Laten we het er maar op houden dat je gewoon niet spoort en nu voort, voort, je hebt me al genoeg tijd gekost, ga maar weer glijen op Badr, ouwe nicht!quote:Op maandag 9 september 2013 15:14 schreef schizovreemd het volgende:
Ik zei dat je je bek moest houden over persoonlijke details, anders ga ik nog even door met mijn onderzoek om erachter te komen wie hier de ware posthoeren zijn![]()
Ik ga totaal niet opzij voor dreigementen
Het Badje,.... De Stamgasten, het laatste bastion tegen de zoete versnoepering, tegen rooibosthee met een koekje, etc.quote:Op maandag 9 september 2013 14:47 schreef 5thencounter het volgende:
Zo langzaamaan komen "ze" allemaal toch maar weer even langs hier...het warme vertrouwde badje missend waarschijnlijk
En verder gaat alles goed met je?quote:Op maandag 9 september 2013 14:01 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Je bent hier de grootste schijnheilige schlemiel.
Je zegt dat je er niet trots op was en het niet wil oprakelen? Beter hou je je grote bek over mij.
Wat loop je dan steeds te verkondigen dat je 'de line walked'.. volgens mij heb je hem gesnoven want je ziet het allemaal niet zo helder meer.
En kom me niet vertellen dat je niks over mijn situatie weet, want daarvoor zaten er teveel persoonlijke details in je uiterst zieke teksten.
Je zegt dat je het deed om ergens achter te komen, waar wil je met die walgelijke zieke teksten over mijn familie precies achterkomen dan?
Of ik een vriendje ben van Sly? of ik ben ingehuurd of yvonne ben of een gevaarlijke stalker?
Ik heb jarenlang met psychiatrische patienten gewerkt die waren 1 voor 1 een stuk normaler dan jij, ik heb nog nooit iemand zo paranoide gezien als jij, je zou je eens na moeten laten kijken!
Ik heb weerloze posters lastig gevallen, droom lekker verder, ik ben gelukkig niet zo een smerige voller, met jullie uiterst zieke spelletjes en dan mij een lafbek noemen
Oh ga je nu weer dreigen om mij pijn te doen, ga je dan weer over mijn familie beginnen?
Het moet voor mij allemaal wel leuk blijven anders ben ik weg, ik had al gewaarschuwd dat het niveau omhoog moest, maar je zakte af naar het tokkie niveau dieptepunt.
Je post zijn 65 meter beneden N.A.P. het kan nooit lang duren voor je in je eigen ellende verzuipt![]()
Oeh verkapte doodsverwensing![]()
Sjah en maar roepen je ziet teveel beren op de weg..quote:Op maandag 9 september 2013 15:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Het Badje,.... De Stamgasten, het laatste bastion tegen de zoete versnoepering, tegen rooibosthee met een koekje, etc.
code, ik ben gek op codequote:Op maandag 9 september 2013 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah en maar roepen je ziet teveel beren op de weg..
Wat diep, maar als het er is heb je niks te willen, dan is het er en zul je moeten!quote:Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is er nog leven na dit leven, en wil je dat ook vraag je soms af tegenwoordig
Ik hoop het wel , maar ja wie zal het zeggen ?quote:Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is er nog leven na dit leven, en wil je dat ook vraag je soms af tegenwoordig
Ja als je dit leest wel ja , en ze foto ook al in de krant , ik vraag me af waarom alles in de krantquote:Op maandag 9 september 2013 16:32 schreef Poezewoes het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)rief-van-Bernd.dhtml
Jeetje er zijn twee moeders in het spel begrijp ik uit afscheidsbrief
Ja idd Poezewoes dat bedoel ikquote:Op maandag 9 september 2013 16:54 schreef Poezewoes het volgende:
Je komt meer ellende te weten door sociale media!
oh in welke krant staat die foto?quote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef selam het volgende:
[..]
Ja als je dit leest wel ja , en ze foto ook al in de krant , ik vraag me af waarom alles in de krant
Jammer dat we geen cijfertje op ons voorhoofd hebben, net als op je kentekenplaat zou wel grappig zijn voor de hoeveelste keer je weer komt optreden ...quote:Op maandag 9 september 2013 16:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat diep, maar als het er is heb je niks te willen, dan is het er en zul je moeten!
dit was niet om de moeders pijn te doen als ik dieafscheidsbrief eenbeetje begrijp.quote:Op maandag 9 september 2013 17:23 schreef Toverheks het volgende:
Triest dat familiedrama, snap dat gewoon niet, als je uit het leven wil stappen doe dat dan gewoon, maar je kinderen ook meenemen alleen om de moeders pijn te doen
Het wordt wel populair zo, exit with a bang...tijd om alle probleemgezinnen te scannen op zelfdestructie. Een heel nieuw speelveld zo in crisistijd..quote:Op maandag 9 september 2013 17:23 schreef Toverheks het volgende:
Triest dat familiedrama, snap dat gewoon niet, als je uit het leven wil stappen doe dat dan gewoon, maar je kinderen ook meenemen alleen om de moeders pijn te doen
Of met mijn Harryquote:Op maandag 9 september 2013 17:52 schreef Marrije het volgende:
ja, aan harry uit winschoten heb je niks, alleen ellende. Had ze beter met harry van de sunweb kunnen gaan.
Hij is weer helemaal de oude, hij heeft alleen wel nog een afgeknipt mouwboordje van een sweater om zijn nek omdat Loes anders die kale plek stuk likt. Over 3 weken terug voor bloedprikken om de nierwaardes te bekijken.quote:
Ja dat ken ik, mijn Smokey had voedsel alergie die krabte ook steeds de korstjes eraf, bloed overal waar ze geweest was, nu is het beter met speciaal kattenvoer van de dierenarts, verder mag ze niks.quote:Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij is weer helemaal de oude, hij heeft alleen wel nog een afgeknipt mouwboordje van een sweater om zijn nek omdat Loes anders die kale plek stuk likt. Over 3 weken terug voor bloedprikken om de nierwaardes te bekijken.
Hij is nog wel te mager, maar komt goed aan en eet goed.
Hier is het Loes die Harry's kale plekken stuk likt. Als je haar d'r gang laat gaan wordt het één grote etterende streetpizzaquote:Op maandag 9 september 2013 18:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dat ken ik, mijn Smokey had voedsel alergie die krabte ook steeds de korstjes eraf, bloed overal waar ze geweest was, nu is het beter met speciaal kattenvoer van de dierenarts, verder mag ze niks.
Mijn katten zijn niet zo close, alhoewel ze zusjes zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier is het Loes die Harry's kale plekken stuk likt. Als je haar d'r gang laat gaan wordt het één grote etterende streetpizza
Oosterse kortharen zijn nu eenmaal klefquote:Op maandag 9 september 2013 18:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mijn katten zijn niet zo close, alhoewel ze zusjes zijn.
Heb inmiddels die brief gelezenquote:Op maandag 9 september 2013 17:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
dit was niet om de moeders pijn te doen als ik dieafscheidsbrief eenbeetje begrijp.
Hoe gaat het met jou Harry, helemaal niet meer aan jou gevraagd, ff kort verslagje asjeblieftquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij is weer helemaal de oude, hij heeft alleen wel nog een afgeknipt mouwboordje van een sweater om zijn nek omdat Loes anders die kale plek stuk likt. Over 3 weken terug voor bloedprikken om de nierwaardes te bekijken.
Wel neequote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef chufi het volgende:
Is het verplicht om hier een huisdier te hebben eigenlijk?
Is toch jou keuze, ja toch?quote:Op maandag 9 september 2013 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik heb er geen en wil er ook geen
ik dacht dat je geen contact meer had met Ben Debielzequote:Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Met eentje kun je er niemand overheen/in krijgen dus ga je hier maar lopen bluffen dat je er twee hebtquote:
Kappen met die poppenkast.quote:Op maandag 9 september 2013 18:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Oosterse kortharen zijn nu eenmaal klef
Heb jij geen huisdier dan?quote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef chufi het volgende:
Is het verplicht om hier een huisdier te hebben eigenlijk?
Moest even nadenken maar hij is goeeeeeeedquote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Met eentje kun je er niemand overheen/in krijgen dus ga je hier maar lopen bluffen dat je er twee hebt
quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
ik dacht dat je geen contact meer had met Ben DebielzeWel okee dat ie weer wat aankomt.
(Die loes is me er ook een)
quote:
Ik bel gelijk de politie.quote:Op maandag 9 september 2013 14:05 schreef schizovreemd het volgende:
Jullie zijn het stalken niet eens waard!
Als ik hier nog iemand kom stalken dan is het Coos![]()
Hoor je dat Coos, ik ben een levensgevaarlijke bedreiger en ik kom je stalken
Ik heb Johan gekend als klein voetballertje ... En met neefjes van Gijp gespeeld ... en door zn oom getraind ,,, en zoquote:
En ooh wat staat die eend boven je, mijlen ver. Komt die info van Lies btwquote:Op maandag 9 september 2013 14:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga me de les maar weer lezen Lies, wel per DM ofzo, want het topic is wel weer genoeg vervuild. (hoeft niet hoor)
Morgenavond bij Umberto een uur lang Johan Cruyffquote:
Ja hoorde het, gelijk met de wedstrijd van Oranje?quote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Morgenavond bij Umberto een uur lang Johan Cruyff
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Morgenavond bij Umberto een uur lang Johan Cruyff
Estelle komt vast niet aan bodquote:Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing![]()
Laat ik mijn tv uit
Aha, dus zo werkt dat, een mede-user als gereedschap gebruiken én een Blauwe noemen in één zin... terwijl het nut ver te zoeken is notabenequote:Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
En ooh wat staat die eend boven je, mijlen ver. Komt die info van Lies btw
Dat ligt er maar helemaal aan wie er nog meer te gast zijnquote:
Als een onpartijdige flots als jij dat zegt, moet ik me natuurlijk wel eens achter oren krabben, .. hah!quote:Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van, ga gtst kijkenquote:Op maandag 9 september 2013 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, dus zo werkt dat, een mede-user als gereedschap gebruiken én een Blauwe noemen in één zin... terwijl het nut ver te zoeken is notabene
Tja ok ik dm en pm niet zo vaak.quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Als een onpartijdige flots als jij dat zegt, moet ik me natuurlijk wel eens achter oren krabben, .. hah!
Dat andere moet je aan Lies vragen, succes daarmee!
quote:Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing![]()
Laat ik mijn tv uit
Ik ben nog roestig, maar herken flamen uit de 2e en 3e hand best nog wel...quote:Op maandag 9 september 2013 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van, ga gtst kijken
O het was niet als kameraadschappelijke tip bedoeld?quote:
Nee dat zal niet.quote:Op maandag 9 september 2013 21:26 schreef Toverheks het volgende:
Wordt hier nu bedoelt dat Liesje info aan 3e pm`t? Je kan veel zeggen maar daar zie ik haar niet voor aan, al kunnen Liesje en ik niet door 1 deur en zal dat nooit meer gebeuren ook.
Goed van je, misschien moet je dat ook eens aan je vriendje leren, daar moet je, je dm gewoon voor afsluiten anders blijft ie schelden en tieren tijdens z'n ban, gelukkig was het niet alleen persoonlijk aan mij, maar ook aan het hele subforum gericht, ..niet aan jou natuurlijk .quote:
Dat was wel de insinuatie van Soury, ik vond het ook nogal ver gaan.quote:Op maandag 9 september 2013 21:26 schreef Toverheks het volgende:
Wordt hier nu bedoelt dat Liesje info aan 3e pm`t? Je kan veel zeggen maar daar zie ik haar niet voor aan, al kunnen Liesje en ik niet door 1 deur en zal dat nooit meer gebeuren ook.
Daar weet ik niks van. Daar draait het ook niet om. Ik zou wel willen weten waar jij je info vandaan haalt.quote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed van je, misschien moet je dat ook eens aan je vriendje leren, daar moet je, je dm gewoon voor afsluiten anders blijft ie schelden en tieren tijdens z'n ban, gelukkig was het niet alleen persoonlijk aan mij, maar ook aan het hele subforum gericht, ..niet aan jou natuurlijk .
wat bedoel je hier dan mee Soury, gewoon een vraag dus niet lullig antwoorden, wat heeft Liesje met de vete tussen Jian en Trekeend te makenquote:Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zoek en zoek, want de shitload komt niet van mijn afquote:Op maandag 9 september 2013 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat was wel de insinuatie van Soury, ik vond het ook nogal ver gaan.
Effe testen...quote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef Poezewoes het volgende:
Wist niet dat het kon dm tijdens ban
Liesje en ik hebben wel eens gemeet, er zijn maar een paar personen waar ik mee gesproken hebquote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat bedoel je hier dan mee Soury, gewoon een vraag dus niet lullig antwoorden, wat heeft Liesje met de vete tussen Jian en Trekeend te maken
Bennie ook niet waarschijnlijk, maar ik denk dat Soury hem daar wel op gewezen heeft, jaaaquote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef Poezewoes het volgende:
Wist niet dat het kon dm tijdens ban
Jij weet alles alquote:Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Bennie ook niet waarschijnlijk, maar ik denk dat Soury hem daar wel op gewezen heeft, jaaa
Inderdaad proef geslaagd!quote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, het lukt, je kan rustig DM'en met je ban...
Dan weet je ook of ik de lotto ga winnen as weekend toch?quote:Op maandag 9 september 2013 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
In ben goed ingelicht, zoals je zelf al beweert.
okequote:Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Liesje en ik hebben wel eens gemeet, er zijn maar een paar personen waar ik mee gesproken heb
Ja dat blijkt, en ik trek mijn conclusies.quote:Op maandag 9 september 2013 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
In ben goed ingelicht, zoals je zelf al beweert.
Zolang het de onjuiste zijn, vooral doen!quote:Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat blijkt, en ik trek mijn conclusies.
Nee niet ok, helemaal niet. Ik zit er vast naast hoor.quote:
Dat wordt per dm dan, ze bedoelde het niet zo etc. etc. maar ondertussen gooit ze het wel even op het forum, met de vriendelijke groeten, dan maar.quote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
Wat voor info? Ik heb helemaal geen idee waar die rel tussen Jian en Eend over gaat. Ik vond alleen dat ze beiden vandaag nog al fel tegen elkaar waren, vandaar mijn reactie. Soury zou je me willen vertellen wat je bedoelt? Mag ook per DM/PM.
Hoezo Rood? was je wat van plan?quote:Op maandag 9 september 2013 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
Geweldig...er is Blauw getrokken, eindelijk een klein succesje![]()
Nou Rood nog...
geen troeven?quote:Op maandag 9 september 2013 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik? Nix, ik speel uit de 2e hand...
Inderdaad opgelost. Lies en ik zijn weer bij en okquote:Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat wordt per dm dan, ze bedoelde het niet zo etc. etc. maar ondertussen gooit ze het wel even op het forum, met de vriendelijke groeten, dan maar.
Nehh, je snapt wel ongeveer hoe het principe werkt, maar je moet er meer nemen, meer algemeen, ze of hunnie en het mag ook een halve of hele onwaarheid zijn, hebbie 'm?quote:Op maandag 9 september 2013 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb de indruk dat soury jou een lul vind..
En? hoe vin je'm?
Dat vind ze wel van meer users .. of dat iets met BB van doen heeft weet ik nietquote:Op maandag 9 september 2013 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb de indruk dat soury jou een lul vind..
En? hoe vin je'm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |