Killzone. Ziet er toch wel erg strak uit hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Nu Watch_Dogs, Driveclub en The Crew dus voorlopig zijn weggevallen, ben ik op zoek naar alternatieven. (Ja, dit waren uitgerekend de spellen die ik meteen binnen wou slaan.. )
FIFA 14, BF4 en Black Flag heb ik nu op het oog. Welke spellen zijn nog meer aan te raden?
Ik weet het, ik probeerde eigenlijk te zeggen dat ik hem bij de release (begin 2014) meteen zou ophalen, maar nu duurt het dus weer een halfjaar langer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:26 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
The Crew was geen launchgame; hij kwam sowieso al uit in 2014. Nu alleen wat later dat jaar.
Je woont zeker in Japan want daar is de release wel in 2014.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:30 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Ik weet het, ik probeerde eigenlijk te zeggen dat ik hem bij de release (begin 2014) meteen zou ophalen, maar nu duurt het dus weer een halfjaar langer.
Ik had het over de release van The Crewquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:59 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je woont zeker in Japan want daar is de release wel in 2014.
In Europa is de officiële releasedatum 29 november 2013 en niet in 2014.
Hopend u voldoende wegwijs te maken in het begrijpend lezen en het begrijpend schrijven.
De mazzel,
Manianman
Mee eens! Maar het zou een hele kleine moeite zijn om gewoon te zeggen 'bullshit, die game komt er wel degelijk. Dus ga er zelf toch van uit dat hij niet komt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:11 schreef VulpX het volgende:
[..]
We horen het nog wel. Het is nog steeds maar een bericht van een website waar nog nooit iemand van gehoord heeft en één bron op NeoGAF.
Het zou best kunnen hoor, en als het waar is dan verwacht ik dat we niets horen omdat Sony bezig is een andere gratis game te regelen voor release met PS+, Knack bijvoorbeeld.
Echt prachtig! Had er niet op gerekend, maar deze ga ik bij launch wel halen gok ikquote:
Oké shit tijd voor een dutje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:09 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Ik had het over de release van The Crew
Inderdaad, had op Gamescon een vroege versie gespeeld en dat zag er geweldig uit. Die hele sfeer ook, zouden ze ook beter moeten uitwerken in voetbalgames.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:25 schreef Bolters het volgende:
[..]
Echt prachtig! Had er niet op gerekend, maar deze ga ik bij launch wel halen gok ik
De presentatie is idd altijd beter in die Amerikaanse sportgames, ook bij NHL, NFL en MLB spellen is er veel meer aandacht aan besteed.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad, had op Gamescon een vroege versie gespeeld en dat zag er geweldig uit. Die hele sfeer ook, zouden ze ook beter moeten uitwerken in voetbalgames.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:45 schreef Bolters het volgende:
Maar dat zijn natuurlijk ook sporten waar het in het echt veel meer sfeer is dan bij voetbal. Onder andere doordat publiek veel dichter op het veld zit etc.
Niet mee eens en ik doelde niet op de sfeer maar op de presentatie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:45 schreef Bolters het volgende:
Maar dat zijn natuurlijk ook sporten waar het in het echt veel meer sfeer is dan bij voetbal. Onder andere doordat publiek veel dichter op het veld zit etc.
http://blog.us.playstation.com/2013/10/18/driveclub-update/quote:DRIVECLUB Update
+ Posted by Shuhei Yoshida // President, SCE Worldwide Studios
SCE Worldwide Studios and the team at Evolution Studios have made the difficult decision to delay the release of DRIVECLUB and DRIVECLUB PlayStation Plus Edition until early 2014. DRIVECLUB will be a truly innovative, socially connected racing game, but the team requires more time in order to deliver on their vision — and I’m fully confident the game will surpass your expectations.
This decision also affects PlayStation Plus members’ Instant Game Collection for launch. To be clear, DRIVECLUB PlayStation Plus Edition will still be part of the Instant Game Collection when it is released. For the PS4 launch, in addition to Resogun, I’m pleased to announce that Contrast, the highly anticipated game from Compulsion Games will also be available to PlayStation Plus members for free as part of Instant Game Collection. If you’re not aware of Contrast, it will whisk you away to a surreal vaudevillian, film-noir inspired reality full of performance, intrigue, shadow-play and drama. Please check out the trailer below. I’m sure you’ll agree that it is unlike anything you will have played before.
Were also offering members access to an exclusive Open Weekend trial of Killzone Shadow Fall multiplayer on December 28-29.
We understand that the delay is disappointing news, but can assure you that the reason we have made this decision is to ensure that when DRIVECLUB launches, it will realize the next-gen racing vision. And PlayStation 4 gamers will have no shortage of titles to play this year. At launch alone, we have Killzone Shadow Fall, Knack, Assassins Creed IV Black Flag, FIFA 14, Call of Duty: Ghosts, and Battlefield 4 to name but a few, as well as the incredible list of indie games coming to PS4. A broad portfolio of games will be available on PS4 before the end of the year, and with games such as inFAMOUS Second Son, The Order 1886, Destiny, Watch Dogs and now DRIVECLUB coming next year, the strength of the software line-up on PS4 is unprecedented.
DRIVECLUB is a really ambitious racing title and the game is looking stunning. The extra time were giving the team means the visuals and overall experience are only going to get better. We can assure you that it will be worth the wait.
Precies dit inderdaad. Net als baseball en ijshockey. Veeeeel meer sfeer dan hier. Een echte happening.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:56 schreef Gauner het volgende:
[..]
Nog nooit een NBA wedstrijd bezocht zo te horen? Dat is echt een happening.
Daar ben ik het wel een beetje mee eens. Maar de Amerikaanse sporten draaien om sensatie en daar hoort dus ook een slicke presentatie bij. Bij voetbal is dat nu eenmaal minder.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet mee eens en ik doelde niet op de sfeer maar op de presentatie.
Tweede levering schijnt vrij snel te komen. Dus voor het einde van het jaar zul je vrijwel zeker slagen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:13 schreef Fuszy het volgende:
Nu de PS4 wat dichterbij komt heb ik toch wel spijt dat ik geen pre-order heb geplaatst. Is er al iets bekend qua leveringen? Hoop iig nog op een PS4 voor het eind van dit jaar
En je krijgt nu wel een extra indie game.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:27 schreef Bolters het volgende:
Driveclub definitief uitgesteld, is bevestigd door Sony inmiddels.
Yup, of 1.5. Kost niet zo heel veel meer tegenwoordig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
PS4 krijgt 2,5" harde schijf die makkelijk te vervangen is
1TiB erin doen
over 15.5 maanden pas kopenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:11 schreef VulpX het volgende:
[..]
Yup, of 1.5. Kost niet zo heel veel meer tegenwoordig.
Deze gaat even aan me voorbij...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
over 15.5 maanden pas kopen
Haha, ah ok. Succes met volhouden... Wacht maar tot straks The Division, Watch Dogs, The Crew, MGSV, Destiny etc uitkomen. Dan zal het lastig worden denk ik. Sterkte...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik blijf nog vast aan mijn PS3(die dus in Januari/Februari 2015 5 jaar oud is)
Ik ook, ik heb een backlog van hier tot Tokyo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik blijf nog vast aan mijn PS3(die dus in Januari/Februari 2015 5 jaar oud is)
PS4quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb een backlog van hier tot Tokyo.
Stiekem ook wel interessant om te zien wat de concurrentie gaat doen en dan vooral Steambox.
Heb je first batch pre order? Als je hem annuleert kan ik dan niet je plaats overnemen. Ik zit in tweede batch bij MM. Mijn pre order game is killzone dus haal hem sowieso.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:02 schreef wolfrolf het volgende:
Dat Watch_Dogs is uitgesteld is wel echt heel erg zuur. Dat is namelijk mijn pre-order game.
Nu aan t overwegen om de complete pre-order inc. console te cancellen..
Nah ik ga em toch maar niet cancellen. Ik zit bij de "first batch" oftewel "eerste partij" bij bol.com.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:02 schreef Massief het volgende:
[..]
Heb je first batch pre order? Als je hem annuleert kan ik dan niet je plaats overnemen. Ik zit in tweede batch bij MM. Mijn pre order game is killzone dus haal hem sowieso.
Wat zit je dan te overwegen hem te cancellen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nah ik ga em toch maar niet cancellen. Ik zit bij de "first batch" oftewel "eerste partij" bij bol.com.
Dat zegt ie net een paar posts boven jequote:Op zondag 20 oktober 2013 13:43 schreef Massief het volgende:
[..]
Wat zit je dan te overwegen hem te cancellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |