Herkenbaar, TS. Ik leef met je mee!quote:Op maandag 9 september 2013 01:15 schreef Braddie het volgende:
ik ben te onzeker over mezelf om alleen te gaan, ik ben bang voor mensen, althans, dat ze raar tegen me gaan doen, dat ze me uitschelden, dat ze me belachelijk gaan maken, dat er raar naar me gekeken word.
In het schuurtje staat m`n enige echte vriend... M`n computer, m`n muziek instrumenten, ik ga daar heen en zit te internetten of muziek te maken, het enige waar ik me echt goed bij voel..quote:
Eerlijk gezegd niet...quote:Op maandag 9 september 2013 01:17 schreef Scuidward het volgende:
Klinkt allemaal vrij triest, kan je het verklaren, je gebrek aan motivatie?
Mooi, dus er is geen oorzaak. Pas dan je routine aan.quote:
Dat ontbreekt er ook.. Het afvallen gaat op dit moment wel gewoon goed, ik merk het duidelijk aan m`n conditie dat het goed gaat, maar heel af en toe dan gaat er na 8 uur `savonds tóch een pakje crackers doorheen, en ik ben bang dat ik dan weer snel terug val in m`n oude patroon..quote:Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef Tropanzia het volgende:
U hebt discipline nodig. Nou ben ik zelf ook geen heel gedisciplineerd persoon maar jij slaat echt de troon. Ik kan mij er in ieder geval nog wel toezetten iets op een moment doen waarvan ik weet(eigenlijk hoop) dat ik er later profijt van zal hebben dat ontbreekt er bij jou volgens mij totaal aan.
ben jij dezelfde als ditquote:Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef IrCute het volgende:
Als je nou eens zou beginnen met van FOK afgaan ben je al een heel stuk verder. Verveling>eten>dik>depressief>geen energie>eten etc etc. Ga naar buiten, begin een opleding of zoek werk, als je geen doel in je leven hebt dan kom je nergens.
nee.quote:Op maandag 9 september 2013 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben jij dezelfde als dit
Fotoboek van IrishCutie
Ja... daar heb je gelijk in, ik heb geen geld want ik ben bezig met m`n rijbewijs, hier ben ik ook al 7 maanden mee bezig ondertussen omdat ik nogsteeds geen theorie heb.. en dat vreet me ook wel een beetje op van binnen.quote:Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef IrCute het volgende:
Als je nou eens zou beginnen met van FOK afgaan ben je al een heel stuk verder. Verveling>eten>dik>depressief>geen energie>eten etc etc. Ga naar buiten, begin een opleding of zoek werk, als je geen doel in je leven hebt dan kom je nergens.
Je moet je niet altijd goed willen voelen. Zoals je al aangeeft in de TT wil je dat juist wel. Wil iedereen maar je hebt de instelling van een heroine-junk. Je leeft in een waan waarvan je denkt dat het 'goed voelt' maar ondertussen weet je precies dat het niet goed is. Maar als jij er genoegen meeneemt moet je zo door blijven gaan.quote:Op maandag 9 september 2013 01:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
In het schuurtje staat m`n enige echte vriend... M`n computer, m`n muziek instrumenten, ik ga daar heen en zit te internetten of muziek te maken, het enige waar ik me echt goed bij voel..
Dat nuttigere dingen doen is dus lastig... ik doe 1x per week vrijwilligers werk in een cafe waar jam sessie`s worden georganizeerd, dat is het enige waar ik naar uit kijk de hele week.. verder is er niks.quote:Op maandag 9 september 2013 01:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mooi, dus er is geen oorzaak. Pas dan je routine aan.
Opstaan (normale tijd).
Ontbijten.
Wandelen tot je moe bent.
Nuttigere dingen doen.
Avondeten.
Schuurtje.
Slapen.
Repeat.
Klopt... ik weet dat ik het wil, en ik moet het ook doen, maar het is voor mij zo moeilijk om het ook daadwerkelijk té doen..quote:Op maandag 9 september 2013 01:22 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Je moet je niet altijd goed willen voelen. Zoals je al aangeeft in de TT wil je dat juist wel. Wil iedereen maar je hebt de instelling van een heroine-junk. Je leeft in een waan waarvan je denkt dat het 'goed voelt' maar ondertussen weet je precies dat het niet goed is. Maar als jij er genoegen meeneemt moet je zo door blijven gaan.
Het is moeilijk om serieus op je te reageren. Eigenlijk is het ergens lachwekkend maar ergens anders ook weer niet want het gaat wel om je leven.quote:Op maandag 9 september 2013 01:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat ontbreekt er ook.. Het afvallen gaat op dit moment wel gewoon goed, ik merk het duidelijk aan m`n conditie dat het goed gaat, maar heel af en toe dan gaat er na 8 uur `savonds tóch een pakje crackers doorheen, en ik ben bang dat ik dan weer snel terug val in m`n oude patroon..
Er is evt. natuurlijk meer vrijwilligerswerk te vinden. Ik ken je niet goed genoeg maar het is uiteindelijk allemaal een proces. Ook een kwestie van kijken waar je over 2 jaar wilt zijn in plaats van volgende week. Denk dat je een redelijk 'normaal' persoon bent dus daar zal het niet aan liggen.quote:Op maandag 9 september 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat nuttigere dingen doen is dus lastig... ik doe 1x per week vrijwilligers werk in een cafe waar jam sessie`s worden georganizeerd, dat is het enige waar ik naar uit kijk de hele week.. verder is er niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |