oh die zie ik nu pasquote:Op zondag 8 september 2013 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je dat pistool gezienloller
NAAIS!quote:Op zondag 8 september 2013 20:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo zag ze er wel uit jahet waren bramen, maar het effect was redelijk messy.
Ja mits genoeg plaats maar dat moet denk ik wel goedkomen! Lijkt me wel tofquote:Op zondag 8 september 2013 20:56 schreef Incantrix het volgende:
Yay, kunnen we meteen je nieuwe paleisje () bekijken
dat dusquote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja want die bij Molo wordt niks meer volgensmij.![]()
KOOS IS BOOSquote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
feerakamillaha?quote:Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef Incantrix het volgende:
Waar las ik dat nou laatst.. Was dat die blogster die zich opz'n minst fulltime moet hoereren om een appartement in hartje amsterdam (oid) te betalen?
PALEISJEPALEISJEPALEISJEPALEISJEPALEISJEPALEISJEPALEISJEPALEISJEPALEISJEPALEISJE
Nee is prima hoor, als ik plek zat heb dan kan het prima bij mij. Het kan alleen nog best een half jaar duren voordat ik iets hebquote:
neuh, das niet het probleemquote:
Ja maar jij kan toch niet tegen horrorquote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Die gaat in een fucking halve villa wonenquote:
ja die jaquote:Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kweenie, ze werd hier gepost. Ik lees al die mutsen niet, ik heb er geen tijd voor
Snap ik hoorquote:Op zondag 8 september 2013 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
neuh, das niet het probleem
zooi in huis, verbouwing die niet opschiet, dit dat alles
FTFYquote:Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die gaat in een fucking paleisje wonen.
ik snap niet goed hoe het kan met die halfgare blogjes, maar blijkbaar loopt dat goed, doen ze toch beter dan ik danquote:Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die gaat in een fucking halve villa wonen.
ja hier ookquote:Op zondag 8 september 2013 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Snap ik hoormaar het klonk zo leuk in mijn hoofd
over een half jaar ofzo dusquote:Op zondag 8 september 2013 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wanneer komt de voorspelbare matige kutfilms-meet?![]()
.
Ja kweenie, er zou soberso ook nog een zomermeet bij SQ komen maar dat gaat hem denk ik ook niet meer wordenquote:Op zondag 8 september 2013 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wanneer komt de voorspelbare matige kutfilms-meet?![]()
.
die krijgen straks wel een vet gave veranda met discobalquote:Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja kweenie, er zou soberso ook nog een zomermeet bij SQ komen maar dat gaat hem denk ik ook niet meer worden
dibs op een zitplek!quote:Op zondag 8 september 2013 21:06 schreef Mss het volgende:
Maargoed, tegen de tijd dat ik plaats heb komt er bij mij een epische horrormeet. Dat gaat nu niet lukken, want dan kunnen er 3 mensen film kijken
gewoon wat vage valium pillen op EBay bestellen en voeren, dat werkt ookquote:Op zondag 8 september 2013 21:10 schreef Incantrix het volgende:
The giant spider invasion!
Cool Mss, we patient you know
Hoe langer het duurt, hoe groter de kans is dat ik kan komen in het kader van kindjes op bed leggen
Ochja, hamer wellicht ook, of vodkaquote:Op zondag 8 september 2013 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon wat vage valium pillen op EBay bestellen en voeren, dat werkt ook
ik zal het onthoudenquote:Op zondag 8 september 2013 21:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ochja, hamer wellicht ook, of vodka
De correcte spelling is dibbs, trouwens
vaatwasser inruimenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balequote:Op zondag 8 september 2013 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of Christian Bale, of Paul Hollywood
quote:Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vaatwasser inruimen
enige activiteit is zweet alles en nog meer. kutprednison.nooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij S. het geil vindt, ik bedoel, je weet nooit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 8 september 2013 21:18 schreef Molo het volgende:
[..]
noooooo
Tenzij S. het geil vindt, ik bedoel, je weet nooit
mehehehehe een flermenger brievenbusquote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef Molo het volgende:
Evene een crosspost, ik zag dit gisteren en had het adres opgeschreven voor SQ, vergat het alleen te posten. Té garpig
https://maps.google.nl/ma(...)ssUqDTEYLaiAayzoDwAg
giev cake kthxbyequote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Op TV komt hij beter over. En hij kan goed bakken
quote:Op zondag 8 september 2013 21:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vaatwasser inruimen
enige activiteit is zweet alles en nog meer. kutprednison.Hoofddoek kopen, opgelost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Jonge daar heb ik een keer een live-foto van gepost omdat ik erlangs fietstequote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef Molo het volgende:
Evene een crosspost, ik zag dit gisteren en had het adres opgeschreven voor SQ, vergat het alleen te posten. Té garpig
https://maps.google.nl/ma(...)ssUqDTEYLaiAayzoDwAg
Ik ga morgen meteen naar de hemaquote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoofddoek kopen, opgelost!![]()
Nee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |