abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132956648
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:06 schreef Lein80 het volgende:

[..]

Nina is sowieso vrij lastig om op conventies te krijgen geloof ik... vorig jaar heeft ze ook nog afgezegd voor minimaal 1 conventie... Paul gaat dit jaar in elk geval in Wenen zijn (daar ga ik heen namelijk), maar die hebben verder nog niet heel veel bekendgemaakt.
Het wordt voor mij ook de eerste keer (niet Brussel dan, maar überhaupt een conventie), ik ben echt heel erg benieuwd hoe het gaat bevallen!
Klopt ja.

En eigenlijk zou Alaric komen dit jaar maar die werd vervangen door Meredith. Who gives a fuck about Meredith???
Gewoon normaal doen ja.
pi_132956745
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Klopt ja.

En eigenlijk zou Alaric komen dit jaar maar die werd vervangen door Meredith. Who gives a fuck about Meredith???
Alaric is veel leuker ja :D
Ik ben wel blij dat Nate/Kol naar Wenen komt, want hij schijnt echt ontzettend leuk te zijn op conventies, die stond hoog op mijn wensenlijstje om te zien... en dat gaat dus lukken :D (2x zelfs, normaal gesproken... ik ga waarschijnlijk ook nog naar de con in Parijs, en daar is hij ook...)
Was soll mir die Unsterblichkeit
Vor dem Sterben will ich leben
pi_132958184
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef Lein80 het volgende:

[..]

Alaric is veel leuker ja :D
Ik ben wel blij dat Nate/Kol naar Wenen komt, want hij schijnt echt ontzettend leuk te zijn op conventies, die stond hoog op mijn wensenlijstje om te zien... en dat gaat dus lukken :D (2x zelfs, normaal gesproken... ik ga waarschijnlijk ook nog naar de con in Parijs, en daar is hij ook...)
Nate is echt fantastisch :D hij is zooo leuk en lief! Hij is ook onvoorspelbaar, hij kwam ineens in de rij staan toen wij op de foto voor Ian stonden te wachten, haha! Gewoon praten met alle fans enzo.
Gewoon normaal doen ja.
pi_132971736
Omg ja ik hoor dat Kol geweldig is en dat ga ik allemaal meemaken. Tja.. bonnie.. ben geen fan van haar maar van Elijah en Damon wel en niet te vergeten.. er word nog een gast aangekondigd!
1000 euro.. dat ga ik er echt niet voor betalen. Voel mezelf al gestoord dat ik 290 euro heb betaald, maar dat vergeet ik gewoon en ga een top weekend hebben.

Heb er zin in!
Live your dream x
pi_132971772
Lein zit jij ook op het tvd forum? Ik heet daar Missvampx haha
Live your dream x
pi_132973727
Is dit eigenlijk het laatste seizoen?

Dacht dit nooit leuk te vinden, een aflevering gekeken en nu heb ik er binnen een week al 4 seizoenen doorheen gejaagd :')
All good things are wild and free.
pi_132981686
Nee geen idee. Als ze het interessant houden vind ik het allemaal best haha.

Jaa ik gaf het eerst ook geen kans. En zie me nu eens haha
Live your dream x
pi_132992384
Filmpje voor de volgende aflevering, vind het wel grappig...let op spoilers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132992473
Ik had m al gezien.

Ik ben benieuwd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132992477
Waarom spoiler…?

Nou gewoon omdat weet ik veel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132993534
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:39 schreef Somebodyx het volgende:
Lein zit jij ook op het tvd forum? Ik heet daar Missvampx haha
Ja, daar zit ik ook ;). Je weet wel wie ik daar ben, neem ik aan ;).

En geld... ja, het is heel duur, zo'n con... en wat ik er in Wenen voor ga uitgeven wil ik niet eens weten (daar heb ik wel gek gedaan en een vippas gekocht, die daar overigens wel goedkoper zijn dan in Brussel overigens, net als de foto's enzo). Maar ik heb er zo'n zin in, nu al!

Ik ben ook pas later begonnen hoor, eigenlijk om echt te kunnen zeggen dat ik het niet leuk vond. Dat was een beetje een verkeerde inschatting ;)

Leuk voorstukje! En ja, ik zou ook liever iemand anders terugkrijgen (ik ben voor Alaric ;)), maar ik ben bang dat ze toch voor Bonnie gaan.
Was soll mir die Unsterblichkeit
Vor dem Sterben will ich leben
  donderdag 7 november 2013 @ 12:27:40 #237
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132999625
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Klopt ja.

Ik weet niet eens meer wie Meredith is! :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_132999738
Meredith had een soort van relatie met Alaric. Ze was een dokter en weet niet of ze er nog in voor gaat komen.

Kunnen jullie dat wijf nog herrineren die Matts moeder was? Die geeft ook geen ene fuck meer om hem. Ze is nooit meer terug gekomen..
Live your dream x
pi_133005771
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:31 schreef Somebodyx het volgende:
Meredith had een soort van relatie met Alaric. Ze was een dokter en weet niet of ze er nog in voor gaat komen.

Kunnen jullie dat wijf nog herrineren die Matts moeder was? Die geeft ook geen ene fuck meer om hem. Ze is nooit meer terug gekomen..
Is zij niet dood?
Gewoon normaal doen ja.
pi_133012012
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Is zij niet dood?
Nee volgens mij niet. Ze ging alleen weer weg in seizoen 1.
Live your dream x
pi_133013387
Ze leeft.

IRL is ze niet meer bij Paul (stefan) dus ik hoop dat we haar niet veel meer zien.
pi_133014480
Nee ik denk dat dat de enige reden was voor haar verschijning in de serie haha

Maar gek toch dat we opeens niets meer horen van Kelly Donavon. Niet dat ik haar leuk vond haha.

Ik zou ook zo graag een flashback willen zien met dat Damon en Stefan kinderen zijn. Ik weet niet waarom, maar ben geïnteresseerd in hun moeder.
In bloeddorst een boek van stefan's dagboeken zitten ook nog mooie verhalen die ze zouden kunnen verfilmen. Jammer dat ze daar waarschijnlijk nooit meer aandacht aan gaan besteden.
Live your dream x
pi_133019628
Jammer dat die cons zo duur zijn, dat houdt me een beetje tegen ;(
Hmmz...en potentiële hysterische taferelen ook eigenlijk...
pi_133034368
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:35 schreef Pvoesss het volgende:
Ze leeft.

IRL is ze niet meer bij Paul (stefan) dus ik hoop dat we haar niet veel meer zien.
Ik bedoel niet Meredith, ik bedoel die moeder van Matt :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_133034603
Die leeft gewoon haar leven :D deed ze altijd al vooral buiten mystic falls
pi_133040133
Wow en nu zijn er 3 dubbelgangers. Maar toch lijkt Nina er weer in geslaagd te zijn om een ander karakter te creëren!
Live your dream x
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:44:25 #247
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133041803
"Oh, did you want me to pinky swear?!" _O-

En nu weer ff verder kijken :D
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:30:02 #248
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133043558
Vond het wel een toffe aflevering!

Ben wel erg benieuwd naar die august(?) vampire! Verder dan een naam en een dood meisje op de campus zijn we nog niet gekomen!
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:26:49 #249
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133045742
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:31 schreef Somebodyx het volgende:

O ja, die 2 :D Van die enorme bij-figuren die dan plots verdwijnen.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:27:45 #250
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133045778
Ik ben nu eindelijk bij met TVD (op de allerlaatste afl na dan), dus nu vroeg ik me af hoe dat met de spin-off serie zit. Hebben die, naast cast natuurlijk, nog raakvlakken? Of maakt het verder niet uit op welk tempo je 1 van de 2 kijkt?
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')