - en met cliënten van allerlei culturele achtergronden.
In dit keuzevak staan we stil bij seksuele ontwikkeling, seksuele opvoeding en seksuele socialisatie. We onderzoeken onze eigen seksuele opvoeding en verschillende culturele perspectieven.
Je krijgt praktische handvaten om seksueel gedrag bespreekbaar te maken en seksueel geweld te signaleren. En je krijg handvatten om met incidenten van seksueel geweld om te gaan.
hier zitten ook gewoon normale basisscholen met normale Rotterdamse inslag mensen. Niet zeiken, maar gewoon doen. Heerlijkquote:Op maandag 9 september 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt aan je basisschool. Ik ga daar straks gewoon de basisschool van mijn kind op selecteren.
Vaak mag het trouwens wel worden uitgedeeld, maar wordt het dan aan de ouders meegegeven, zodat zij de pedagogische beslissing kunnen nemen om een zakje chips van een verlekkerd hongerig zevenjarig kint af te pakken
ik was ook altijd zo and look what happened to mequote:Op maandag 9 september 2013 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
Die zich al sinds 10 uur op dat zakkie chips zit te verheugen
Ook wel weer zo. Over een uurtje even kijken, anders komt soberzo m'n koffie omhoog.quote:Op maandag 9 september 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon kijken hoe het gaat, wandelen kan altijd nog
De ironiequote:Op maandag 9 september 2013 15:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Voor de mensen die het boeiend vinden, dit keuzevak doe ik sowieso:
[..]
Die hebben we hier heel weinig gelukkig, lang leve centrumquote:Op maandag 9 september 2013 15:00 schreef Molo het volgende:
[..]
hier zitten ook gewoon normale basisscholen met normale Rotterdamse inslag mensen. Niet zeiken, maar gewoon doen. Heerlijk
Alleen de paupers/doekjes/aso's ontwijken, dat is wat lastiger
Zal wel Katholiek onderwijs worden dus denk ik
je krijgt praktische handvattenquote:Op maandag 9 september 2013 15:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Voor de mensen die het boeiend vinden, dit keuzevak doe ik sowieso:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2013 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
je gaat in de praktijk de meest vreselijke verhalen tegen komen he, ook als je er volledig niet op berekend bent op dat moment.
Is wel handig om rekening mee te houden. Niet dat je daarom nu een keuzevak ineens moet veranderen ofzo, maar uit de weg gaan houdt ergens op.
Confrontatie met niet verwerkte dingen ga ik sowieso nog aan, buiten het werkveld om, in mijn eigen tijd. En dit was puur omdat persoonlijk verhaal, niet omdat ik denk verhalen van anderen niet aan te kunnen. Het belangrijkste voor mij is waar ik in de beroepspraktijk het meeste mee kan.quote:Op maandag 9 september 2013 14:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even Bami, als je bang bent dat een les te confronterend is, zou ik dat juist overwegen. Want confrontatie wil je nu op je studie hebben, niet straks in het werkveld.
ach ja, heel de randstad zit ermee vol, gewoon hopen dat ze net als ik niet teveel vriendjes in die kringen krijgen vanuit schoolquote:Op maandag 9 september 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die hebben we hier heel weinig gelukkig, lang leve centrum
Echt hč.quote:Op maandag 9 september 2013 15:03 schreef Molo het volgende:
[..]
je krijgt praktische handvatten![]()
![]()
![]()
Echt, die HBO KUT onschrijvingen altijd ook
Maar goed, kan best een leuk onderwerp zijn. Lijkt me wel makkelijker als je zelf al wat vaker gebatst hebt, maar ok
onderschat het niet hoor, ik kom soms op werk en dan is het rond half 9 al soms dat ik de meest dramatische verhalen hoor en mensen kunnen het soms erg persoonlijk maken, of je persoonlijk aanvallen op iets, of onder je huid komen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Confrontatie met niet verwerkte dingen ga ik sowieso nog aan, buiten het werkveld om, in mijn eigen tijd. En dit was puur omdat persoonlijk verhaal, niet omdat ik denk verhalen van anderen niet aan te kunnen. Het belangrijkste voor mij is waar ik in de beroepspraktijk het meeste mee kan.
Ik ben nu aan het nadenken wat ze als praktisch handvat zouden kunnen geven om seks bespreekbaar te makenquote:Op maandag 9 september 2013 15:03 schreef Molo het volgende:
[..]
je krijgt praktische handvatten![]()
![]()
![]()
Echt, die HBO KUT onschrijvingen altijd ook
Maar goed, kan best een leuk onderwerp zijn. Lijkt me wel makkelijker als je zelf al wat vaker gebatst hebt, maar ok
ik dacht meer aan een baneen/lul die je in je hand gedrukt krijgtquote:Op maandag 9 september 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het nadenken wat ze als praktisch handvat zouden kunnen geven om seks bespreekbaar te maken
"Zo jongens, wie heeft er al geneukt"?
Of condooms rondgooien en kijken of het gesprek zo op gang komtquote:Op maandag 9 september 2013 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een baneen/lul die je in je hand gedrukt krijgt
Oh ja, ik geloof wel dat het heftig kan worden. Maar dat is ook heel erg afhankelijk van welke doelgroep je mee werkt natuurlijk. En dat moet ik uiteindelijk gewoon mee gaan maken, maar dan helpt het vak kindermishandeling misschien nog wel meer dan traumaverwerking.quote:Op maandag 9 september 2013 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
onderschat het niet hoor, ik kom soms op werk en dan is het rond half 9 al soms dat ik de meest dramatische verhalen hoor en mensen kunnen het soms erg persoonlijk maken, of je persoonlijk aanvallen op iets, of onder je huid komen.
Kutte is dat het áltijd komt op het moment dat je het niet verwacht, net als je rot geslapen hebt, of net iemand verloren bent in je privé ofzo.
quote:Op maandag 9 september 2013 15:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of condooms rondgooien en kijken of het gesprek zo op gang komt
Ik doelde ook meer op manier van vertellen, het persoonlijk maken etc.quote:Op maandag 9 september 2013 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat die shit die kinderen meegemaakt hebben je nog erger raakt dan volwassenen.
Nou ja, ik heb natuurlijk de extreme trauma's.. Maar dan komt er dus zulk geflipt gedrag bij kijken dat dat trauma secundair wordt zeg maar.quote:Op maandag 9 september 2013 15:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar Schaar, jij denkt dus dat ik in de praktijk meer heb aan de eerste?
het lijkt mij meer te gaan om signalering, melding en begeleiding richting jeugdzorg toch?quote:Op maandag 9 september 2013 15:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb natuurlijk de extreme trauma's.. Maar dan komt er dus zulk geflipt gedrag bij kijken dat dat trauma secundair wordt zeg maar.
Met een getraumatiseerd kind zou ik wel weten wat te doen. Om een mishandelende ouder te laten stoppen met mishandelen en kinderen die nog in die thuissituatie zitten te begeleiden lijkt me een stuk pittiger.
Maar juist dat melden en begeleiden is iets waarvan ik denk dat ik het vaker tegen ga komen dan begeleiden bij de traumaverwerking. Als ik kijk naar mijn doelgroepen tot nu toe...quote:Op maandag 9 september 2013 15:15 schreef Molo het volgende:
[..]
het lijkt mij meer te gaan om signalering, melding en begeleiding richting jeugdzorg toch?
Zelf die mensen laten stoppen is ander vakgebied.
En nu zie ik iemand voor me die met opgeheven vingertje roept "niet meer doen hoor!"
ja dat denk ik ook.quote:Op maandag 9 september 2013 15:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar juist dat melden en begeleiden is iets waarvan ik denk dat ik het vaker tegen ga komen dan begeleiden bij de traumaverwerking. Als ik kijk naar mijn doelgroepen tot nu toe...
Vind het gewoon echt heel lastig om een keuze te maken.
Ik doe heel geen SPH.quote:Op maandag 9 september 2013 15:19 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook.
Bedenk ook dat je nu wordt opgeleid tot basis SPH'er, de rest leer je straks in de praktijk (ervaring) en met post HBO cursussen of interne opleidingen.
ow....quote:Op maandag 9 september 2013 15:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik doe heel geen SPH.Mja ik zat al te kijken, cursussen genoeg in andere onderwerpen, dus dat kan ik altijd nog doen. En dan eventueel traumaverwerking combineren met rouwverwerking inderdaad. Dus denk dat het toch de eerste wordt ja.
Pedagogiek. Onze primaire functie is dus niet persé hulpverlener, maar kan alles met kinderen van 0 tot 20 zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 15:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ow....
Wat dan? En wat is het verschil?
Ah ok, nou ja, wel in de richtingquote:Op maandag 9 september 2013 15:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Pedagogiek. Onze primaire functie is dus niet persé hulpverlener, maar kan alles met kinderen van 0 tot 20 zijn.
Ja, we hebben de minors ook wel samen, haha.quote:Op maandag 9 september 2013 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok, nou ja, wel in de richting
Basis pedagogie medewerker dan
quote:Op maandag 9 september 2013 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2013 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Briljante ideeën
[ afbeelding ]
Nadoen met M&M'squote:Op maandag 9 september 2013 15:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat zijn het? Chipjes? Wij kunnen die nadoen, wij hebben ook een loopband
Je kunt het natuurlijk met heul veul nadoen, M&M's, Skittles, chippies, jelly beansquote:Op maandag 9 september 2013 15:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat zijn het? Chipjes? Wij kunnen die nadoen, wij hebben ook een loopband
* Miss_Congeniality zwaait terugquote:Op maandag 9 september 2013 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders zwaait naar Miss
Vrouwke toch! Dan steek je iedereen aanquote:Op maandag 9 september 2013 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
WAS FF OP DE KOFFIE GEKOMEN OFZO, IK ZIT HIER HEUL ALLEEN ZIEK TE ZIJN
Ja jonguh gezellig met m'n moederquote:Op maandag 9 september 2013 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat hier ook heul alleen te wezenquote:Op maandag 9 september 2013 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Koffie genoeg!!quote:Op maandag 9 september 2013 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja jonguh gezellig met m'n moeder
kom koffie drinkenquote:Op maandag 9 september 2013 16:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zat hier ook heul alleen te wezen
koffie drinken zei ik, niet ongegeneerd muilen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vrouwke toch! Dan steek je iedereen aan.
quote:Op maandag 9 september 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
koffie drinken zei ik, niet ongegeneerd muilen.
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 9 september 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel met jou hoor, jou kan ik onmogelijk zieker maken dan je al bent
Muilen met snotquote:Op maandag 9 september 2013 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is SQ jonge, dat heb k er wel voor over hoor
http://www.lindamagazine.(...)-ik-hou-van-holland/quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben 'Ik Hou Van Holland' aan het terugkijken. Maar serieueus, wat hebben ze Linda aangetrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |