Zullen we massaal Playstation Benelux mailen of een petitie?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:10 schreef VulpX het volgende:
Dat dacht ik dus al... Als ze nu nog niets weten of naar buiten hebben gebracht zal het feestje hier in Nederland wel niet doorgaan. Jammer dus.
Is de disc versie volgens Sonyquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mochten ze genoeg krijgen n dan ga ik upgraden. Vrees overigens wel dat de game een code betreft en niet meer te verkopen is.
Reken er maar niet op.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:05 schreef janrad het volgende:
Nu maar hopen dat er ook een Battlefield 4 bundel komt.
Dit is erg goed nieuws. Ik heb een preorder bij Media Markt, ik hoop dat ze ook een upgrade aanbieden. Dan is de bundle met camera en Killzone van mij. Tweede controller is leuk, maar ik het de blauwe ook al besteld, die ziet er toch wel erg strak uit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:58 schreef Ivo1986 het volgende:
GameMania
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:13 schreef VulpX het volgende:
Net even Mediamarkt gebeld. Zij hebben 1 oktober een interne mail gehad dat de bundels waarschijnlijk niet naar Nederland komen. Maar dat was ook nog niet definitief, en ze hadden nog niet van deze nieuwe ontwikkelingen gehoord. Maar áls de bundels hier wel komen, dan ging de klantenservice ervan uit dat upgraden van de bestelling gewoon mogelijk is. Awesome dus
Volgens mij is er geen winkel meer waar je kunt bestellen voor de 1e lading van 29 nov iigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:17 schreef Anosmos het volgende:
Fellas, wat is nou verstandiger? Nu PS4 in de voorverkoop bestellen, (en zo ja, welke winkel) of later los kopen?
Klopt, maar wel voor een tweede lading. Maar sommige winkels garanderen niet meer dat ze hem voor 2014 kunnen leveren, dus als ik me vastpin aan één winkel door zo'n voorbestelling loop ik nog risico dat normaal kopen sneller isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen winkel meer waar je kunt bestellen voor de 1e lading van 29 nov iig
Media Markt binnenlopen op release dagquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:26 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Klopt, maar wel voor een tweede lading. Maar sommige winkels garanderen niet meer dat ze hem voor 2014 kunnen leveren, dus als ik me vastpin aan één winkel door zo'n voorbestelling loop ik nog risico dat normaal kopen sneller is
29 november, bedoel je? Maar is dat niet allemaal uitverkocht dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:29 schreef VulpX het volgende:
[..]
Media Markt binnenlopen op release dag
Daar is nog niks over bekend. VulpX verwacht van wel gezien het verleden van consumentenproducten (Wii of smartphones bv.). Anderen verwachten dat het niet kan omdat waarschijnlijk de pre-orders voor day one compleet op zijn en de tweede batch ook al vrijwel vol zou zitten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:43 schreef Anosmos het volgende:
[..]
29 november, bedoel je? Maar is dat niet allemaal uitverkocht dan?
Ik gok er ook niet op hoor, ik heb een day one pre-order. Maar ik zou het inderdaad erg vreemd vinden als er helemaal geen exemplaren in de winkel staan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:57 schreef portie het volgende:
[..]
Daar is nog niks over bekend. VulpX verwacht van wel gezien het verleden van consumentenproducten (Wii of smartphones bv.). Anderen verwachten dat het niet kan omdat waarschijnlijk de pre-orders voor day one compleet op zijn en de tweede batch ook al vrijwel vol zou zitten.
Je zou er net als VulpX op kunnen gokken. En ook zou je de Killzone bundel af kunnen wachten. Bol.com zou geen pakketten upgraden en dan zou er dus een nieuwe wachtrij kunnen komen voor late beslissers.
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen. Aan de andere kant is het niet uit te leggen aan pre-orders die daardoor langer moeten wachten. Ik snap jouw redenatie, ook de andere.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:59 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik gok er ook niet op hoor, ik heb een day one pre-order. Maar ik zou het inderdaad erg vreemd vinden als er helemaal geen exemplaren in de winkel staan.
Vorige week de game mania al gebeld. Zij gaan upgraden. Het is namelijk al bekend dat ze naar Nederland komen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:13 schreef VulpX het volgende:
Net even Mediamarkt gebeld. Zij hebben 1 oktober een interne mail gehad dat de bundels waarschijnlijk niet naar Nederland komen. Maar dat was ook nog niet definitief, en ze hadden nog niet van deze nieuwe ontwikkelingen gehoord. Maar áls de bundels hier wel komen, dan ging de klantenservice ervan uit dat upgraden van de bestelling gewoon mogelijk is. Awesome dus
Ze hadden bij de Media Markt dus nog niets officieels door gekregen. Maar de mevrouw die ik aan de lijn had zij dat dat natuurlijk ook nog gewoon kon komen. Ik bel nog een keer als er ergens een officieel persbericht staat. Die heb je nog niet gehad toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorige week de game mania al gebeld. Zij gaan upgraden. Het is namelijk al bekend dat ze naar Nederland komen.
Heb geen facebook, kan er niet bij. Maar ik bedoelde, heb jij ook een mail van Sony Nederland gehad? Je had er toch navraag over gedaan een tijdje geleden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 05:37 schreef Pheno het volgende:
Officieler dan :
https://www.facebook.com/(...)6111877739433&type=1
en
https://www.facebook.com/(...)6111877739433&type=1
kun je het niet krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |