quote:Op zondag 8 september 2013 21:06 schreef jatochneetoch het volgende:
¤ 2.583,58
http://www.berekenhet.nl/werk-en-inkomen/bruto-netto-salaris.html
Edit: en dan de helft verschilt aan wat een volledige week is in je CAO
Ok, thnx!quote:Op zondag 8 september 2013 21:06 schreef madam-april het volgende:
Bij volledig dienstverband verdien je netto: ¤2583,59 dus bij 20 uur ongeveer de helft.
Bedenk me net dat dat niet klopt natuurlijkquote:Op zondag 8 september 2013 21:06 schreef jatochneetoch het volgende:
¤ 2.583,58
http://www.berekenhet.nl/werk-en-inkomen/bruto-netto-salaris.html
Edit: en dan de helft verschilt aan wat een volledige week is in je CAO
Dan zoek je er toch nog iets bij?quote:Op zondag 8 september 2013 21:10 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Ok, thnx!![]()
1300 euro is echt te weinig om van te leven...ik ga het niet doen, jammer!
quote:Op zondag 8 september 2013 21:10 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Ok, thnx!![]()
Naja, wel genoeg om van te lenen.quote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt al denkt dat je met 20u werk genoeg kan verdienen om van te lenen.
Sowieso zal je op je 27e nooit het maximale krijgen voor een functie.
Als bruto netto zou zijn jaquote:Op zondag 8 september 2013 22:19 schreef Luxuria het volgende:
Het is een mooi brutosalaris.
Edit - er staat inderdaad maximaal, dit zul je dus niet meteen krijgen.
Dat was niet mijn vraag, lees de OP beterquote:Op zondag 8 september 2013 22:22 schreef Spanky78 het volgende:
Godver TS, dit zelf niet kunnen bedenken, maar wel het idee hebben om 3800 bruto te gaan krijgen?
Je mag blij zijn met 2000 bruto... (voor fulltime).
Dat was ook niet mijn vraag.quote:Op zondag 8 september 2013 22:15 schreef Pap89 het volgende:
Max per maand, dat krijg je (wss) niet meteen
quote:Op zondag 8 september 2013 21:21 schreef Scorpie het volgende:
Heldere opmerking dat je met 20 uur niet rond gaat komen TS, scherp.
beter iets dan niets.. ondankbaar mormel!:pquote:Op zondag 8 september 2013 21:10 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Ok, thnx!![]()
Klopt idd, en geloof me bij mijn huidige bijbaan verdien ik ook maar 350 per maand (!), waar ik dankbaar voor ben...maar aangezien ik voor de hierboven beschreven baan meer dan 150 km moet verhuizen en niet de zekerheid heb dat ik in deze tijden nog iets erbij kan vinden, denk ik dat het niet verstandig is om naar deze baan te solliciteren, wat ik echt jammer vind! Als het wat dichterbij had gelegen, dan was ik zelfs bereid om er een anderhalf uur voor te reizen.quote:Op maandag 9 september 2013 12:15 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
beter iets dan niets.. ondankbaar mormel!
Logisch!quote:Op maandag 9 september 2013 12:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Klopt idd, en geloof me bij mijn huidige bijbaan verdien ik ook maar 350 per maand (!), waar ik dankbaar voor ben...maar aangezien ik voor de hierboven beschreven baan meer dan 150 km moet verhuizen en niet de zekerheid heb dat ik in deze tijden nog iets erbij kan vinden, denk ik dat het niet verstandig is om naar deze baan te solliciteren, wat ik echt jammer vind! Als het wat dichterbij had gelegen, dan was ik zelfs bereid om er een anderhalf uur voor te reizen.
Ik durf het niet vragen....quote:Op maandag 9 september 2013 12:58 schreef Pap89 het volgende:
misschien start het wel met 1700 bruto, dus je weet toch gewoon niks nu?
Lijkt me niet dat je het netto salaris door 2 moet delen als je 20 uur werkt, maar je bruto salaris.quote:Op zondag 8 september 2013 21:06 schreef madam-april het volgende:
Bij volledig dienstverband verdien je netto: ¤2583,59 dus bij 20 uur ongeveer de helft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |