Ik ga voor Killzone, Deel 2 en 3 met plezier gespeeld op de ps3. Waarbij ik vooral de afwijkende heerlijk logge/zware besturing geweldig vond en deze een beetje miste in deel 3.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van beide games dus ik ben misschien iets te veel fanboy van de reeksen.
AC vind ik wel hard achteruit gegaan en koop ze niet meer voor de volle mep.
WD is wel de game waar ik de PS4 voor kocht op release. Daarnaast zal ik bij release CoD wel hebben maar die kan ook op de PS3 nog. Dat maakt me nu aan het twijfelen over een PS4.
En ja er is een risico bij een nieuwe reeks dat de eerste niet de beste is
Deel 3 kon mij niet boeien. Ben eigenlijk helemaal niet zo van de shooters heb liever leuke sandbox.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga voor Killzone, Deel 2 en 3 met plezier gespeeld op de ps3. Waarbij ik vooral de afwijkende heerlijk logge/zware besturing geweldig vond en deze een beetje miste in deel 3.
Ik wacht vooral nog op duidelijkheid over dat pakket met 2 controllers, killzone en die camera. Dat is waar ik voor wil gaan.
Deel 3 was duidelijk minder inderdaad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deel 3 kon mij niet boeien. Ben eigenlijk helemaal niet zo van de shooters heb liever leuke sandbox.
Maar met wat vrienden knallen online vind ik wel leuk. En die spelen allemaal CoD
Ik wil wel die bundel idd ook
Overzetten? Het is een PSN account. Daarmee kan je inloggen op .... van alles.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Je kan je PS3 accounts(heb EU en HK) toch overzetten naar PS4??
Ik bedoel dus inderdaad PSN accountsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Overzetten? Het is een PSN account. Daarmee kan je inloggen op .... van alles.
En met het uitstellen van games gaat het eerder afzeggen wordenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:14 schreef VulpX het volgende:
Dat zou ergens deze/volgende week moeten komen. Bol krijgt ze waarschijnlijk ook, en bij hen kun je niet je bestelling opwaarderen, dus dat is een kwestie van zorgen dat je een van de eerste bent die de nieuwe pakketten preordered.
Ik ga m'n preorder er niet voor afzeggen. Driveclub moet nog bevestigd worden, en voor mij blijven sowieso ac4 en killzone over. Warthunder lijkt me ook wel tof. Dus ik vermaak me wel tot februari.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
En met het uitstellen van games gaat het eerder afzeggen worden
Driveclub gaat echt wel uitgesteld worden. Anders zou Sony de geruchten al wel ontkracht hebben ipv 'er niet op in te gaan'.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:02 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik ga m'n preorder er niet voor afzeggen. Driveclub moet nog bevestigd worden, en voor mij blijven sowieso ac4 en killzone over. Warthunder lijkt me ook wel tof. Dus ik vermaak me wel tot februari.
Over 6 weken en 1 dag.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:41 schreef Droathoah het volgende:
Wanneer komt dat ding nou eindelijk uit
We horen het nog wel. Het is nog steeds maar een bericht van een website waar nog nooit iemand van gehoord heeft en één bron op NeoGAF.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:10 schreef Bolters het volgende:
[..]
Driveclub gaat echt wel uitgesteld worden. Anders zou Sony de geruchten al wel ontkracht hebben ipv 'er niet op in te gaan'.
The Crew was geen launchgame; hij kwam sowieso al uit in 2014. Nu alleen wat later dat jaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Nu Watch_Dogs, Driveclub en The Crew dus voorlopig zijn weggevallen, ben ik op zoek naar alternatieven. (Ja, dit waren uitgerekend de spellen die ik meteen binnen wou slaan.. )
FIFA 14, BF4 en Black Flag heb ik nu op het oog. Welke spellen zijn nog meer aan te raden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |