Ja, allebei. En niets speciaals. Gewoon hun twee wekelijks bezoek.quote:Op zondag 8 september 2013 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk altijd leuk
Allemaal tegelijk? Ter ere van iets speciaals?
Net het huis uit?quote:Op zondag 8 september 2013 19:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, allebei. En niets speciaals. Gewoon hun twee wekelijks bezoek.
Zij niet.quote:
Wat moet ik zien Sas?quote:Op zondag 8 september 2013 19:25 schreef sacha het volgende:
oom Nile was er ook![]()
http://programma.vpro.nl/(...)VI1UBRLAfoDgurIRZqc8
je hebt gelijk, even wat anders zoekenquote:Op zondag 8 september 2013 19:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat moet ik zien Sas?ik zie ditte
type Status report
description Access to the specified resource () has been forbidden.
Apache Tomcat/6.0.35
Hoe oud zijn je kinderen? Nog klein?quote:Op zondag 8 september 2013 19:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, allebei. En niets speciaals. Gewoon hun twee wekelijks bezoek.
ow... effe kieken wat je hebt uitgespookt dit weekend...quote:Op zondag 8 september 2013 19:37 schreef sacha het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-voor-beginners.html
laatste filmpje op de pagina is concert van afgelopen vrijdagavond alhier
Allebei tieners. En gewoon bij mij thuis.quote:Op zondag 8 september 2013 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je kinderen? Nog klein?
Ga je dan niks speciaals doen? Of gewoon thuis?
Ai tieners!quote:Op zondag 8 september 2013 19:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Allebei tieners. En gewoon bij mij thuis.
Ja ga weer terug in je mand of ga ff wandelenquote:Op zondag 8 september 2013 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vraag weer teveel geloof ikik ga wel effe zappen
Ik ga strakkies wandelenquote:Op zondag 8 september 2013 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ga weer terug in je mand of ga ff wandelen
en dat laatste filmpje kan ik dus niet afspelenquote:Op zondag 8 september 2013 19:37 schreef sacha het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-voor-beginners.html
laatste filmpje op de pagina is concert van afgelopen vrijdagavond alhier
je vraagt niet teveel, je wil te snelquote:Op zondag 8 september 2013 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vraag weer teveel geloof ikik ga wel effe zappen
Nah... hoe langzaam moet je praten dan hier?quote:Op zondag 8 september 2013 20:00 schreef sacha het volgende:
[..]
je vraagt niet teveel, je wil te snel![]()
40 plus jeweetzt
neem je de hund ff mee?quote:Op zondag 8 september 2013 19:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga strakkies wandelen
misschien zit ie wel even te eten?quote:Op zondag 8 september 2013 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... hoe langzaam moet je praten dan hier?was al een half uur terug die vraag
![]()
Maar misschien wil hij het er niet over hebben, dan heb ik niks gevraagd
of sport te kijken?quote:Op zondag 8 september 2013 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat zou ook nog kunnen.....
Waarom heb jij niks leuks gedaan het hele weekend? Je had toch bij Heks op de borrel kunnenquote:
Ik heb ook wifi geloof ikquote:Op zondag 8 september 2013 20:14 schreef sacha het volgende:
ik heb tenminste wifi in mijn kippenhok, misschien hij wel niet...
draadloos maar geen shitquote:Op zondag 8 september 2013 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb ook wifi geloof ikdat is toch internet door je hele huis ofzoiets, draadloos en shit enzo?
aannames Fannquote:Op zondag 8 september 2013 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja, zou toch gewoon logisch zijnallebei vrijgezel, geen ruk te doen enzo ...
Nog even toch ?quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 19:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ai tieners!Hoe oud? Gaan ze nog niet uit ofzo?
Vragen is niet erg. Of ik antwoord geef is een tweede,quote:Op zondag 8 september 2013 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... hoe langzaam moet je praten dan hier?was al een half uur terug die vraag
![]()
Maar misschien wil hij het er niet over hebben, dan heb ik niks gevraagd
ik heb ook geen ID, als je niets hoeft of in dit geval mag, wat moet je dan met een ID?quote:Op zondag 8 september 2013 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag 8 september:
Afghaanse vrouwen staan in de rij voor een identiteitsbewijs, dat nodig is om te stemmen.![]()
Dat snap ik dus niet, maar zal wel aan mij liggen
Oké, dus ze wonen gelukkig vlakbij, want zo lang was je nu ook weer niet wegquote:Op zondag 8 september 2013 20:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
[..]
Vragen is niet erg. Of ik antwoord geef is een tweede,
Maar goed, ik was ze even terug naar huis brengen.
De oudste (16) gaat soms wel uit. Gisteravond had hij een verjaardag, dus was ik met de jongste (14) alleen.
quote:Op zondag 8 september 2013 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké, dus ze wonen gelukkig vlakbij, want zo lang was je nu ook weer niet weg
Waar heb je een ID voor nodig als niemand je gezicht mag zien?quote:Op zondag 8 september 2013 20:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb ook geen ID, als je niets hoeft of in dit geval mag, wat moet je dan met een ID?
*noteert: ID aanvragen want binnenkort over de grens gaat
Dat is te doen! Anders wordt het best wel rottig denk ik.quote:
Ga je me napraten ? Ik had het tegen chuufquote:Op zondag 8 september 2013 20:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah hebben we Miss Sunshine ook !
Dat kan je toch ook ''daaro''quote:Op zondag 8 september 2013 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je me napraten ? Ik had het tegen chuuf
Mijn koffer staat open om gevuld te worden de komende 2 dagen en dan ben ik wegquote:Op zondag 8 september 2013 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je me napraten ? Ik had het tegen chuuf
Je bent toch verplicht om een ID of paspoort te hebben?quote:Op zondag 8 september 2013 20:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb ook geen ID, als je niets hoeft of in dit geval mag, wat moet je dan met een ID?
Is het daar een beetje beter weer dan hier? ik geloof dat het nogal nat wordt de komende week.quote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn koffer staat open om gevuld te worden de komende 2 dagen en dan ben ik weg
ook dat!quote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent toch verplicht om een ID of paspoort te hebben?
en jij denkt dat ze met burkading op de foto gaan?quote:Op zondag 8 september 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar heb je een ID voor nodig als niemand je gezicht mag zien?![]()
Dat snap ik nietik zag er gisteren ook weer 2 lopen, alleen met zo'n spleetje om door te kijken
ik vin het niks
Ja de stress voordat je gaat (of zijn dat vrouwen dingen) Nou het schiet opquote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou me niks verbazenquote:Op zondag 8 september 2013 20:36 schreef sacha het volgende:
[..]
en jij denkt dat ze met burkading op de foto gaan?
dat klopt, binnenkort besta ik weer...quote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent toch verplicht om een ID of paspoort te hebben?
Jij bent dus eigenlijk een illegale bootvluchtelingquote:Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef sacha het volgende:
[..]
dat klopt, binnenkort besta ik weer...
fijn sjoef!quote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou in het Noorden is het nu slecht maar daar kom ik pas over een week... Volgens mij is het redelijk te doen met temperaturen van 25+quote:Op zondag 8 september 2013 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het daar een beetje beter weer dan hier? ik geloof dat het nogal nat wordt de komende week.
ja, met verblijfsstatus en werk, en dat in Nederlandquote:Op zondag 8 september 2013 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent dus eigenlijk een illegale bootvluchteling
Portugalquote:Op zondag 8 september 2013 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je Sas. En waar ga jij binnenkort heen over de grens?
Dat klinkt in ieder geval een stuk beter.quote:Op zondag 8 september 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou in het Noorden is het nu slecht maar daar kom ik pas over een week... Volgens mij is het redelijk te doen met temperaturen van 25+
quote:Op zondag 8 september 2013 20:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, met verblijfsstatus en werk, en dat in Nederland
quote:Op zondag 8 september 2013 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja, zou toch gewoon logisch zijnallebei vrijgezel, geen ruk te doen enzo ...
Leuk land, tip eet in een echt Portugees restaurant "steak portuguese" Zo lekkerquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik kom tijd tekort FANN, nt weer chinees bij vrienden gegeten die belde spontaan van de week...........Suf werk ik af na zijn vakantie
Sas, ID is verplicht, stel er is winkeldiefstal en vrouw heeft net als jou signalement kleur haar zelfde kleur jas, dan mogen ze je aanhouden en je ID vragen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:28 schreef sacha het volgende:
[..]
Je kent me, doe altjd voorzichtigquote:Op zondag 8 september 2013 21:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]oké doe je voorzichtig met Suf!
Daar ben ik nooit bij Mopquote:Op zondag 8 september 2013 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je kent me, doe altjd voorzichtig
Heb je geen Plu dan Fann ?quote:Op zondag 8 september 2013 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Niet wandelen, het regende
Ja, maar ik was al buitenquote:
Ja zie ikquote:Op zondag 8 september 2013 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maar ik was al buiten![]()
ik kijk naar dit http://www.sbs6.nl/programmas/red-mijn-vakantie/
gore hotels
Albertogruwel Stegeman daarom kijk ik daar niet naquote:Op zondag 8 september 2013 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maar ik was al buiten![]()
ik kijk naar dit http://www.sbs6.nl/programmas/red-mijn-vakantie/
gore hotels
Daar kijk ik wel langsquote:Op zondag 8 september 2013 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Albertogruwel Stegeman daarom kijk ik daar niet na
nee dat kan ik niet, agresief mannetjequote:Op zondag 8 september 2013 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar kijk ik wel langs
Het is wel spannendquote:Op zondag 8 september 2013 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat kan ik niet, agresief mannetje
Wat mot je?quote:Op zondag 8 september 2013 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat kan ik niet, agresief mannetje
Kut nu moet ik gaan teruglezen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tering het zal je gebeuren
nah... was ditte http://www.sbs6.nl/programmas/red-mijn-vakantie/quote:
als je er niet bent, ben je met je kloon aan het posten?quote:Op zondag 8 september 2013 22:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn kloon was tijdje op avontuur maar schiet ook niet op met die gozert.
Ik doe geen groepsreizen, zit niet in toeristenoorden... Heb slechts 1 hotel geboekt, zelfde als vorig jaar, prima met zwembad op de 12e verdieping...2 nachten.. En 3 nachten in een penthouse met jaccuzzi en dakterras of zo ..quote:Op zondag 8 september 2013 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu gaat het over Spanje, ik zou maar effe opletten als ik jou was
Er loopt wat raar spul rond op deze aardkloot.quote:Op zondag 8 september 2013 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
iets met jongens die gegijzeld worden door een doorgesnoven Hoteleigenaar
Toe maar !quote:Op zondag 8 september 2013 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe geen groepsreizen, zit niet in toeristenoorden... Heb slechts 1 hotel geboekt, zelfde als vorig jaar, prima met zwembad op de 12e verdieping...2 nachten.. En 3 nachten in een penthouse met jaccuzzi en dakterras of zo ..
Maar hoorde afgelopen week dat mn dochter in een nieuwe flat zit met een giga terras en misschien kan ik nu weer bij haar terecht .. We gaan het zien
Niet helemaal.quote:Op zondag 8 september 2013 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je er niet bent, ben je met je kloon aan het posten?
Dus eigenlijk ben er er altijd?
behoorlijk jaquote:Op zondag 8 september 2013 22:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er loopt wat raar spul rond op deze aardkloot.
Ik ben ook weleens gewoon weg, waar is Kingston eigenlijk?quote:Op zondag 8 september 2013 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Soms moet je toch slapen heh?
Hangenquote:Op zondag 8 september 2013 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je het breed hebt moet je het ook breed laten waaien of zoiets...
Geen idee! Die was vorige keer ook ineens wegquote:Op zondag 8 september 2013 22:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens gewoon weg, waar is Kingston eigenlijk?
Die duikt toch af en toe onder?quote:Op zondag 8 september 2013 22:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens gewoon weg, waar is Kingston eigenlijk?
Is dat goed of slecht?quote:Op zondag 8 september 2013 22:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die gaat gewoon wat langer weg dan ik dan.
Soms is het wel goed om wat afstand te nemen van Fok!, het internet en het snelle leven.quote:
Waar heb je moeite mee? Met het snelle leven of afstand nemen van Fok?quote:Op zondag 8 september 2013 22:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Soms is het wel goed om wat afstand te nemen van Fok!, het internet en het snelle leven.
Ik moet bekennen dat ik daar best moeite met heb en dat op mijn leeftijd.
Maar wat heeft die afstand voor zin als je in je afwezigheid meteen kloon post?quote:Op zondag 8 september 2013 22:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Soms is het wel goed om wat afstand te nemen van Fok!, het internet en het snelle leven.
Ik moet bekennen dat ik daar best moeite met heb en dat op mijn leeftijd.
Blijft moeilijk en ik wil ook niet posten als ik op vakantie ben ,,, maar beloof nietsquote:Op zondag 8 september 2013 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik neem mezelf best vaak voor om nooit meer te Fokkenmaar het lukt niet erg
Ik zit dan op de rug van een wit paard door mezelf gefokt zo lekker beetje door het bos te knallen en dan denk ik weleens: "Wat is nu echt belangrijk" ?quote:Op zondag 8 september 2013 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar heb je moeite mee? Met het snelle leven of afstand nemen van Fok?
We zullen het zien ... ik denk dat je afkickverschijnselen krijgtquote:Op zondag 8 september 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijft moeilijk en ik wil ook niet posten als ik op vakantie ben ,,, maar beloof niets
Fok! In ieder geval nietquote:Op zondag 8 september 2013 22:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zit dan op de rug van een wit paard door mezelf gefokt zo lekker beetje door het bos te knallen en dan denk ik weleens: "Wat is nu echt belangrijk" ?
en wat is dan belangrijk? Hoe gaat het verder dan?quote:Op zondag 8 september 2013 22:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zit dan op de rug van een wit paard door mezelf gefokt zo lekker beetje door het bos te knallen en dan denk ik weleens: "Wat is nu echt belangrijk" ?
Dat loopt tegenwoordig ook hopeloos door elkaar.quote:Op zondag 8 september 2013 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wat heeft die afstand voor zin als je in je afwezigheid meteen kloon post?
Ik krijg af en toe wel berichtjes , van wanneer kom je chufi.. Ben je al in Spanje ,,,quote:Op zondag 8 september 2013 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We zullen het zien ... ik denk dat je afkickverschijnselen krijgtof je moet een hele leuke Spaanse
dame ontmoeten, dan ben je Fok zo vergeten
Dat bedoel ikquote:Op zondag 8 september 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe wel berichtjes , van wanneer kom je chufi.. Ben je al in Spanje ,,,
Dan wil ik weer nieuwe knollen gaan fokken.quote:Op zondag 8 september 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en wat is dan belangrijk? Hoe gaat het verder dan?
Je denk er dan toch ook iets achteraan...
Gezellig toch? Een schizofreen is ook nooit alleenquote:Op zondag 8 september 2013 22:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat loopt tegenwoordig ook hopeloos door elkaar.
Waarom doe je dat niet dan?quote:Op zondag 8 september 2013 22:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan wil ik weer nieuwe knollen gaan fokken.
En dat van dames van jouw leeftijdquote:Op zondag 8 september 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat bedoel iklaat suf maar schuiven
dat weet ik wel maar dat zien we dan wel weerquote:Op zondag 8 september 2013 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Sas, ID is verplicht, stel er is winkeldiefstal en vrouw heeft net als jou signalement kleur haar zelfde kleur jas, dan mogen ze je aanhouden en je ID vragen.
Dat kan aardig uit de hand lopen, ik wil alles houden wanneer ik er wat in zie.quote:Op zondag 8 september 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet dan?
ah... op die fietsquote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat kan aardig uit de hand lopen, ik wil alles houden wanneer ik er wat in zie.
Voor mij toch ook een beetje?quote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen nog voor APK
kom dr maar in APKquote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je weer een beurt nodig... Is er weer eens een staking in Griekenland?quote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 september 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je weer een beurt nodig... Is er weer eens een staking in Griekenland?
quote:Op zondag 8 september 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je weer een beurt nodig... Is er weer eens een staking in Griekenland?
Ja maar daarom kan het ookquote:Op zondag 8 september 2013 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]soms ben je zo lomp
ik haat dat
Deze was wel scherp.quote:Op zondag 8 september 2013 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]soms ben je zo lomp
ik haat dat
Jij bent vast zo'n treiterhoofdquote:Op zondag 8 september 2013 22:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn vrouw kan daar ook niet zo goed tegen, dat is extra lachen dan.
Dat valt reuze mee.quote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij bent vast zo'n treiterhoofd
Daar houden vrouwen toch van?quote:Op zondag 8 september 2013 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een lief treiterhoofd dan
Anders had ik hem niet geplaats Fannquote:Op zondag 8 september 2013 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik moet toegeven van wel
ik lus geen biefstukquote:Op zondag 8 september 2013 22:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Koeien heb ik niets mee buiten de biefstuk.
Ja, ja hij was wel grappigquote:Op zondag 8 september 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders had ik hem niet geplaats Fann
APK komt helaas niet opdagen ...quote:Op zondag 8 september 2013 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ja hij was wel grappig
Ook nog nooit braadhaantjes gevreten?quote:Op zondag 8 september 2013 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik lus geen biefstuk![]()
nooit gelust
Ik geloof niet dat ik ooit haan heb gegetenquote:Op zondag 8 september 2013 22:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook nog nooit braadhaantjes gevreten?
Braadhaantjes zijn geniaal, je haalt ze zowat gratis als 1 dag kuiken, laat het wat rondscharrelen en 2 maanden later helemaal top op de BBQ.quote:Op zondag 8 september 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ooit haan heb gegeten, wel kip, maar dat weet ik niet zeker eigenlijk
quote:Op zondag 8 september 2013 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn broer heeft me in Singapore een keer dingessoep laten eten zonder dat ik het wist
hoe heet zo'n beessie ook weer? die langzame...
Hahahahaquote:
Ja leuk!quote:Op zondag 8 september 2013 22:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Braadhaantjes zijn geniaal, je haalt ze zowat gratis als 1 dag kuiken, laat het wat rondscharrelen en 2 maanden later helemaal top op de BBQ.
jaquote:
En toen werd je Veggiequote:Op zondag 8 september 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jaik zei dat het de lekkerste soep was die ik ooit had gegeten en toen vroeg ik wat het was
![]()
klerelijer
Dat eten ze ook.quote:Op zondag 8 september 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja leuk!ik neem wel een appel
Hij mij misschien ook welquote:Op zondag 8 september 2013 23:04 schreef sasquatsch het volgende:
Ach, die Griek zal ze ook wel een keer vergeven hebben.
Kijk,daar komt de aap uit de mouw.quote:Op zondag 8 september 2013 23:04 schreef sasquatsch het volgende:
Ach, die Griek zal ze ook wel een keer vergeven hebben.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok, je wenste hem toen dood waarschijnlijk , na dat heerlijke soepie
Ik was het iig nog nietquote:Op zondag 8 september 2013 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij mij misschien ook wel
Mijn broer houdt voornamelijk veel van mij wanneer het hem uitkomt.quote:Op zondag 8 september 2013 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ik hou erg veel van mijn broer, de oudste that is...
érg veel
Da's niet leuk...quote:Op zondag 8 september 2013 23:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn broer houdt voornamelijk veel van mij wanneer het hem uitkomt.
Of over iets anders ... laat maarquote:Op zondag 8 september 2013 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... ik denk dat je te ver nadenkt, maar het zal wel
In ieder geval nog eigenwijzer.quote:Op zondag 8 september 2013 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
net als die jongste broer van mij, die zijn meestal een beetje te verwend volgens mij...
Ik ben ook de jongste en ja idd verwend vroegerquote:Op zondag 8 september 2013 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
net als die jongste broer van mij, die zijn meestal een beetje te verwend volgens mij...
Jij met Chufi en de Griek die je vergeeft denk ik.quote:Op zondag 8 september 2013 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waar denk je dan aan?
Ik heb niks met Suffie gedaan, dus hoeft ie me niet te vergeven ookquote:Op zondag 8 september 2013 23:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jij met Chufi en de Griek die je vergeeft denk ik.
Daarom wil je ook altijd je zin denk ikquote:Op zondag 8 september 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ook de jongste en ja idd verwend vroeger
en waarvoor moet ik leren spellen, je snapt het toch of het nu met een D of een T, of wat mij betreft met een H moet, we zitten hier toch niet op school he.quote:
Daarom zei hij nog niet.quote:Op zondag 8 september 2013 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb niks met Suffie gedaan, dus hoeft ie me niet te vergeven ook
maak je niet dik Heksquote:Op zondag 8 september 2013 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en waarvoor moet ik leren spelen, je snapt het toch of het nu met een D of een T, of wat mij betreft met een H moet, we zitten hier toch niet op school he.
Het ging om de S.quote:Op zondag 8 september 2013 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en waarvoor moet ik leren spelen, je snapt het toch of het nu met een D of een T, of wat mij betreft met een H moet, we zitten hier toch niet op school he.
Valt wel mee hoor Fannquote:Op zondag 8 september 2013 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daarom wil je ook altijd je zin denk ik
Dan hoop je van me af te zijn... Maar ga ik Heks wel leuk vinden ?quote:Op zondag 8 september 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.. zei hij dat?Ik laat suf aan Heks over, die sloopt hem
quote:Op zondag 8 september 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoop je van me af te zijn... Maar ga ik Heks wel leuk vinden ?
Het plaatje is wat minder veelbelovend maar je weet 't niet.quote:Op zondag 8 september 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoop je van me af te zijn... Maar ga ik Heks wel leuk vinden ?
Daar ga ik van uit en als FANN het zegt geloof ik het graag...quote:
Ik zal betoverd worden...quote:Op zondag 8 september 2013 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het plaatje is wat minder veelbelovend maar je weet 't niet.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat blijft link, voor je weet zit je er dik 30 jaar mee.
Groter scherm nemen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik bn effe aan het multtasken en daar ben ik niet goed in
Daar hebben we het nog over Heks ... Maar niet hier online ... Voor je het weet hebben we een ban of zoquote:Op zondag 8 september 2013 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]we gaan alleen BBQ dacht ik bij Suf thuis, of steengrillen, wat gaan we eigenlijk doen Suf?
we gaan wel wat doen maar weet eigenlijk niet eens wat
Zou ik ook doen als ik jullie was, voordat je het weet heb je gedonder...quote:Op zondag 8 september 2013 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we het nog over Heks ... Maar niet hier online ... Voor je het weet hebben we een ban of zo
nee hoor, ze komen het niet eens te weten waar en waneer, we zeggen allen we hebben het gedaan, Suf sprong zo van de kast, plof plof....zijn ze allemaal tevreden, voorzorgmaatregelen heet datquote:Op zondag 8 september 2013 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we het nog over Heks ... Maar niet hier online ... Voor je het weet hebben we een ban of zo
Ik laat me niet zo gauw gek maken als ... Maar ik ken Heks nog niet zo goed...quote:Op zondag 8 september 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik jullie was, voordat je het weet heb je gedonder...
Denk je om zijn zwakke kniequote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor, ze komen het niet eens te weten waar en waneer, we zeggen allen we hebben het gedaan, Suf sprong zo van de kast, plof plof....zijn ze allemaal tevreden, voorzorgmaatregelen heet dat
Ik heb daar nooit last van?quote:Op zondag 8 september 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik jullie was, voordat je het weet heb je gedonder...
ach ik lever hem dan wel achterop de fiets af bij Lucas 1e hulpquote:Op zondag 8 september 2013 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Denk je om zijn zwakke knie
nou ja, ik hoop dat jullie het goed kunnen vinden samenquote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo gauw gek maken als ... Maar ik ken Heks nog niet zo goed...
arme sufquote:Op zondag 8 september 2013 23:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach ik lever hem dan wel achterop de fiets af bij Lucas 1e hulp
Zoiets als static en de trap?quote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor, ze komen het niet eens te weten waar en waneer, we zeggen allen we hebben het gedaan, Suf sprong zo van de kast, plof plof....zijn ze allemaal tevreden, voorzorgmaatregelen heet dat
quote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ... Beroepsmatig mag ik dit soort acties niet eens doen ... laat staan op FoK!quote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zoniet dan nietquote:Op zondag 8 september 2013 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou ja, ik hoop dat jullie het goed kunnen vinden samen
Tetteren kan je welquote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zoniet dan nietals we maar veel lachen en gesjellig kunnen tetteren
We kijken het gewoon ff aan en gaan dan aan de slag ..quote:Op zondag 8 september 2013 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zoniet dan nietals we maar veel lachen en gesjellig kunnen tetteren
aan de slagquote:Op zondag 8 september 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
We kijken het gewoon ff aan en gaan dan aan de slag ..
dat is fase 2 Heksquote:Op zondag 8 september 2013 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
aan de slagga je huis niet witten en schilderen he, en laminaat leggen etc.etc
Staat wel op de planning, maar of dat wit wordt weet ik nog niet... vloer ligt goedquote:Op zondag 8 september 2013 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
aan de slagga je huis niet witten en schilderen he, en laminaat leggen etc.etc
maar ik welquote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat suf geen klusser is trouwens
Niet echt... Maar kan meer dan ik denk..quote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat suf geen klusser is trouwens
Ik doe geen ruk meerquote:Op zondag 8 september 2013 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet echt... Maar kan meer dan ik denk..
ja jeetje, vertel er dan eentje of helemaal niksquote:Op zondag 8 september 2013 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar zijn verschillende versies van.
Maar je klussen waren toch ook redelijk succesvolquote:Op zondag 8 september 2013 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik doe geen ruk meerik had uitputtingsverschijnselen van de laatste keer dat ik ging klussen
Ja, dat dan weer welquote:Op zondag 8 september 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je klussen waren toch ook redelijk succesvol
Sommige ruimtes moeten helaas zo snel mogelijk ..quote:Op zondag 8 september 2013 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer welmaar ik was gebroken
de plee, badkamer en keuken... maar de gang en de slaapkamer ook, dus eigenlijk allesquote:Op zondag 8 september 2013 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommige ruimtes moeten helaas zo snel mogelijk ..
Knap gedaan hoorquote:Op zondag 8 september 2013 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
de plee, badkamer en keuken... maar de gang en de slaapkamer ook, dus eigenlijk alles![]()
tis wel goed zo voor de komende 10 jaar
Static zelf dan: ONZ / Ik ben dronken.quote:Op zondag 8 september 2013 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja jeetje, vertel er dan eentje of helemaal niks
Tot morgen... Bij de buren is het onweer ..quote:Op zondag 8 september 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet maar moest ff kijken en kon de druppels voelen
Gelezen, maar ik vond er niet zo veel aanquote:Op zondag 8 september 2013 23:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Static zelf dan: ONZ / Ik ben dronken.
mja... sneu gedoe weer, daarom zeg ik hou het verder maar privé met Heks tegen die tijdquote:Op maandag 9 september 2013 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot morgen... Bij de buren is het onweer ..
Kusje eropquote:Op maandag 9 september 2013 01:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mja... sneu gedoe weer, daarom zeg ik hou het verder maar privé met Heks tegen die tijd
ik was effe etenik had honger
quote:Op maandag 9 september 2013 01:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee dank je, ik sla over
Ik ook Dank jequote:Op maandag 9 september 2013 16:48 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zeg het gewoon weer; geniet er van
Wat een hoop ellende weer in NWS als je daar leest. ging jij morgen op vakantie of woensdag?quote:
Wat is er dan in NWSquote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat een hoop ellende weer in NWS als je daar leest. ging jij morgen op vakantie of woensdag?
Als het morgen al is, veel plezier!
Woensdag ... en doel je op dat geval in Drente?quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat een hoop ellende weer in NWS als je daar leest. ging jij morgen op vakantie of woensdag?
Als het morgen al is, veel plezier!
deze..quote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Woensdag ... en doel je op dat geval in Drente?
Oh sorry, er zijn wel ergere dingen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.. weer zo'n familiedrama, kindjes dood, afscheidsbrief enzo allemaal ellende
Ja dat dusquote:Op maandag 9 september 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze..
NWS / Familiedrama in Schoonloo #2
Die brief is helemaal eh.. ja ziek ofzoiets, maar ook weer heel koelbloedig, raar geval
Ja, er zijn nog ergeren dingen, van de rest wordt je ook niet vrolijk daar, kindbruidje 8 jaar,quote:Op maandag 9 september 2013 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Oh sorry, er zijn wel ergere dingen.
Dat vind ik meer iets voor de 24/7 FOK!-ers met kinderen die het te druk hebben om over anderman's kinderen te posten dan op hun eigen kids te letten.
En daar is wmb weinig NWS-waardigs aanquote:Op maandag 9 september 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zieke wereld leven we in hoor, best wel
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
En daar is wmb weinig NWS-waardigs aan
Ach, ik ben gewoon een beetje cynisch vandaagquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar
Heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, ik ben gewoon een beetje cynisch vandaag
Morgen nog en dan ga ik in de Spanish mode ...quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...ik ga je niet elke dag prettige vakantie wensen hoor...
maar zal wel lukken denk ik.
En hoe gaat dat? Je haar los gooien?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen nog en dan ga ik in de Spanish mode ...
Het gaat zo snel tegenwoordig dan is 3 dagen al oud.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:55 schreef drakin het volgende:
Ik heb wel leuk nieuws gehoord, nou ja eigenlijk 3 dagen oud nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |