Ach Pim Fortuijn ging ook blindelings de darkroom binnen.quote:
Tegenover een professionele K-1 kickboxer blijft geen enkele agent lang overeind.quote:Op maandag 9 september 2013 10:40 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Valt me wel een beetje tegen, drie politieagenten zouden toch met gemak iemand aan moeten kunnen.
Misschien was het een donker getinte man.quote:Op maandag 9 september 2013 10:40 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Valt me wel een beetje tegen, drie politieagenten zouden toch met gemak iemand aan moeten kunnen.
Het gaat dan ook niet om een enkele agent maar om drie agenten.quote:Op maandag 9 september 2013 10:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tegenover een professionele K-1 kickboxer blijft geen enkele agent lang overeind.
Dan zou ik de OP nog maar eens goed lezen, ze moesten in hun eentje een verduisterde kamer binnen, waarom jij denkt dat ze dat met zijn drieen tegelijk deden is mij een raadsel.quote:Op maandag 9 september 2013 10:43 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om een enkele agent maar om drie agenten.
ze moesten één voor één. STaat in het berichtquote:Op maandag 9 september 2013 10:40 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Voor zover ik weet mogen agenten nooit alleen op pad, dus zo gek is die gedachte nog niet.quote:Op maandag 9 september 2013 10:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zou ik de OT nog maar eens goed lezen, ze moesten in hun eentje een verduisterde kamer binnen, waarom jij denkt dat ze dat met zijn drieen tegelijk deden is mij een raadsel.
quote:Op maandag 9 september 2013 10:45 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Voor zover ik weet mogen agenten nooit alleen op pad, dus zo gek is die gedachte nog niet.
Ik durf te wedden dat ik, als ik me een beetje boos maak, zo'n vechtsporter wel neer krijg.
Want jij hebt natuurlijk een zaklantaarn...quote:Op maandag 9 september 2013 10:45 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Voor zover ik weet mogen agenten nooit alleen op pad, dus zo gek is die gedachte nog niet.
Ik durf te wedden dat ik, als ik me een beetje boos maak, zo'n vechtsporter wel neer krijg.
Ja hoor, probeer maar recht te lullen wat krom is, je hebt gewoon de OP niet goed gelezen. Maar goed , ik zie het al, jij denkt dat je een professionele K-1 kickboxer wel neer krijgt als je je een beetje boos maakt, hieruit blijkt al dat je niet helemaal spoort.quote:Op maandag 9 september 2013 10:45 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Ja? Denk je?quote:Op maandag 9 september 2013 10:45 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Mooi gevalletje zelfonderschatting weer.quote:Op maandag 9 september 2013 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooi gevalletje van zelfoverschatting weer
Op m'n telefoon ja. Eerst verblind ik hem daarmee om hem vervolgens een genadeloze klap uit te delen.quote:Op maandag 9 september 2013 10:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Want jij hebt natuurlijk een zaklantaarn...
Wijkagenten bijvoorbeeld lopen bijna altijd alleen. Onzin dus.quote:Op maandag 9 september 2013 10:45 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Die gaan dan ook niet achter criminelen aan.quote:Op maandag 9 september 2013 10:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wijkagenten bijvoorbeeld lopen bijna altijd alleen. Onzin dus.
quote:Op maandag 9 september 2013 10:52 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Op m'n telefoon ja. Eerst verblind ik hem daarmee om hem vervolgens een genadeloze klap uit te delen.
Ik heb wel eens gehoord over die trainingen en die agenten mogen gewoon met wapenstokken naar binnen. Als je nog niet eens met wapenstokken/gummiknuppels kunt winnen hoor je niet eens bij de politie thuis.
Nee, want in wijken zitten geen criminelenquote:Op maandag 9 september 2013 10:53 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Die gaan dan ook niet achter criminelen aan.
Ongetwijfeld, jij en je beste hoekenquote:Op maandag 9 september 2013 10:51 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Mooi gevalletje zelfonderschatting weer.
Ik kan beste hoeken uitdelen, een goede klap en het is gebeurd.
Ik ben kleurendoof..quote:Op maandag 9 september 2013 10:54 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Jij niet? Jij kunt niet horen?
Wat een lompe lui. Die zijn veel te traag/log, dat is geen partij ik flits ze aan alle kanten voorbij.quote:Op maandag 9 september 2013 10:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, jij en je beste hoeken
[ afbeelding ]
Voor je met je ogen hebt geknipperd heeft één van deze gasten je al zo'n bok gegeven dat je de komende week je ogen niet meer openen kan. Gasten die jaaaaaaren dag in dag uit met de sport bezig zijn en dus ook nog eens honderd keer meer incasseringsvermogen hebben dan jij, gaan nog knockie maar de geweldige DomineeGremdaat wint het wel hoor!
Protip voor jou : Meedoen aan de kampioenschappen. Je gaat sowieso honderd keer meer verdienen dan wat je nu doet
Protip voor anderen : DomineeGremdaat nooit meer serieus nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |