Meditatie kerel!quote:Op maandag 9 september 2013 23:29 schreef Szura het volgende:
Erger me nu alweer aan die pisballen die net in vallen
Die is inderdaad winbaar.quote:Op maandag 9 september 2013 22:26 schreef detennismaster het volgende:
Klein betje op over 3,5 set @ 1.40
Oh, komt dat zweten daar vandaan?quote:Op maandag 9 september 2013 23:19 schreef Szura het volgende:
Nadal heeft zich in de kleedkamer al zo druk gemaakt dat hij zich kapot zweet
Echt? Ik vind Nole heel matig spelen. Veel te veel makkelijke UE's als hij in de baan stapt.quote:Op maandag 9 september 2013 23:37 schreef TennispeRFect het volgende:
wat een topniveau van beiden. heerlijk kijken
Ik vind het ook nog niet zo bijzonder eigenlijkquote:Op maandag 9 september 2013 23:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Echt? Ik vind Nole heel matig spelen. Veel te veel makkelijke UE's als hij in de baan stapt.
opmerking vooral gebaseerd op langste rally.quote:Op maandag 9 september 2013 23:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Echt? Ik vind Nole heel matig spelen. Veel te veel makkelijke UE's als hij in de baan stapt.
Mee eens, lijkt nergens op. Net als tijdens die pot tegen Wawrinka.quote:Op maandag 9 september 2013 23:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Afgedwongen door Rafa wat mij betreft. Het moet zoooooo scherp allemaal.quote:Op maandag 9 september 2013 23:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je het nou over fouten hebt die in de verdediging zijn geslagen oke, maar dit zijn echt fouten als hij 2 meter in de baan staat. True dat het scherp moet, maar dat is vanaf de baseline net zo het geval.quote:Op maandag 9 september 2013 23:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Afgedwongen door Rafa wat mij betreft. Het moet zoooooo scherp allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |