quote:Op maandag 9 september 2013 10:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wel iets maar nooit langer dan een uurtje.
Stomme voorweeen
het is idd geen rocketsciencequote:Op maandag 9 september 2013 10:37 schreef Debsterr het volgende:
Post dan gewoon even niet, kutje. En zo lastig is dat allemaal niet.
Ah, vervelendquote:Op maandag 9 september 2013 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat kon helaas niet, als k langer weg kon blijven was k ook liever 3 weken weggegaan
quote:Op maandag 9 september 2013 10:37 schreef Debsterr het volgende:
Post dan gewoon even niet, kutje. En zo lastig is dat allemaal niet.
Maar bij mobiel staat er toch ook gewoon 'open nieuw deel'?quote:Op maandag 9 september 2013 10:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Thanks, voor het naamtopic ook.
Ik zei ook niet dat het lastig was he, maar vervelend. Anders hadden jullie ook best lang moeten wachten.
Yep morgen een week. Doet helaas niet veel. Cm ontsluiting en de slijmprop (deels) verloren.quote:Op maandag 9 september 2013 10:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb je al voorwerk?Crap zeg, dat is écht heel vermoeiend dan
![]()
Duurde het niet langer om die zin tussen haakjes te typen dan een nieuwe tt?quote:Op maandag 9 september 2013 10:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Thanks, voor het naamtopic ook.
Ik zei ook niet dat het lastig was he, maar vervelend. Anders hadden jullie ook best lang moeten wachten.
Bohhh.. Sterkte ermee mopquote:Op maandag 9 september 2013 10:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep morgen een week. Doet helaas niet veel. Cm ontsluiting en de slijmprop (deels) verloren.
Maar ik slaap eigenlijk zelden een nacht door ook voor de zwangerschap al dus gebroken nachten ken ik echt al wel.
Ik dacht, deze keer ga ik niet een typische uitgebreide Bami uitleg doen. Maar nou vraag jij er zelf naar.quote:Op maandag 9 september 2013 10:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar bij mobiel staat er toch ook gewoon 'open nieuw deel'?
Je denkt er teveel over na, raar kindquote:Op maandag 9 september 2013 10:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik dacht, deze keer ga ik niet een typische uitgebreide Bami uitleg doen. Maar nou vraag jij er zelf naar.
Ik vind TT bedenken altijd lastig, dus lees dan even een stukje terug. Internet hier is niet heel snel, dus voordat ik teruggelezen had, een TT had bedacht aan de hand daarvan en alle pagina's geladen had gekregen, had 1 van jullie al 10 keer een nieuw topic kunmen openen. Dus ik dacht, ik vraag gewoon even of iemand hier het voor mij wil doen.
Ik wilde hem ook niet sluiten.quote:Op maandag 9 september 2013 10:43 schreef Debsterr het volgende:
Oftewel, bami moet niet zo zeurenen anders het topic niet sluiten.
I know.quote:Op maandag 9 september 2013 10:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je denkt er teveel over na, raar kind.
En daar denk ik dan weer niet over na.quote:Op maandag 9 september 2013 10:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een topic hoeft niet per sé een pakkende TT te hebben he?En ff aanpassen is ook zo gebeurd
Iets beter, dus hij kan de dingen die moeten overnemen, is wel erg fijn. Anders komt mijn moederquote:Op maandag 9 september 2013 10:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bohhh.. Sterkte ermee mopHoest met je liefjon?
Ah, mooi, in elk geval een stijgende lijnquote:Op maandag 9 september 2013 10:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Iets beter, dus hij kan de dingen die moeten overnemen, is wel erg fijn. Anders komt mijn moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 9 september 2013 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
Dus.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dus.......Oulala! Sacre bleu!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Klopt! het gaat niet hard en als ie iets gedaan heeft is ie wel erg moe maar het is al weer beter dan een tijdje geleden.quote:Op maandag 9 september 2013 10:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, mooi, in elk geval een stijgende lijn![]()
Dus.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Kut Ik sloot hem"quote:Op maandag 9 september 2013 10:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik dacht, deze keer ga ik niet een typische uitgebreide Bami uitleg doen. Maar nou vraag jij er zelf naar.
Ik vind TT bedenken altijd lastig, dus lees dan even een stukje terug. Internet hier is niet heel snel, dus voordat ik teruggelezen had, een TT had bedacht aan de hand daarvan en alle pagina's geladen had gekregen, had 1 van jullie al 10 keer een nieuw topic kunmen openen. Dus ik dacht, ik vraag gewoon even of iemand hier het voor mij wil doen.
Karma ditdat allesquote:Op maandag 9 september 2013 11:11 schreef Molo het volgende:
Spijt van schransvoer gisteravond
Hoofd en buikpijn van zooi nu (denk ik...)
Oui oui!quote:
Ja maar koffie is zo lekkerquote:Op maandag 9 september 2013 11:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb al twee krentebollen en thee op, nog geen koffie *trots*
Na twee weken ben k wel beetje afgekickt van gelijk koffie in de ochtend denk ik, nu proberen vol te houdenquote:Op maandag 9 september 2013 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar koffie is zo lekker
En krentrnbollen niet vind ik
Is echt mijn startmotor in de ochtend. Energie, ochtenddrol én lekkerquote:Op maandag 9 september 2013 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Na twee weken ben k wel beetje afgekickt van gelijk koffie in de ochtend denk ik, nu proberen vol te houdenheb gister ook de hele dag geen koffie op.
Krentebollen met boter en kaas
!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja maar ik krijg er altijd buikpijn van als k koffie neem als k nog niet gegeten heb, dus wil nu t liefst proberen 1 kopje in de middag en that's it, kijken of t luktquote:Op maandag 9 september 2013 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Is echt mijn startmotor in de ochtend. Energie, ochtenddrol én lekker
Kommetje rijst met groenten erbij a la Thais
Of ontbeten jullie Europees?
Oh das wel een ander verhaal dan tuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg er altijd buikpijn van als k koffie neem als k nog niet gegeten heb, dus wil nu t liefst proberen 1 kopje in de middag en that's it, kijken of t lukt
we hebben van alles gegeten
Ik gok dat schaar de website met photoshoppics bedoelde, die waren meer nep dan echtquote:Op maandag 9 september 2013 11:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ehhh Schaar.... die foto van mij uit het vorige topic is juist heel weinig geshopt
Enkel wat dodgen en burnen
Ja dit is wel een flink buitjequote:Op maandag 9 september 2013 11:43 schreef Molo het volgende:
Als de regen over is ga ik boodschappen doen denk ik.... pleuresweer
Je mag het zeker aankaarten ja.quote:Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga straks voor m'n tas bellen maar ik heb even jullie mening nodig. Ik denk dat ze m naar longchamp hebben opgestuurd, als dat zo is dan is die tas langer weg dan dat ik hem in m'n bezit heb gehad. Ik vind dat niet normaal eigenlijk, kan ik daarover zeiken?
Ja :vquote:Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga straks voor m'n tas bellen maar ik heb even jullie mening nodig. Ik denk dat ze m naar longchamp hebben opgestuurd, als dat zo is dan is die tas langer weg dan dat ik hem in m'n bezit heb gehad. Ik vind dat niet normaal eigenlijk, kan ik daarover zeiken?
quote:Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
disclaimer
het went supersnel he!quote:Op maandag 9 september 2013 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg er altijd buikpijn van als k koffie neem als k nog niet gegeten heb, dus wil nu t liefst proberen 1 kopje in de middag en that's it, kijken of t lukt
we hebben van alles gegeten
joh, dat fix je toch met een stukje plakband!quote:Op maandag 9 september 2013 12:38 schreef Molo het volgende:
Keuken weegschaal monteren, blijkt lipje wat batterij op zijn plaats houdt gammel
Action, ik had het kunnen weten
Alhoewel me dit ook vaak genoeg bij Blokker enzo is overkomen maar goed
ja dat dacht ik ook, maar dan zittie wee te diep voor de connectiequote:Op maandag 9 september 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joh, dat fix je toch met een stukje plakband!
ga nooit in de psychiatrie of met paupers of met mensen uberhaupt werkenquote:Op maandag 9 september 2013 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap dat niet. Van die zelfmoord acties waarbij je je eigen kinderen ook maar ff van kant maakt. Veel plezier als je zelf zo nodig dood wil, maar laat anderen met rust![]()
Ok ik snap dat die mensen niet zo denken maar in kan er niet tegen
Dat was ik gelukkig ook nooit van planquote:Op maandag 9 september 2013 12:49 schreef Molo het volgende:
[..]
ga nooit in de psychiatrie of met paupers of met mensen uberhaupt werken
Mensen zijn dom en achterlijk en helemaal als ze fucked up zijn
communicatie is anders meestal niet van apparaat tot apparaat toch?quote:Op maandag 9 september 2013 12:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat was ik gelukkig ook nooit van plan
Dat is wel heel iets anders dan verpleging of psychiatrie.quote:Op maandag 9 september 2013 12:51 schreef Molo het volgende:
[..]
communicatie is anders meestal niet van apparaat tot apparaat toch?
trust me, daar zitten ook genoeg lunaticsquote:Op maandag 9 september 2013 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is wel heel iets anders dan verpleging of psychiatrie.
dude, das toch een, garpjequote:Op maandag 9 september 2013 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja maak er vooral van dat ik sociaal gestoord ben omdat ik mensen die zulke dingen doen niet snap. Volgens mij is het erger als je die mensen volledig begrijpt en het ermee eens bent met wat ze doen
En dan volgt er nog een heel zeikverhaal over haar stressquote:Stress!!! Ik stap over een uurtje op het vliegtuig richting Londen, iets waar ik heel veel zin in heb maar wat ook voor flink wat stress zorgt. Ik ben nl. naast fulltime beautyblogger ook meer dan fulltime moeder & huismanager. Als ik dus drie dagen van huis ben, vergt dat nogal wat voorbereiding! De boodschappen moeten ingeslagen worden, het eten geregeld, alles netjes achtergelaten en lijstjes opgesteld, kunnen ze dan niets zelf?
ermahgerd, straks krijg je zo'n halfgare Indiër aan de telefoon van een centraal callcenterquote:Op maandag 9 september 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Erm ik wil die winkel bellen (in Eindhoven). Is het netnummer van Alpen aan de Rijn
Ik weiger, maar hier is het ook koud jaquote:Op maandag 9 september 2013 13:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is het raar om de verwarming aan te doen? Het is pleuriskoud hier, ondanks extra vest aan
Jij had geen geldquote:Op maandag 9 september 2013 13:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil OPI More Than a Glimmer hebben. Maar die is alleen te koop in zo'n stomme set.
Als je geen geld hebt om 'm te kopen dan maakt het toch niet uit HOE hij verkocht wordt?quote:Op maandag 9 september 2013 13:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat klopt. Dan wil ik hem nog steeds wel hebben, maar niet in een stomme set.
Als ik weet dat hij los verkocht wordt kan ik hem ws ook wel los laten kopen door een Amerikaan en dan is het niet zo duur. In een set werkt dat niet zo.quote:Op maandag 9 september 2013 13:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt om 'm te kopen dan maakt het toch niet uit HOE hij verkocht wordt?![]()
Ik vond deze best kort.quote:Op maandag 9 september 2013 13:27 schreef Molo het volgende:
En dan volgt nu de uitgebreide Bami uitleg van de logica
quote:Op maandag 9 september 2013 13:27 schreef Molo het volgende:
En dan volgt nu de uitgebreide Bami uitleg van de logica
Ik zag net dat mijn houten snijplank al krom getrokken isquote:Op maandag 9 september 2013 12:52 schreef Molo het volgende:
Wok van 5 euro van de Action doet het voorlopig overigens wel prima.
Die anti aanbaklagen zijn toch na een jaar verrot, ook van dure pannen
quote:Op maandag 9 september 2013 13:02 schreef Molo het volgende:
En om Miss-C even te behagen en omdat ik in een matige jaren '90 pleurisherrie bui ben, even een pareltje
Die moet je ook dik en duur kopenquote:Op maandag 9 september 2013 13:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zag net dat mijn houten snijplank al krom getrokken isDenk door het afwassen met heet water
Kun je dan ook daarna wat aan het haartopic doen?quote:Op maandag 9 september 2013 13:30 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd straks weer psychiatrie college
Ik heb 3 plastic snijplanken van de blokker, gaan gewoon in de vaatwasser en zo, en zijn niet echt krom. Heb ze al meer dan een jaar en worden heel intensief gebruikt. En waren niet eens heel duur volgens mijquote:Op maandag 9 september 2013 13:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Die moet je ook dik en duur kopen
Of goedkope plastic dingen, al trekken ook die krom
Ja maar 50 euro bij de Bijenkorf of een plank van 5 euro bij de action om te proberenquote:Op maandag 9 september 2013 13:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Die moet je ook dik en duur kopen
Of goedkope plastic dingen, al trekken ook die krom
Ik wil geen plastic snijpank, vind ik niet fijnquote:Op maandag 9 september 2013 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb 3 plastic snijplanken van de blokker, gaan gewoon in de vaatwasser en zo, en zijn niet echt krom. Heb ze al meer dan een jaar en worden heel intensief gebruikt. En waren niet eens heel duur volgens mij
HOEzo?quote:Op maandag 9 september 2013 13:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je dan ook daarna wat aan het haartopic doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |