2-K epoxylijm is hetzelfde als 2-componenten epoxylijm?quote:Op zondag 8 september 2013 17:52 schreef blomke het volgende:
Eerst de munt + tegel ontvetten, dan met een 2-K epoxylijm de munt inmeren en vastplakken. Ga er 5 in op staan, dan zit ie wel vast
Ik denk dat met die 2K deze bedoeld wordt.quote:Op zondag 8 september 2013 18:40 schreef benniebennie het volgende:
[..]
2-K epoxylijm is hetzelfde als 2-componenten epoxylijm?
Weet je het zeker? Er staat dat deze lijm geschikt is voor het lijmen van hout..quote:Maar ik denk toch echt dat deze de beste is, 1 component, je kan makkelijk en snel 1 druppel op de munt doen, munt op de grond, druk er op om te voorkomen dat hij 'omhoog' bruist (daarom zei ik 'achterwiel fiets'), en je hebt een leuke uitdaging, zonder vieze vingers.
TS komt niet over als klusser.quote:Op zondag 8 september 2013 18:29 schreef benniebennie het volgende:
Bedankt voor de tips tot zover. Ik zal inderdaad bij de bouwmarkt eens de volgende soorten lijm aanschaffen:
- Lijm op polyurethaanbasis
- 2-K epoxylijm
- Bruislijm
Ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen met deze soorten lijm!
En dan komt er iemand de hele stoeptegel eruit haalt, is TS nog eens 2 euro armer.quote:Op zondag 8 september 2013 19:41 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
TS komt niet over als klusser.
TS gaat een bus PU lijm kopen bij de bouwmarkt, voor ¤15, voor een grap.
Ja. Da's een standaard afkorting van mij (sorry) en ik bedoel 2 comp. epoxylijmquote:Op zondag 8 september 2013 18:40 schreef benniebennie het volgende:
2-K epoxylijm is hetzelfde als 2-componenten epoxylijm?
Die bruislijm is speciaal voor hout. Ik zou 'm niet voor metaal op steen lijmen gebruikenquote:Op zondag 8 september 2013 18:55 schreef benniebennie het volgende:
Weet je het zeker? Er staat dat deze lijm geschikt is voor het lijmen van hout..
Blomke, constructielijm lijmt alles. Dat zou je volgens mij best kunnen weten en anders moet je ff de moeite nemen om te lezen.quote:Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef blomke het volgende:
[..]
Ja. Da's een standaard afkorting van mij (sorry) en ik bedoel 2 comp. epoxylijm
[..]
Die bruislijm is speciaal voor hout. Ik zou 'm niet voor metaal op steen lijmen gebruiken
Olbra industrielijm.quote:Op zondag 8 september 2013 17:15 schreef benniebennie het volgende:
Beste klussers,
ik wil voor de grap een muntstuk van 2 euro buiten vastplakken op de stoep. Als iemand de munt dan wil oprapen gaat dat dus niet![]()
Nu is mijn vraag: wat voor soort montage/lijm kan ik het beste gebruiken om een muntstuk aan een stoeptegel vast te plakken?
BVD!
Bennie
Al die moeite voor ¤2quote:Op maandag 9 september 2013 17:40 schreef maart78 het volgende:
Waar ga je dat doen? dan neem ik een beitel en hamer mee
Daar zeg je wat goede tip die laatste.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:33 schreef peug306 het volgende:
munt aan de lijmzijde schuren. zdat de lijm kan vastpakken. ontvetten en dan met 2k lijm lijmen.
als je niet de teghel kwijt wil. lijm de munt in de hoek van een tegel. schuin een tegel er uit trekken is moeilijker dan recht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |