oh die zie ik nu pasquote:Op zondag 8 september 2013 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je dat pistool gezienloller
NAAIS!quote:Op zondag 8 september 2013 20:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo zag ze er wel uit jahet waren bramen, maar het effect was redelijk messy.
Ja mits genoeg plaats maar dat moet denk ik wel goedkomen! Lijkt me wel tofquote:Op zondag 8 september 2013 20:56 schreef Incantrix het volgende:
Yay, kunnen we meteen je nieuwe paleisje () bekijken
dat dusquote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja want die bij Molo wordt niks meer volgensmij.![]()
KOOS IS BOOSquote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
feerakamillaha?quote:Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef Incantrix het volgende:
Waar las ik dat nou laatst.. Was dat die blogster die zich opz'n minst fulltime moet hoereren om een appartement in hartje amsterdam (oid) te betalen?
PALEISJEPALEISJEPALEISJEPALEISJEPALEISJEPALEISJEPALEISJEPALEISJEPALEISJEPALEISJE
Nee is prima hoor, als ik plek zat heb dan kan het prima bij mij. Het kan alleen nog best een half jaar duren voordat ik iets hebquote:
neuh, das niet het probleemquote:
Ja maar jij kan toch niet tegen horrorquote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Die gaat in een fucking halve villa wonenquote:
ja die jaquote:Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kweenie, ze werd hier gepost. Ik lees al die mutsen niet, ik heb er geen tijd voor
Snap ik hoorquote:Op zondag 8 september 2013 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
neuh, das niet het probleem
zooi in huis, verbouwing die niet opschiet, dit dat alles
FTFYquote:Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die gaat in een fucking paleisje wonen.
ik snap niet goed hoe het kan met die halfgare blogjes, maar blijkbaar loopt dat goed, doen ze toch beter dan ik danquote:Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die gaat in een fucking halve villa wonen.
ja hier ookquote:Op zondag 8 september 2013 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Snap ik hoormaar het klonk zo leuk in mijn hoofd
over een half jaar ofzo dusquote:Op zondag 8 september 2013 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wanneer komt de voorspelbare matige kutfilms-meet?![]()
.
Ja kweenie, er zou soberso ook nog een zomermeet bij SQ komen maar dat gaat hem denk ik ook niet meer wordenquote:Op zondag 8 september 2013 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wanneer komt de voorspelbare matige kutfilms-meet?![]()
.
die krijgen straks wel een vet gave veranda met discobalquote:Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja kweenie, er zou soberso ook nog een zomermeet bij SQ komen maar dat gaat hem denk ik ook niet meer worden
dibs op een zitplek!quote:Op zondag 8 september 2013 21:06 schreef Mss het volgende:
Maargoed, tegen de tijd dat ik plaats heb komt er bij mij een epische horrormeet. Dat gaat nu niet lukken, want dan kunnen er 3 mensen film kijken
gewoon wat vage valium pillen op EBay bestellen en voeren, dat werkt ookquote:Op zondag 8 september 2013 21:10 schreef Incantrix het volgende:
The giant spider invasion!
Cool Mss, we patient you know
Hoe langer het duurt, hoe groter de kans is dat ik kan komen in het kader van kindjes op bed leggen
Ochja, hamer wellicht ook, of vodkaquote:Op zondag 8 september 2013 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon wat vage valium pillen op EBay bestellen en voeren, dat werkt ook
ik zal het onthoudenquote:Op zondag 8 september 2013 21:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ochja, hamer wellicht ook, of vodka
De correcte spelling is dibbs, trouwens
vaatwasser inruimenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balequote:Op zondag 8 september 2013 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of Christian Bale, of Paul Hollywood
quote:Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vaatwasser inruimen
enige activiteit is zweet alles en nog meer. kutprednison.nooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij S. het geil vindt, ik bedoel, je weet nooit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 8 september 2013 21:18 schreef Molo het volgende:
[..]
noooooo
Tenzij S. het geil vindt, ik bedoel, je weet nooit
mehehehehe een flermenger brievenbusquote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef Molo het volgende:
Evene een crosspost, ik zag dit gisteren en had het adres opgeschreven voor SQ, vergat het alleen te posten. Té garpig
https://maps.google.nl/ma(...)ssUqDTEYLaiAayzoDwAg
giev cake kthxbyequote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Op TV komt hij beter over. En hij kan goed bakken
quote:Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vaatwasser inruimen
enige activiteit is zweet alles en nog meer. kutprednison.Hoofddoek kopen, opgelost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Jonge daar heb ik een keer een live-foto van gepost omdat ik erlangs fietstequote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef Molo het volgende:
Evene een crosspost, ik zag dit gisteren en had het adres opgeschreven voor SQ, vergat het alleen te posten. Té garpig
https://maps.google.nl/ma(...)ssUqDTEYLaiAayzoDwAg
Ik ga morgen meteen naar de hemaquote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoofddoek kopen, opgelost!![]()
Nee?
had je opa kunnen zijnquote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Op TV komt hij beter over. En hij kan goed bakken
die pratende kut?quote:Op zondag 8 september 2013 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
had je opa kunnen zijn![]()
![]()
![]()
die pratende kut
sorry mevrouwquote:Op zondag 8 september 2013 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge daar heb ik een keer een live-foto van gepost omdat ik erlangs fietste
https://www.google.nl/sea(...)4sUuH0Lsqz0QXLlIDgAwquote:Op zondag 8 september 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja jonguh ik zou er niks mee doen maar mooie man tochNet als george clooney.
Dafuq, de mijne is van dezelfde locatie, maar een andere brievenbus. Ze hebben er twee gehadquote:Op zondag 8 september 2013 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
sorry mevrouw
dat wist ik serieus niet meer
quote:Op zondag 8 september 2013 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq, de mijne is van dezelfde locatie, maar een andere brievenbus. Ze hebben er twee gehad![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
zo, die hebbie snel gevondenquote:Op zondag 8 september 2013 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq, de mijne is van dezelfde locatie, maar een andere brievenbus. Ze hebben er twee gehad![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb alles wat ik van mijn mobiel naar internet upload in 1 heul volle map staanquote:Op zondag 8 september 2013 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
zo, die hebbie snel gevonden
Hehehehehehehehe
quote:Op zondag 8 september 2013 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb alles wat ik van mijn mobiel naar internet upload in 1 heul volle map staan.
Die ik nooit opruim
Ze hebben er twee, ze kunnen er vast wel 1 missenquote:
Dat eerste filmpje, zulks een matige humorquote:Op zondag 8 september 2013 21:25 schreef Molo het volgende:
Taart hadper whatsapp zoiets gestuurd, maar dan een kut die een liedje zong,
en dan een kut dus met flubberlippen, met dit liedje
Ik mag het vast niet hier neer zetten vanwege blote kut, maar het fascineert me dus enorm....
Die mega schaamlippen
yepquote:Op zondag 8 september 2013 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat eerste filmpje, zulks een matige humor![]()
voor de postduivenquote:Op zondag 8 september 2013 21:27 schreef Molo het volgende:
Of in de achtertuin voor de verandapostbode
Mehquote:Op zondag 8 september 2013 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beter dan gisteren, ja. Beter als in genezen, neen
je weet nooit wat voor hobbies bb gaat krijgen over een paar jaarquote:
de achterburen hebben er ruwweg 70quote:Op zondag 8 september 2013 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
je weet nooit wat voor hobbies bb gaat krijgen over een paar jaar
In helmers?quote:Op zondag 8 september 2013 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de achterburen hebben er ruwweg 70
geen idee, maar na een avond bijna veertig graden ben je iig zelden binnen 24 uur geheel beterquote:
Goed puntquote:Op zondag 8 september 2013 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, maar na een avond bijna veertig graden ben je iig zelden binnen 24 uur geheel beter
inclusief de stank en zulks?quote:Op zondag 8 september 2013 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de achterburen hebben er ruwweg 70
Fred op af sturenquote:Op zondag 8 september 2013 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Is BB lief voor je geweest? Of moet ik hem in elkaar komen slaan?![]()
laten we zeggen dat bb een man is.quote:Op zondag 8 september 2013 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Is BB lief voor je geweest? Of moet ik hem in elkaar komen slaan?![]()
dàt valt erg mee, hij houdt het erg goed schoon moet ik zeggen. Voor een halfblinde 87-jarigequote:
Beiden opties zo kansloosquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laten we zeggen dat bb een man is.
[..]
dàt valt erg mee, hij houdt het erg goed schoon moet ik zeggen. Voor een halfblinde 87-jarige
Dat is waarschijnlijk meer succesvolquote:Op zondag 8 september 2013 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Wim lekker opnaaien met wat teckels en loslaten?
Doet me denken aan dat Engelse klusprogramma met Phil, bouw je droom. Zo'n gast die een oude watertoren had gekocht en door een ruimingsbedrijf eerst dequote:Op zondag 8 september 2013 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
vriendin van me heeft een huis gekocht van zo'n duivenbejaarde, nu na 4 jaar is de stank een beetje uit het beton in de enorme bijkeuken/schuur waar zij haar koelkast, vriezer en wasapparatuur heeft staan en nu pas durft ze dus was op te hangen daar.
Euw euw euw wat was dat vies
gadverdegadverquote:Op zondag 8 september 2013 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat Engelse klusprogramma met Phil, bouw je droom. Zo'n gast die een oude watertoren had gekocht en door een ruimingsbedrijf eerst de
7000
dode duivenlijken moest laten verwijderen
brrrrrrrrrrquote:Op zondag 8 september 2013 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Dat was echt kniediep in het rottend duivenpuin. Soort braindead 2.0
trusten en er niet van dromen hequote:Op zondag 8 september 2013 21:46 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga maar eens naar bed ja, veel beter als dit gaat het toch niet meer worden
die heb ik anders heul gemistquote:Op zondag 8 september 2013 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsss, en ondertussen wel plaatjes van hersenconsumerende babbies posten
Oh, dat komt wel goed hoor. Met mijn gemiddelde droom valt dat nog best meequote:
F5 helpt dan vaak welquote:Op zondag 8 september 2013 21:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Er zijn allemaal plaatjes en smileys stuk.
dan niet zeikenquote:Op zondag 8 september 2013 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja maar, dan moet ik al mijn tabbladen opnieuw open gooien.
First world problems.
Of boobs posten en dan zeggen we hoe je het kan oplossen zonder je computer opnieuw op te startenquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of boobs posten en dan zeggen we hoe je het kan oplossen zonder je computer opnieuw op te starten
Die heb ik toch heel niet joh.quote:Op zondag 8 september 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of boobs posten en dan zeggen we hoe je het kan oplossen zonder je computer opnieuw op te starten
Jonge op kpd is er een speciaal topic voorquote:
Staat er nog niet op.quote:Op zondag 8 september 2013 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weer een nieuwen foto voor flickr met dank aan editskills van mir
Vergeet de plak-wiebeloogjes nietquote:Op zondag 8 september 2013 21:25 schreef Molo het volgende:
Taart hadper whatsapp zoiets gestuurd, maar dan een kut die een liedje zong,
en dan een kut dus met flubberlippen, met dit liedje
Ik mag het vast niet hier neer zetten vanwege blote kut, maar het fascineert me dus enorm....
Die mega schaamlippen
Nice!quote:Op zondag 8 september 2013 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sparrenrijk by GwenWijman, on Flickr
godver, internet pleurde weer uitquote:Op zondag 8 september 2013 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge op kpd is er een speciaal topic voor
ja echt he, fascinerend!quote:Op zondag 8 september 2013 22:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Vergeet de plak-wiebeloogjes niet
Ik kan hem blijven kijken
nope!quote:Op zondag 8 september 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik wil ook zulke bossen in de buurt![]()
![]()
Die hebben we hier gewoon helemaal niet
ik heb contrast velen omhoog gegooid want dat vond ik mooiquote:Op zondag 8 september 2013 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nice!
Ik vind het beeld heel mooi, ik vind persoonlijk het contrast tussen de kleuren (de verzadiging ervan) wel heftig. Wil je het origineel ook laten zien?
Moooooiquote:Op zondag 8 september 2013 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sparrenrijk by GwenWijman, on Flickr
de chinese printkinderen die hebben dat natuurlijk nog niet doorgekregen hequote:Op zondag 8 september 2013 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hihi, in mijn agenda staat natuurlijk nog koninginnedag. Maar dat is heel niet meer!
Precies.quote:Op zondag 8 september 2013 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
de chinese printkinderen die hebben dat natuurlijk nog niet doorgekregen he
Chrome herstart met alle tabbladenquote:Op zondag 8 september 2013 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja maar, dan moet ik al mijn tabbladen opnieuw open gooien.
First world problems.
Hoeoeoe dan?quote:Op zondag 8 september 2013 22:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Chrome herstart met alle tabbladen
quote:Op zondag 8 september 2013 22:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En terecht, het is friet.quote:Op zondag 8 september 2013 22:12 schreef Molo het volgende:
Ik heb de hele dag al zin in patat met kroket
en van Koos mag ik alleen gezond eten![]()
Ja godver Debs, daar gaat onze tettenfoto!quote:Op zondag 8 september 2013 22:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhh, gewoon? Afsluiten, openen, BAM alles staat er nog?quote:
Het contrast vind ik wel tof, ik had het over de kleurverzadigingquote:Op zondag 8 september 2013 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik heb contrast velen omhoog gegooid want dat vond ik mooieven uploaden
Sorry!quote:Op zondag 8 september 2013 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja godver Debs, daar gaat onze tettenfoto!
Maar zo is het origineel ook,, inclusief die 'rare' hoek rechts boveninquote:Op zondag 8 september 2013 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het contrast vind ik wel tof, ik had het over de kleurverzadiging.
De achtergrond heeft heel veel verzadiging (felgroen), terwijl de voorgrond heel weinig heeft of lijkt te hebben
Je bewerking doet hem goedquote:Op zondag 8 september 2013 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut hij draait hem
[ afbeelding ]
Nietes.quote:Op zondag 8 september 2013 22:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhh, gewoon? Afsluiten, openen, BAM alles staat er nog?
geschiedenis > recent gesloten tabbladenquote:
Dan moet je het wel instellen denk ik dat hij dat doet?quote:
Instelling gevonden en veranderd ja.quote:Op zondag 8 september 2013 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan moet je het wel instellen denk ik dat hij dat doet?
Geen idee meer hoor, ik check dat nooit
En als je dat op een aparte laag doet en daar een masker op gooit, zodat het alleen van toepassing is op de groene gedeeltes?quote:Op zondag 8 september 2013 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik de saturation omlaag haal, dan is alles zwart en wit ongeveer behalve die hoek en achterin dat groene
vaag!quote:Op zondag 8 september 2013 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Instelling gevonden en veranderd ja.
Smileys zijn nog steeds stuk.
Ermquote:Op zondag 8 september 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als je dat op een aparte laag doet en daar een masker op gooit, zodat het alleen van toepassing is op de groene gedeeltes?
(of gewoon met een selectie, kan ook)
Komt vanzelf. Photoshop kan best veelquote:Op zondag 8 september 2013 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ErmIk zal eens wat tutorials zoeken als ik niet zo mentaal moe ben als nu :v
Ik faal nog in photoshop als t verder gaat dan wat kleur en verkleinen en een watermerk
Okayquote:Op zondag 8 september 2013 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees ik ben heel even gauw een bewerking aan het maken zodat ik kan laten zien wat ik bedoel.
Klein moment, dan kan ik hem zo uploaden
bwhehehehequote:Op zondag 8 september 2013 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toen zag ik m me direct aankijken in mn camera, toen ben ik maar weggelopen
Weet ik niet.quote:Op zondag 8 september 2013 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
vaag!
alleen van Fok of van meerdere sites?
ben jij geen hardcore feestboek of tweakers gebruiker?quote:Op zondag 8 september 2013 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet ik niet.Zit niet op andere sites met smileys op het moment.
Feestboek wel, maar zoveel smileys komen daar niet langs.quote:Op zondag 8 september 2013 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
ben jij geen hardcore feestboek of tweakers gebruiker?
maak een post in de SC feestboek, dan pleur je die vol smileys, opgelostquote:Op zondag 8 september 2013 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Feestboek wel, maar zoveel smileys komen daar niet langs.
licht aan het eind van de tunnel!!!!!!!!!!!!!!!OH NEE IK BEN DOOOOOODDDDDTquote:Op zondag 8 september 2013 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, ik heb dit even snel gedaan, dus het is behoorlijk slordig.
De takken in het midden zijn mooier op jouw pic. Maar het gaat dus meer om de kleuren op de achtergrond
[ afbeelding ]
ik dacht eerst dat het ducttape wasquote:
dibs op je nagellakquote:Op zondag 8 september 2013 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
licht aan het eind van de tunnel!!!!!!!!!!!!!!!OH NEE IK BEN DOOOOOODDDDDT
Terugscrollend lijkt dat het allemaal gewoon te doen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
maak een post in de SC feestboek, dan pleur je die vol smileys, opgelost
hehehehequote:
Jaquote:Op zondag 8 september 2013 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MM! Waren de haarballen lief voor je? Hoe ws je intro?
IK ZEI TOCH DAT IK EEN LEKKER BED HEB :vquote:Op zondag 8 september 2013 22:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaZe waren heel lief
Hebben mij eigenlijk helemaal niet lastig gevallen haha. Niets kapot gemaakt, niets omgegooid
Introductie was wel druk, ookal waren het maar halve dagen ongeveer, was echt kapot steeds dus was heel blij met dat super bed
Trix zei hetquote:Op zondag 8 september 2013 22:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij bent oud jij weet er helemaal nix van
Yes! Aantal leuke mensen in mijn klas, en die zitten ook in dezelfde groep voor het eerste half jaar (want dan zit je weer gemengdquote:Op zondag 8 september 2013 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH DAT IK EEN LEKKER BED HEB :v
Maar wel fijn dat de haarballen zich gedragen hebben![]()
Heb je beetje leuke mensen ontmoet met je intro?
of zo, met photoshopquote:Op zondag 8 september 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo kan ook nog Spees![]()
[ afbeelding ]
Klooien met photoshop
Ben je wel een beetje bijgekomen?quote:Op zondag 8 september 2013 22:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Yes! Aantal leuke mensen in mijn klas, en die zitten ook in dezelfde groep voor het eerste half jaar (want dan zit je weer gemengd) dus dat is fijn en leuk
Die zijn ook allemaal al iets ouder, hebben als mbo af of al gewerkt voor een aantal jaar.
Ben super blij met mijn keuzeAlleen heel veel werk
Moet nu eigenlijk ook weer door
Maar even rust
Jaquote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje bijgekomen?
Nu duurt dat nog lang, maar dat zal vanzelf makkelijker gaanquote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaDonderdag was gewoon even een kutdag
Maar nu gaat het goed. Gisteravond begonnen en vandaag verder gegaan. Heb nu 3 modellen af en ik moet er voor woensdag dus 10 hebben. Maar het gaat steeds sneller. In het begin was ik gewoon heel langzaam en zoekende.
Het moeilijkste is nog het op schaal tekenen van het silhouet, of nouwja moeilijk, ik doe er gewoon lang over met alles meten en omrekenen etc.
ik moest gnorkenquote:
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8quote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik krijg als ik google alleen maar paranormale shit, dus schaar halp
een mega orbquote:
Je zet de camera op een statief voor een ruimte vrijwel zonder licht (ik heb het zelf ooit buiten gedaan 's nachts, kwam alleen wat licht uit het raam van binnen).quote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik krijg als ik google alleen maar paranormale shit, dus schaar halp
LOL.quote:Op zondag 8 september 2013 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je zet de camera op een statief voor een ruimte vrijwel zonder licht (ik heb het zelf ooit buiten gedaan 's nachts, kwam alleen wat licht uit het raam van binnen).
Je gooit de sluiterstijd op minimaal een minuut.
Je gaat in het shot zitten en halverwege loop je weg
Tada: je bent doorzichtig
Ja, ik had maar ik contante betaling van dat bedrag gehad en die kon ik mijn herinneren omdat die vrouw langzaam wasquote:Op zondag 8 september 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu duurt dat nog lang, maar dat zal vanzelf makkelijker gaan
Ook wat verder gekomen met het gezeik op je werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Ja zo simpel is het welquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, ik had maar ik contante betaling van dat bedrag gehad en die kon ik mijn herinneren omdat die vrouw langzaam wasMoet alleen nog die brief schrijven.
En ik ben wel verbaasd dat mijn tekeningen ergens op lijken, want ik kan eigenlijk dus echt niet tekenenEn nu moeten we dus het silhouet tekenen en dan de plek waar de rimpels zitten.
Even in een spoiler
Gaat prima toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgen jullie geen tekenlessen als ze willen dat je het tekent dan?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, ik had maar ik contante betaling van dat bedrag gehad en die kon ik mijn herinneren omdat die vrouw langzaam wasMoet alleen nog die brief schrijven.
En ik ben wel verbaasd dat mijn tekeningen ergens op lijken, want ik kan eigenlijk dus echt niet tekenenEn nu moeten we dus het silhouet tekenen en dan de plek waar de rimpels zitten.
Even in een spoiler
godsamme, daar zit een werk inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zulke dingen ook voor studie moeten doen in het kader van observeren wat je ziet. Ik haaaaaatte het
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Tekenen met licht. Lange sluitertijd, fel zaklampje, tekenen en maken dat je wegkomt. ;-)quote:
schijn je dan vanachter je camera, of schijn je dan naar je camera toe? Want ik zie velen foto's waar geen mensen in beeld staan.quote:Op zondag 8 september 2013 23:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tekenen met licht. Lange sluitertijd, fel zaklampje, tekenen en maken dat je wegkomt. ;-)
Nee, misschien later. Maar dit moet allemaal in een procesboek komen. Dus in het begin hoeft het nog niet perfect, gewoon steeds beter en netter worden en je krijgt wel steeds hints in de les en op de donderdag kun je op school werken in het bijzijn van de leraren maar ik was te lang met het naaien bezig geweest om mijn model zo ver klaar te krijgen dat ik het ook kon tekenenquote:Op zondag 8 september 2013 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gaat prima toch?
Krijgen jullie geen tekenlessen als ze willen dat je het tekent dan?
Ga beiden uitproberenquote:Op zondag 8 september 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
schijn je dan vanachter je camera, of schijn je dan naar je camera toe? Want ik zie velen foto's waar geen mensen in beeld staan.
je staat op de plaats waar je de tekening maakt, maar door de lange sluitertijd kan je gewoon in en uit het beeld lopenquote:Op zondag 8 september 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
schijn je dan vanachter je camera, of schijn je dan naar je camera toe? Want ik zie velen foto's waar geen mensen in beeld staan.
Lasor! Die foto wat ik je net liet zien, ik ben daar zo groen door een laser die van boven af komtquote:Op zondag 8 september 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wowquote:Op zondag 8 september 2013 23:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moest bij je bos foto meteen aan deze van mij denken. Maar eigenlijk lijkt ie er totaal niet opHet is meer dat gevoel van die bomen denk ik...
[ afbeelding ]
Oh kut...dat had ik nog willen doen jaquote:Op zondag 8 september 2013 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fuuu. Het is niet mijn dag wat nagels lakken betreft.
Ik ga dan naakt, als dat mijn keuzes zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 23:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh kut...dat had ik nog willen doen ja
Nouja dan maar chips all the way morgen op mijn werk! Of ik haal het er gewoon ff snel af en ga naakt?
ja ik zit al in de folie links. ik had van die feather lak opquote:Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ga dan naakt, als dat mijn keuzes zijn.
Puckzzz, vinden mensen je shop voor de armbanden serieus te moeilijk in het Engels?quote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja ik zit al in de folie links. ik had van die feather lak op
ja sneu he... ik merk dat ook bij cursussen/opleidingen, vanaf HBO mag je toch wel enigszins een niveau Engels verwachten...quote:Op zondag 8 september 2013 23:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Puckzzz, vinden mensen je shop voor de armbanden serieus te moeilijk in het Engels?![]()
Overigens verbaas ik mij ook op school over het slechte niveau op gebied van EngelsZit ik eerst te vertellen dat een boek heel makkelijk te lezen is, helemaal niet als een studieboek maar gewoon als leesboek, twee minuten later zitten echt een aantal mensen te vertellen dat ze er niet doorheen komen
quote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Molo het volgende:
Die photoshop
Dit is trouwens wel wat voor Bami!
http://www.dpchallenge.com/image.php?IMAGE_ID=1081629
hehehehehe
Ja, en ik vind dat dus echt een makkelijk boek waar we het over haddenquote:Op zondag 8 september 2013 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
ja sneu he... ik merk dat ook bij cursussen/opleidingen, vanaf HBO mag je toch wel enigszins een niveau Engels verwachten...
Maar goed, het niveau van Nederlands is ook slecht, dus ja...
Ermnermquote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef Molo het volgende:
Ik heb een broodje pepersalami gemaakt
En er moest nog een banaan op, die die heb ik met chocolade in bladerdeeg gepropt
Die gaat zo in de oven
Zwak, I know, I know....
quote:Op zondag 8 september 2013 23:51 schreef Molo het volgende:
Ik heb een broodje pepersalami gemaakt
En er moest nog een banaan op, die die heb ik met chocolade in bladerdeeg gepropt
Die gaat zo in de oven
Zwak, I know, I know....
quote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Molo het volgende:
Die photoshop
Dit is trouwens wel wat voor Bami!
http://www.dpchallenge.com/image.php?IMAGE_ID=1081629
hehehehehe
Ja, dat verklaart wel watquote:Op zondag 8 september 2013 23:52 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, en ik vind dat dus echt een makkelijk boek waar we het over hadden
En laatst had ik hier een homo op bezoek, want hij had mijn boek van Game Of Thrones zien liggen door het raam(ja ik heb een gluurbuur
). Dat vond hij ook zo moeilijk
Maar hij volgde natuurlijk wel Leisure Management aan InHolland
ik vind ze zo enger dan in die filmquote:
Ik schrik daar ook nog steeds van hoorquote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, dat verklaart wel wat
Ik was laatst na een groepsbehandeling aan een patiënt die in shock was van het niveau van de andere aan het uitleggen dat de gemiddelde Nederlander gewoon dom is.
Zij keihard lachen, maar dat had ze zich dus echt nooit bedacht(type "alleen maar Mensa-vrienden en familie om zich heen")
ik zie de hele doorsnee van de bevolking en we zijn gemiddeld erg dom.quote:Op zondag 8 september 2013 23:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik schrik daar ook nog steeds van hoorKan er soms ook echt geen begrip voor opbrengen/snappen. Heel erg eigenlijk
Wij hebben heel erg veel Indiers op de werkvloer, het is net een ongoing Bollywoodfilm als je die accenten hoort. Ik moet me inhouden om niet met mijn hoofd te gaan schuddenquote:Op maandag 9 september 2013 00:00 schreef Molo het volgende:
Ik heb gisteren een gesprek gehad met een Duitser (die me daarna probeerde te zoenen) en damn, dat Engels. Zat voor zaken grootste gedeelte van het jaar door heel de wereld, maar ik moest echt zó vaak vragen wat hij nou zei.
Grammatica/zinsbouw klopte voor geen kant en een heeeel zwaar accent wat meer Duits dan Engels was.
Maar ik weigerde Duits te praten, want hij startte in het Engels en ik vond het wel vermakelijk eigenlijk
ja die zijn helemaal mooiquote:Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wij hebben heel erg veel Indiers op de werkvloer, het is net een ongoing Bollywoodfilm als je die accenten hoort. Ik moet me inhouden om niet met mijn hoofd te gaan schudden
aju met een du!quote:Op maandag 9 september 2013 00:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga slapen, dag meisjens, slaap lekker straks!
Ik heb besloten om er een wordpress site van te maken:quote:Op maandag 9 september 2013 00:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Staat je webshop al online puckzz? </nietbijgelezen>
rip aan de nabestaandenquote:Op maandag 9 september 2013 00:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga m`n haar maar eens uitspoelen, Verf zit er al 3 kwartier in
Die skullsquote:Op maandag 9 september 2013 00:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb besloten om er een wordpress site van te maken:
http://bohemianbracelets.wordpress.com/
quote:Op maandag 9 september 2013 00:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb besloten om er een wordpress site van te maken:
http://bohemianbracelets.wordpress.com/
Maak daar "vintage" van ipv oudquote:I use old necklaces
gelukkig!quote:Op maandag 9 september 2013 00:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Scheepskabel, kan wel wat hebben
Het valt ook echt niet mee om dat accent na te doen, ik kom niet verder dan: "9,99 please."quote:Op maandag 9 september 2013 00:04 schreef Molo het volgende:
[..]
ja die zijn helemaal mooi![]()
Ik probeerde er van de week een na te doen op werk maar mijn collega's snapten me nieten toen stond ik vet voor lul
Ja toch wel he?quote:Op maandag 9 september 2013 00:07 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Maak daar "vintage" van ipv oud
En is het incl. of excl. verzenden?
wat voor bedrijf werk jij nu eigenlijk Puckzz?quote:Op maandag 9 september 2013 00:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het valt ook echt niet mee om dat accent na te doen, ik kom niet verder dan: "9,99 please."
marketing technisch bekt dat lekkerder, ookal is het volledig hetzelfdequote:
Ik werk bij Vanderlande Industries.quote:Op maandag 9 september 2013 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
wat voor bedrijf werk jij nu eigenlijk Puckzz?
Voor hun kennis en omdat we daar een project hebben lopen. Zo lopen er allerlei nationaliteiten rond bij ons, inclusief een Rus die als Dexter klinktquote:Op maandag 9 september 2013 00:17 schreef Molo het volgende:
Yep, ik snap 'm!
Die Indiërs, zijn die er voor de goedkopie of omdat ze specifieke kennis hebben, net als op de TU's ofzo?
Hehehehehe, tof!quote:Op maandag 9 september 2013 00:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Voor hun kennis en omdat we daar een project hebben lopen. Zo lopen er allerlei nationaliteiten rond bij ons, inclusief een Rus die als Dexter klinkt
Vanaf een minuut ongeveer
Ik vind dit gaaf!quote:Op zondag 8 september 2013 23:20 schreef Puckzzz het volgende:
Dit is wel een mooi voorbeeld van photoshop gone wrong, maar op DPC lopen ze ermee weg
http://www.dpchallenge.com/image.php?IMAGE_ID=1080858
De saaiste vrouw everquote:Op maandag 9 september 2013 01:57 schreef Molo het volgende:
Zit die fucking kuthoer van een moeder van Tara uit True Blood in de derde aflevering van American Horror Story![]()
ik hoop dat ze dood gaat
quote:Op maandag 9 september 2013 01:57 schreef Molo het volgende:
Zit die fucking kuthoer van een moeder van Tara uit True Blood in de derde aflevering van American Horror Story![]()
ik hoop dat ze dood gaat
Ooooh werd het ook uitgezonden.. dat weet ik nooitquote:
Ja ergens in de winter was dat. Toen raakte ik verslaafd.quote:Op maandag 9 september 2013 08:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooh werd het ook uitgezonden.. dat weet ik nooit.
Koortsvrij! Nu nog even werken aan het keel- en koppijnvrij en dan zijn we er wel weerquote:Op maandag 9 september 2013 08:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voel je je al wat beter Skjoe?
Goed zo! Alhoewel keel en koppijn ook wel aardig aids zijn, ook zonder koortsquote:Op maandag 9 september 2013 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Koortsvrij! Nu nog even werken aan het keel- en koppijnvrij en dan zijn we er wel weertnx!
Een nachtje valt toch wel meequote:Op maandag 9 september 2013 09:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mensenkinderen, wat heb ik ontzettend slecht geslapen zeg.
Gelukkig hoef ik alleen 2 uur college te overleven en ben ik dan weer vrij.
Mja, ik had al niet echt een buffer. En zolang ik bezig ben is het prima, maar wakker blijven tijdens dat stilzitten is moeoeilijk.quote:Op maandag 9 september 2013 09:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een nachtje valt toch wel mee![]()
Ik slaap al een hele week slecht![]()
SQ fijn dat iig de koorts weg is
Terugkomen van vakantie is nooit tofquote:Op maandag 9 september 2013 10:10 schreef PriemGirl het volgende:
Vandaag weer naar nl... Ik wil nieehiettt
Gewoon op nee klikken en dan dat je de persoon niet kent, kan het ook niet meerquote:Op maandag 9 september 2013 10:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dat iemand je zo probeerde toe te voegen op feestboek een tijd terug en dat je die niet geaccepteerd hebt. En dat diegene het nu nogmaals probeert. Hoe lang zou het duren voordat ze stopt met proberen
Jup was super!!!quote:Op maandag 9 september 2013 10:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Terugkomen van vakantie is nooit tof![]()
Wel leuke vakantie gehad?
arme vrouw... Het schijnt een natuurlijk iets te zijn, je lichaam bereidt zich voor op maanden zonder goede nachtrustquote:Op maandag 9 september 2013 09:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een nachtje valt toch wel mee![]()
Ik slaap al een hele week slecht![]()
SQ fijn dat iig de koorts weg is
Wel iets maar nooit langer dan een uurtje.quote:Op maandag 9 september 2013 10:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, ik had al niet echt een buffer. En zolang ik bezig ben is het prima, maar wakker blijven tijdens dat stilzitten is moeoeilijk.
Wel rot dat je zo slecht slaapt! Kan je overdag wel bijslapen dan?
Dank u dank uquote:Op maandag 9 september 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom terug priemke!
En shar trouwens ook!
Ik dacht ook.. Een hele wéék??quote:Op maandag 9 september 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
arme vrouw... Het schijnt een natuurlijk iets te zijn, je lichaam bereidt zich voor op maanden zonder goede nachtrust
Heb je al voorwerk?quote:Op maandag 9 september 2013 10:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wel iets maar nooit langer dan een uurtje.
Stomme voorweeen
Dank SQ!quote:Op maandag 9 september 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom terug priemke!
En shar trouwens ook!
dank dankquote:Op maandag 9 september 2013 10:26 schreef Incantrix het volgende:
Maar Priem en Sjaan, yay en wb enzo
Zaterdagavond, gister wasjes gedraaid en opgeruimd en vandaag dus alweer op t werkquote:Op maandag 9 september 2013 10:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wel crappy dat je alweer moet werkenWanneer kwamen jullie terug?
Hoei, heftig.. Ik trek dat echt niet, zo snel alweer aan het werk. Ik neem altijd minstens een halve week extra om nog wat te lummelenquote:Op maandag 9 september 2013 10:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zaterdagavond, gister wasjes gedraaid en opgeruimd en vandaag dus alweer op t werk
klinkt goed, zijn er foto's?quote:Op maandag 9 september 2013 10:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dank u dank u
Jij nog beterschap gewenst
Naja ik mag nog een weekje bijkomen, dat scheelt
Meest geweldige van de vakantie was de paragliding die ik daar heb gedaanecht awesome!!
Jah, eigenlijk had ik geprobeerd het níet te zeggen, want dat vond ik zo flauwquote:Op maandag 9 september 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je deed een "wacht maar..."-tje
Dat kon helaas niet, als k langer weg kon blijven was k ook liever 3 weken weggegaanquote:Op maandag 9 september 2013 10:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hoei, heftig.. Ik trek dat echt niet, zo snel alweer aan het werk. Ik neem altijd minstens een halve week extra om nog wat te lummelen
Jup jup! Filmpjes ook! Zal vanavond kijken om ze online te zettenquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 10:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wel iets maar nooit langer dan een uurtje.
Stomme voorweeen
de tijd die je hebt genomen om dit mobiel te tikken, in die tijd had je wel 3 nieuwe topics kunnen openen he"?quote:Op maandag 9 september 2013 10:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Wat vervelend! Sterkte ermee.
(Mocht ik hem dichtgooien wil iemand anders dan een nieuw deel openen? Zit mobiel en dan vind ik dat verveeelend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |