SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Ik heb gewoon expres 2 post's in de vorige deel geplaatst alleen om zelf een nieuw deel te openen...quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 18:19 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon expres 2 post's in de vorige deel geplaatst alleen om zelf een nieuw deel te openen...![]()
Ik denk dat we op 17 september al denk tegen deel 100 aanzitten als we zo door blijven posten...quote:Op zondag 8 september 2013 18:19 schreef JessedeK het volgende:
[..], zo lijkt het ook een stuk sneller te gaan
Lapo hunterquote:Op zondag 8 september 2013 18:19 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon expres 2 post's in de vorige deel geplaatst alleen om zelf een nieuw deel te openen...![]()
8 dagen en nog een paar uurquote:Op zondag 8 september 2013 18:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hoe komen jullie in godsnaam op 8 dagen... dan is het 16 september....
countdown clock in de OPquote:Op zondag 8 september 2013 18:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hoe komen jullie in godsnaam op 8 dagen... dan is het 16 september....
Ah, das beter. Ik hou het lekkah op 9 uur.quote:
Ik wilde lapoquote:Op zondag 8 september 2013 18:19 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan wordt er weer een super game geproduceerdquote:Op zondag 8 september 2013 19:13 schreef -Kadesh- het volgende:
Ik hoop wel dat we niet weer 5 jaar moeten wachten op GTA VI.![]()
Reken er maar wel op, denk misschien wel langerquote:Op zondag 8 september 2013 19:13 schreef -Kadesh- het volgende:
Ik hoop wel dat we niet weer 5 jaar moeten wachten op GTA VI.![]()
Zijn regulate, still dre en next episode ook op deze zender te horen of op Radio Los Santos?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |