SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trotstwitter:Rijst91 twitterde op zondag 08-09-2013 om 22:43:44I've lost 5 lbs this week using garcinia, try it for free http://t.co/c1MtgsGerR reageer retweet
Die ligt nu in bed op zijn wekkerradio te kijken en te wachten tot ie weer online kan..quote:Op maandag 9 september 2013 02:16 schreef Tim86 het volgende:
yo DS2
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2579701.page
Lekker sweaty spelen dus tegen medefokkersquote:Op maandag 9 september 2013 02:34 schreef Tim86 het volgende:
Friendlies leveren schijnbaar coins op dit jaar..maar kosten dus ook fitness en contracten..vaag
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2578881.page
Als het coins oplevert, moet het ook wel contracten en fitness kosten. Niet zo heel vaag toch?quote:Op maandag 9 september 2013 02:34 schreef Tim86 het volgende:
Friendlies leveren schijnbaar coins op dit jaar..maar kosten dus ook fitness en contracten..vaag
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2578881.page
Voorkomt ook show-off met records hierquote:Op maandag 9 september 2013 06:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als het coins oplevert, moet het ook wel contracten en fitness kosten. Niet zo heel vaag toch?
na dat eten drink ik natuurlijk nog wat water en dan doe ik dat.quote:Op maandag 9 september 2013 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij eet altijd vlak voordat je gaat slapen. Ik ga altijd eerst tanden poetsen.
Gewoon 100x makkelijkste toernooi tegen de CPU spelenquote:Op maandag 9 september 2013 07:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voorkomt ook show-off met records hier
Daar is toch niks mis mee johquote:Op maandag 9 september 2013 08:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon 100x makkelijkste toernooi tegen de CPU spelen
En als je toch dreigt te verliezen snel de console uitzetten (geen loss tegen de CPU) en overnieuw spelen /toefjes
(noot: ik ga ook all die offline toernooien 1x spelen in het begin om easy coins te generen en bekend te raken met het spel)
Drie keer hetzelfde rondje gefietst voordat ik de juiste route vond, maar ik ben erquote:Op maandag 9 september 2013 08:46 schreef Reemi het volgende:
Moet vandaag opeens naar een totaal andere faculteitDat wordt nog flink zoeken.
Ik had het gelezenquote:Op maandag 9 september 2013 11:38 schreef Fuszy het volgende:
Spits Aston ViIla met dood bedreigd na tackle zanger One Direction
Redactie
9-9-13 - 10:08 bron: The Mirror; Daily Mail
VIDEO 'Je kan maar beter je excuses aanbieden, anders vermoord ik je.' Of: 'Ik ga je ballen eraf snijden.'Aston Villa-spits Gabriel Agbonlahor heeft de nodige doodsbedreigingen over zich heen gekregen nadat hij in een galawedstrijd One Direction-lid Louis Tomlinson te hard aangepakt had.
ghea089yfhu08ahyfdp98 vhy9zpyhfa9w8yg;aFyhal7ygfp7wagtquote:Op maandag 9 september 2013 11:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had het gelezen
Hij word nu zeker duurder op FIFA
Je kan het ook gewoon met Ideal betalen, alleen zit je dan achteraf nog wel met die kaartquote:Op maandag 9 september 2013 10:56 schreef Fuszy het volgende:
Wel een levertijd van 2 weken![]()
Dus heb je ook niks aan volgens mij. Dan is die actie al verlopen.
echt een held die Gabbyquote:Op maandag 9 september 2013 11:38 schreef Fuszy het volgende:
Spits Aston ViIla met dood bedreigd na tackle zanger One Direction
Redactie
9-9-13 - 10:08 bron: The Mirror; Daily Mail
VIDEO 'Je kan maar beter je excuses aanbieden, anders vermoord ik je.' Of: 'Ik ga je ballen eraf snijden.'Aston Villa-spits Gabriel Agbonlahor heeft de nodige doodsbedreigingen over zich heen gekregen nadat hij in een galawedstrijd One Direction-lid Louis Tomlinson te hard aangepakt had.
Klopt maar zo had je hem best goedkoop. tientje verschilquote:Op maandag 9 september 2013 11:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ghea089yfhu08ahyfdp98 vhy9zpyhfa9w8yg;aFyhal7ygfp7wagt
echt
[..]
Je kan het ook gewoon met Ideal betalen, alleen zit je dan achteraf nog wel met die kaart
quote:Op maandag 9 september 2013 02:16 schreef Tim86 het volgende:
yo DS2
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2579701.page
Oude fappert.quote:Op maandag 9 september 2013 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]![]()
Het vorige topic was echt een genoegen om terug te 'lezen'
DS2 tochquote:Op maandag 9 september 2013 12:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]![]()
Het vorige topic was echt een genoegen om terug te 'lezen'
Nee, ik werd wakker en toen zag ik al die gifjes voorbij komen dus die heb ik even rustig bekeken. Zometeen ga ik SIF Grabban even uittesten.quote:
Met een meisje of een jongen geslapen ?quote:Op maandag 9 september 2013 12:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik werd wakker en toen zag ik al die gifjes voorbij komen dus die heb ik even rustig bekeken. Zometeen ga ik SIF Grabban even uittesten.
Geen 1 van beide. Ik slaap alleen.quote:Op maandag 9 september 2013 12:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Met een meisje of een jongen geslapen ?
Vertel verder.quote:Op maandag 9 september 2013 12:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen 1 van beide. Ik slaap alleen.
Je bent niet grappig.quote:Op maandag 9 september 2013 12:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vertel verder.
Hoelang heb je geslapen ?
Wat heb je gedroomd ?
Kon je goed slapen of werd je af en toe wakker ?
Ben je nu wel volledig uitgerust ?
Waarom slaap je alleen ?
Ben je dit keer zittend gaan plassen of staand toen je wakker werd ?
Waar slaap je liever mee samen een man of een vrouw ?
Kan je beter MSP / PSN tegoed halen voor 15 euro... Betere packs en in een keer alle packs.quote:Op maandag 9 september 2013 12:53 schreef fetss het volgende:
Wie haal allemaal de ultimate edition? ¤15 duurder, en 20 gouden pakketjes meer...
Dit ja. Ga denk ik wel wat PSN tegoed halen, krijg het geld er toch wel weer uit en een beetje startkapitaal is wel chill om te hebben.quote:Op maandag 9 september 2013 12:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan je beter MSP / PSN tegoed halen voor 15 euro... Betere packs en in een keer alle packs.
quote:Op maandag 9 september 2013 12:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan je beter MSP / PSN tegoed halen voor 15 euro... Betere packs en in een keer alle packs.
quote:Op maandag 9 september 2013 12:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit ja. Ga denk ik wel wat PSN tegoed halen, krijg het geld er toch wel weer uit en een beetje startkapitaal is wel chill om te hebben.
Ik deed het ook vorige jaar 2400 MSP gehaald 18 euro en een aardig start kapitaal gekregen. Als je een beetje geluk hebt pak je 200/250k aan het begin. Tamper kapitaal niet meegerekendquote:Op maandag 9 september 2013 12:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit ja. Ga denk ik wel wat PSN tegoed halen, krijg het geld er toch wel weer uit en een beetje startkapitaal is wel chill om te hebben.
Maar die UE packs krijg je verdeeld over het jaar.quote:Op maandag 9 september 2013 12:56 schreef DutchSL het volgende:
UE is maar 10 euro duurder hoor en voor 10 euro koop je niet zoveel pakjes hoor. Als je van plan bent om anders toch pakjes te kopen voor echt geld dan haal je het er wel uit.
Maar ik haal de gewone versie.
voor mij was het 7 euro verschil ofzoquote:Op maandag 9 september 2013 12:53 schreef fetss het volgende:
Wie haal allemaal de ultimate edition? ¤15 duurder, en 20 gouden pakketjes meer...
Als je in de eerste week al 100K hebt zit je al redelijk goed.quote:Op maandag 9 september 2013 12:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik deed het ook vorige jaar 2400 MSP gehaald 18 euro en een aardig start kapitaal gekregen. Als je een beetje geluk hebt pak je 200/250k aan het begin. Tamper kapitaal niet meegerekend![]()
Master teach me.quote:Op maandag 9 september 2013 12:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je in de eerste week al 100K hebt zit je al redelijk goed.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:11 schreef zerokil het volgende:
Voor mensen die zich geroepen voelen of zich van een goede kant (willen) laten zien:
[ afbeelding ]
quote:
Wist ik nietquote:
Wat houdt de collectors editie in?quote:Op maandag 9 september 2013 13:11 schreef Maver24 het volgende:
Ik haal de collectors editie van fifa 14. Maar ik ga zowiezo wel wat geld stoppen in fut in het begin om een start kapitaal te hebben
Bazenactie ja.quote:Op maandag 9 september 2013 13:11 schreef DuTank het volgende:
Agbonlahor die dat One Direction flikkerbipsje onder het gras schopt
Krijg je allemaal troep bij. Een Adidas bal enzo.quote:Op maandag 9 september 2013 13:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat houdt de collectors editie in?
GTA kopen dan heb je geen current gen FIFA nodigquote:Op maandag 9 september 2013 13:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik wacht op de Ps4. Gaat wel moeilijk worden.
quote:Op maandag 9 september 2013 13:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Brasilver CB's zijn wel erg matig dit jaar.
Precies. Maar ik vind het leuk om het te hebben. Fifa14 voor de next gen krijg ik toch gratisquote:Op maandag 9 september 2013 13:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Krijg je allemaal troep bij. Een Adidas bal enzo.
Jij had een day one pre order voor de X1?quote:Op maandag 9 september 2013 13:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Precies. Maar ik vind het leuk om het te hebben. Fifa14 voor de next gen krijg ik toch gratis
bij mycom had ik hem een dag van te vorenquote:Op maandag 9 september 2013 13:33 schreef BDIL het volgende:
Welke webshops stuurde FIFA vorige jaar eerder op dan release date ?
quote:Op maandag 9 september 2013 13:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb je Mathijs een lift gegeven?
Yep. Op microsoft.de besteld. 22 november dus next gen spelen. Xbox one versie schijnt wel een stuk beter te zijn dan de current gen fifa. Ben benieuwdquote:Op maandag 9 september 2013 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij had een day one pre order voor de X1?
Beter, ik ga hem halen in Duitsland de 22ste neem ik meteen BF4 en FIFA 14 meequote:Op maandag 9 september 2013 13:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Yep. Op microsoft.de besteld. 22 november dus next gen spelen. Xbox one versie schijnt wel een stuk beter te zijn dan de current gen fifa. Ben benieuwd
Waarom pre-order je hem dan niet? Hoef je fifa 14 niet te kopen tochquote:Op maandag 9 september 2013 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter, ik ga hem halen in Duitsland de 22ste neem ik meteen BF4 en FIFA 14 mee
Roadtripje naar Duitsland is ook tofquote:Op maandag 9 september 2013 13:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom pre-order je hem dan niet? Hoef je fifa 14 niet te kopen toch
Hier zon. Lolquote:Op maandag 9 september 2013 13:49 schreef Maver24 het volgende:
Ik sta trouwens buiten bij een bushalte. Bushokje helemaal vol met mensjes omdat het kneiterhard regent. Lekker knus. Lol
Heb een keer gehad dat heel mijn stuur afbrak. Ging vol met mijn gezicht op het asfalt. Is nooit meer goedgekomenquote:
Vroeger op de camping ook een keer vol op me bakkes gegaan door een kutjoch die ineens uit de bosjes kwam. Vol over me stuur met me gezicht in het grind. Dat wil je gewoon niet meemakenquote:Op maandag 9 september 2013 13:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb een keer gehad dat heel mijn stuur afbrak. Ging vol met mijn gezicht op het asfalt. Is nooit meer goedgekomen
Ik dacht DS3 post.quote:Op maandag 9 september 2013 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
SIF Grabban zijn schot is fucking insane guys.. aan de bal is hij wat minder maar ik vind hem beter dan Jerome. Ik won de finale met 5-2 van iemand die ik op mijn main account in mijn friends list heb.
Mijn stuur kapte er dus ook mee.quote:Op maandag 9 september 2013 13:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb een keer gehad dat heel mijn stuur afbrak. Ging vol met mijn gezicht op het asfalt. Is nooit meer goedgekomen
Het zonnetje schijnt hier en ik stap over een uur in de bus. Daarna met de trein voor een uurtje college.quote:Op maandag 9 september 2013 14:06 schreef Maver24 het volgende:
Wat een ongelovelijke takkeweer. Regen met bakken tegelijk. Inmiddels in de bus naar huis
Haha, die spelers er ook achteraanquote:
quote:
Ik hoor je al hardop lachenquote:
Doet me denken aanquote:
Dan zijn het geen goede packs meer...quote:Op maandag 9 september 2013 15:10 schreef Maver24 het volgende:
Wou dat alle packs in fut14 zo goed zijn.
Hmmm. Daar heb je een punt. Als je ziet wat hij allemaal uit die 100k packs krijgt. Das absurd gewoonquote:Op maandag 9 september 2013 15:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan zijn het geen goede packs meer...
Goh.quote:Op maandag 9 september 2013 15:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hmmm. Daar heb je een punt. Als je ziet wat hij allemaal uit die 100k packs krijgt. Das absurd gewoon
Zou me niks verbazen als EA voor dat event de cardweights wat heeft aangepast. Als die Youtubers allemaal alleen maar 75-84 spelers krijgen is dat niet voordelig voor henquote:Op maandag 9 september 2013 15:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hmmm. Daar heb je een punt. Als je ziet wat hij allemaal uit die 100k packs krijgt. Das absurd gewoon
quote:Op maandag 9 september 2013 15:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat weet ik vrijwel zekerquote:Op maandag 9 september 2013 15:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als EA voor dat event de cardweights wat heeft aangepast. Als die Youtubers allemaal alleen maar 75-84 spelers krijgen is dat niet voordelig voor hen
En dat heeft 30M gekocht.quote:Op maandag 9 september 2013 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/10071/marquinhos/
Wat een kut stats op de P's na
Slechtste LB die ik ooit heb gezien.quote:
?quote:
Hij is alweer opgeschoondquote:
Opvallend dat er zoveel goede bruikbare Senegalese spelers zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 16:18 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ga in het begin denk ik zoiets maken, maar dan andere formatie. Cheape golds met weinig opvallende statsAlleen Diouf en die RB worden in dit geval vast wel nog iets waard.
Weer dichtquote:
quote:
Jaquote:
dat is wel nicequote:Op maandag 9 september 2013 16:40 schreef Confetti het volgende:
Eindelijk kunnen we het verschil zien tussen 7 en bijvoorbeeld 10 individual chemistry![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier zie je Messi met finisher chemistry style. Hij zit niet op 10 chem en dus krijgt hij niet de volledige Heading boost want je ziet 1 wit pijltje omhoog.
Zo kan je eindelijk zien of het de moeite waard is om een speler op een iets lagere chem te hebben.
Maar hoeveel pace en shot krijgt een speler erbij met maximum improvement?quote:Op maandag 9 september 2013 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is wel nicekan ik misschien van mijn chem autisme afkomen
Smookz moet het overmaken.quote:Op maandag 9 september 2013 16:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil mijn 25 euro, ik zou 50% krijgen jwz.
Afhankelijk van wat je gebruikt. Als het 3 dingen omhoog doet krijg je +2 en bij 2 dingen krijg je +3 dacht ik.quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar hoeveel pace en shot krijgt een speler erbij met maximum improvement?
Ik denk max 3.quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
geen idee, niet te veel hoop ikquote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Stond je weer achter het gordijn af te trekken ?quote:Op maandag 9 september 2013 16:51 schreef wonton het volgende:
[..]
hebben jullie elkaar ff lekker in de kont geneukt?
Mannetje Pechtold liep nog langs.quote:Op maandag 9 september 2013 17:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Stond je weer achter het gordijn af te trekken ?
Wij gaan als eerst langs de stripclubquote:Op maandag 9 september 2013 17:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Met z'n allen in zo'n helicopter en dan andere gangs aanvallen.
count me inquote:Op maandag 9 september 2013 17:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wij gaan als eerst langs de stripclub
Smookzquote:Op maandag 9 september 2013 17:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wij gaan als eerst langs de stripclub
Heb hem nog steeds niet gepre-ordered maar volgens mij zijn de vaste clubbers er bij!quote:Op maandag 9 september 2013 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
count me in
wie van xbox hebben hem allemaal dan?
Behalve Thorb. Maar hij moet hem ook kopen!!!quote:Op maandag 9 september 2013 17:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb hem nog steeds niet gepre-ordered maar volgens mij zijn de vaste clubbers er bij!
Je was gister ook effe vaag 5 minuten online.quote:Op maandag 9 september 2013 17:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb hem nog steeds niet gepre-ordered maar volgens mij zijn de vaste clubbers er bij!
Het ziet er wel vet uit maar ik weet al dat ik het toch amper ga spelenquote:Op maandag 9 september 2013 17:09 schreef wonton het volgende:
[..]
Behalve Thorb. Maar hij moet hem ook kopen!!!
waarom?quote:
Ja ik zat bij een vriend. Was even kort ingelogd op mijn account om iets te checken.quote:Op maandag 9 september 2013 17:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je was gister ook effe vaag 5 minuten online.
quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
nu die andere relnicht die van kleine Zuid-Afrikanen houdt nog.
Dat zou inderdaad fijn zijn. Wat heb ik toch een schijthekel aan dat mannetje.quote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
nu die andere relnicht die van kleine Zuid-Afrikanen houdt nog.
quote:
Leave DS2 alooooonequote:Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad fijn zijn. Wat heb ik toch een schijthekel aan dat mannetje.
Hey Djeetje!quote:
quote:
Denk omdat ie zat te stoken in dat GTA topicquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 17:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk omdat ie zat te stoken in dat GTA topicOf hij was degene die nog een plaatje postte misschien?
/samequote:Op maandag 9 september 2013 17:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zoveel problemen had ik niet met hem.
Bukharov dus toch nog usable.quote:Op maandag 9 september 2013 17:38 schreef detennismaster het volgende:
Ik hoorde vandaag dat in FUT 14 strength en height heel belangrijk gaat worden. Dat zou mooi zijn.
[ afbeelding ]
Ederquote:Op maandag 9 september 2013 17:38 schreef detennismaster het volgende:
Ik hoorde vandaag dat in FUT 14 strength en height heel belangrijk gaat worden. Dat zou mooi zijn.
[ afbeelding ]
Dat wordt inderdaad ook wel een baasje.quote:
Pelle dus ook bruikbaarquote:Op maandag 9 september 2013 17:38 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dat denk jij, maar hij spaart zich gewoon al zijn hele leven voor de wedstrijd tegen barca.quote:Op maandag 9 september 2013 17:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat er ook belangrijk is, tenzij het G-FUT is kan hij nooit iets.
Ach ja, hij kan vast beter voetballen dan mij... maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op maandag 9 september 2013 17:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar hij spaart zich gewoon al zijn hele leven voor de wedstrijd tegen barca.
Dafoekquote:Op maandag 9 september 2013 17:50 schreef TBakkert het volgende:
Call of Dutje. Welterusten en tot vanavond.![]()
Ook gehoord, samen met agequote:Op maandag 9 september 2013 17:43 schreef Zhano het volgende:
ik heb juist gehoord dat defending de belangrijkste stat voor spitsen is in FUT14
Sorry mijn gay-o meter gaf aan dat er wel een homo was, ik nam aan dat jij het was.quote:Op maandag 9 september 2013 18:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een beetje mij beledigen terwijl ik niet meeleesEr zijn een paar echte kut users hier.
Nee, dat was je zelf.quote:Op maandag 9 september 2013 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry mijn gay-o meter gaf aan dat er wel een homo was, ik nam aan dat jij het was.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry mijn gay-o meter gaf aan dat er wel een homo was, ik nam aan dat jij het was.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geen Renteriaquote:Op maandag 9 september 2013 18:09 schreef rolls-reus het volgende:
This hybrid is insaaaaane guys![]()
http://www.futhead.com/14/squads/156398/
Carcela speelt bij standaard liege.
Loop je weer te fappen op 1 speler ?quote:
Hoe zit dat met die chem dan? De ene keer zie ik 10 en nu 9.quote:Op maandag 9 september 2013 18:09 schreef rolls-reus het volgende:
This hybrid is insaaaaane guys![]()
http://www.futhead.com/14/squads/156398/
Carcela speelt bij standaard liege.
Que? Nooit eerder over gepost of iets?quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Loop je weer te fappen op 1 speler ?
Jij hebt ieder jaar wel een speler waarop je faptquote:Op maandag 9 september 2013 18:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Que? Nooit eerder over gepost of iets?
Ik heb geen managerquote:Op maandag 9 september 2013 18:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die chem dan? De ene keer zie ik 10 en nu 9.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij hebt ieder jaar wel een speler waarop je fapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ik ook. Ik dacht alleen niet aan Dickmund Fraud.quote:Op maandag 9 september 2013 18:27 schreef Revontulet het volgende:
Ik had vandaag een hoorcollege over onder andere Sigmund Freud, het enige waar ik aan bleef denken was Dickmund Fraud
quote:Op maandag 9 september 2013 18:27 schreef Revontulet het volgende:
Ik had vandaag een hoorcollege over onder andere Sigmund Freud, het enige waar ik aan bleef denken was Dickmund Fraud
Geen Jaraquote:Op maandag 9 september 2013 18:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Forlan en Aguero in FUT 11![]()
Vela, Lukaku en Castaignos in FUT 12![]()
Castaignos en Kouyate in FUT 13
Tja, kan niet skillenquote:
Die Ramon is als het goed is naar Besiktas.quote:
Dribbelen doe ik eigenlijk ook niet zoveel, en dat is toch waar hij goed in was?quote:
Gewoon allround BEAST!quote:Op maandag 9 september 2013 18:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dribbelen doe ik eigenlijk ook niet zoveel, en dat is toch waar hij goed in was?
quote:Op maandag 9 september 2013 18:29 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb zojuist het besluit genomen om mijn PS3 te verkopen
VaarwelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonde man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je wat pas zonde zo zijn....quote:
Keuken is haar vermaak.quote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef Lastpost het volgende:
Heb hier in ieder geval nog steeds een reserve, eigenlijk alleen gehaald destijds zodat vriendinnetje lekker boven kan gamen als ze ineens zo'n bui krijgt en mij niet stoort.
quote:
Liverpool ofzo.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Weet iemand een leuk team dit jaar met carrière waar het realistisch is om spelers als Mangala te kopen?
Porto?quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Weet iemand een leuk team dit jaar met carrière waar het realistisch is om spelers als Mangala te kopen?
quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef wonton het volgende:
[..]
Ja snel voordat crook komt want ik mag hem niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op maandag 9 september 2013 18:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]Ik krijg de slappe lachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Young bloods everywhere....
quote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik krijg de slappe lachhahaha ja ik zag hem ook netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat besluit heb ik ook 10x genomen en ik ben er nog steeds. Tot over een weekje
Feyenoord Rotterdam
Bernard wordt nog door Serero afgestopt door zijn strengthquote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef Ozz-03 het volgende:
Net in een gameplay video gezien dat Bernard (90 pace) wordt afgestopt door Pique zijn strenght.
heb je ook gezien dat bernard niet 20 meter voorsprong pakt terwijl ie 10 meter achterstand had over 50 meter?quote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef Ozz-03 het volgende:
Net in een gameplay video gezien dat Bernard (90 pace) wordt afgestopt door Pique zijn strenght.
Bernard heeft dan ook wel héél erg weinig strength, vergeleken bij hem is Maher nog een krachtpatser.quote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef Ozz-03 het volgende:
Zal vast wel incidenteel gebeuren, dat was dit jaar ook zo. Of het vaak zo is moet ik nog maar zien.quote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef Ozz-03 het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 19:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je ook gezien dat bernard niet 20 meter voorsprong pakt terwijl ie 10 meter achterstand had over 50 meter?
Lijkt een beetje op H2H van wat ik heb gezien. Daar lukt het met pacey spelers ook niet om de wat tragere ver achter je te laten. In FUT13 kom je met bepaalde spelers heel makkelijk los en sta je zo 1 op 1.quote:Op maandag 9 september 2013 19:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zal vast wel incidenteel gebeuren, dat was dit jaar ook zo. Of het vaak zo is moet ik nog maar zien.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet je wat pas zonde zo zijn....
je hond je ps3 onder laten pissen, een nieuwe kopen en die verkopen
oh wacht
Tuurlijk, ik zou jullie nooit kunnen verlatenquote:
Heeft nog in Turkije gezeten, kon er echt geen kut van.quote:Op maandag 9 september 2013 19:19 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
De broer van
Jammer van de 3* weak foot/skills.
Higuain is een mooiboy en hij nietquote:Op maandag 9 september 2013 19:19 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
De broer van
Jammer van de 3* weak foot/skills.
Welke G ?quote:Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef n0ir het volgende:
Hahah die neef heet Roman
HEY IWAN HEY IWAN
IK HEB NIEUWE PATA'S GEKOCHT G
Wat een kenner!quote:
Je hoeft niet in caps te typen, alleen Mathijs praat zo hardquote:Op maandag 9 september 2013 19:25 schreef n0ir het volgende:
[..]
DAT WAS EEN ROMAN IMITATIE IWAN IWAN
IK BEN EEN HYENA
Wtfquote:
Mathijs swsquote:Op maandag 9 september 2013 19:27 schreef n0ir het volgende:
wie praat harder rijst, Mathijs of Roman?
quote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik krijg de slappe lachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord Rotterdam
En ik?quote:Op maandag 9 september 2013 19:28 schreef n0ir het volgende:
[..]
mag ik nog wel meedoen oh grote kapitein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |