quote:Op maandag 9 september 2013 10:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wel iets maar nooit langer dan een uurtje.
Stomme voorweeen
het is idd geen rocketsciencequote:Op maandag 9 september 2013 10:37 schreef Debsterr het volgende:
Post dan gewoon even niet, kutje. En zo lastig is dat allemaal niet.
Ah, vervelendquote:Op maandag 9 september 2013 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat kon helaas niet, als k langer weg kon blijven was k ook liever 3 weken weggegaan
quote:Op maandag 9 september 2013 10:37 schreef Debsterr het volgende:
Post dan gewoon even niet, kutje. En zo lastig is dat allemaal niet.
Maar bij mobiel staat er toch ook gewoon 'open nieuw deel'?quote:Op maandag 9 september 2013 10:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Thanks, voor het naamtopic ook.
Ik zei ook niet dat het lastig was he, maar vervelend. Anders hadden jullie ook best lang moeten wachten.
Yep morgen een week. Doet helaas niet veel. Cm ontsluiting en de slijmprop (deels) verloren.quote:Op maandag 9 september 2013 10:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb je al voorwerk?Crap zeg, dat is écht heel vermoeiend dan
![]()
Duurde het niet langer om die zin tussen haakjes te typen dan een nieuwe tt?quote:Op maandag 9 september 2013 10:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Thanks, voor het naamtopic ook.
Ik zei ook niet dat het lastig was he, maar vervelend. Anders hadden jullie ook best lang moeten wachten.
Bohhh.. Sterkte ermee mopquote:Op maandag 9 september 2013 10:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep morgen een week. Doet helaas niet veel. Cm ontsluiting en de slijmprop (deels) verloren.
Maar ik slaap eigenlijk zelden een nacht door ook voor de zwangerschap al dus gebroken nachten ken ik echt al wel.
Ik dacht, deze keer ga ik niet een typische uitgebreide Bami uitleg doen. Maar nou vraag jij er zelf naar.quote:Op maandag 9 september 2013 10:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar bij mobiel staat er toch ook gewoon 'open nieuw deel'?
Je denkt er teveel over na, raar kindquote:Op maandag 9 september 2013 10:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik dacht, deze keer ga ik niet een typische uitgebreide Bami uitleg doen. Maar nou vraag jij er zelf naar.
Ik vind TT bedenken altijd lastig, dus lees dan even een stukje terug. Internet hier is niet heel snel, dus voordat ik teruggelezen had, een TT had bedacht aan de hand daarvan en alle pagina's geladen had gekregen, had 1 van jullie al 10 keer een nieuw topic kunmen openen. Dus ik dacht, ik vraag gewoon even of iemand hier het voor mij wil doen.
Ik wilde hem ook niet sluiten.quote:Op maandag 9 september 2013 10:43 schreef Debsterr het volgende:
Oftewel, bami moet niet zo zeurenen anders het topic niet sluiten.
I know.quote:Op maandag 9 september 2013 10:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je denkt er teveel over na, raar kind.
En daar denk ik dan weer niet over na.quote:Op maandag 9 september 2013 10:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een topic hoeft niet per sé een pakkende TT te hebben he?En ff aanpassen is ook zo gebeurd
Iets beter, dus hij kan de dingen die moeten overnemen, is wel erg fijn. Anders komt mijn moederquote:Op maandag 9 september 2013 10:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bohhh.. Sterkte ermee mopHoest met je liefjon?
Ah, mooi, in elk geval een stijgende lijnquote:Op maandag 9 september 2013 10:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Iets beter, dus hij kan de dingen die moeten overnemen, is wel erg fijn. Anders komt mijn moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 9 september 2013 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
Dus.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
Dus.......Oulala! Sacre bleu!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |