-edit-
gevonde
deze topic gaat over twee jochies van 14 die in soedan ten dood zijn beoordeeld en dat je een protest email ken sturen aan de ambasadeur van soedan in de vs meer info is hier http://www.amnesty.ie/act/ua/sudan.shtml en je mag ook mijn brief gebruiken ik plak em hier onder en et adres is info@sudanembassy.org
quote:
Dear mister Khidir Haroun Ahmed,
I am writing on behalf of Gadim Hamdoum Hamid and Kabashi Alayan who were convicted of taking part in the may clashes between the al-Muraalia and Reizagat tribes and sentenced to death.
I believe that the execution of juvenile offenders is a violation of international standards of human rights, especially those of the child. Nearly the whole world has abandoned or abolished the practice of sentencing juveniles to death, and it is time that Sudan joins with the majority.
I strongly urge you to recommend to minister Ali Mohamed Osman Yassin that he grant a commutation of sentence to Gadim Hamdoum Hamid and Kabashi Alayan.
Please do what is right and just. Thank you for your time and attention to this matter.Sincerely,
Dik Janssen,
Den Helder(THE NETHERLANDS)
[Dit bericht is gewijzigd door kikkerlikker op 25-09-2002 13:38]
Embassy of Sudan in The Netherlands
--------------------------------------------------------------------------------
Laan Copes van Cattenburch 81
2585 EW Den Haag
tel: (+31)(0)70-3605300
http://www.ddh.nl/int/overheid/ambass/soedan.html
Vlogens mji hebbe ze geen e-mail, mara geod da's mijn mening whe he he
quote:Das geen mening das een feit
Op woensdag 25 september 2002 11:47 schreef Elevation het volgende:
Ambassade van SoedanEmbassy of Sudan in The Netherlands
--------------------------------------------------------------------------------Laan Copes van Cattenburch 81
2585 EW Den Haag
tel: (+31)(0)70-3605300http://www.ddh.nl/int/overheid/ambass/soedan.html
Vlogens mji hebbe ze geen e-mail, mara geod da's mijn mening whe he he
quote:weet je dat zeker
Op woensdag 25 september 2002 11:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
secretariaat@soedan.bz.nl
quote:nee ik wil protestere hun gaan binnekort twee jochies van 14 ophangen en volges internationale verdrage mag dat niet
Op woensdag 25 september 2002 11:48 schreef David Letterman het volgende:
wil je ze gaan uitlachen dat de Amerikanen voor de deur staan?
quote:ah, goede zaak....je protest dan...
Op woensdag 25 september 2002 11:51 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
[..]nee ik wil protestere hun gaan binnekort twee jochies van 14 ophangen en volges internationale verdrage mag dat niet
info@sudanembassy.org
quote:ziet er meer uit als de Soedanese ambassade JG!
Op woensdag 25 september 2002 12:14 schreef jogy het volgende:
dit is van de Amerikaanse ambasade KLinfo@sudanembassy.org
quote:jaaaaaaa perfect
Op woensdag 25 september 2002 12:14 schreef jogy het volgende:
dit is van de Amerikaanse ambasade KLinfo@sudanembassy.org
quote:
Dear mister Khidir Haroun Ahmed,
I am writing on behalf of Gadim Hamdoum Hamid and Kabashi Alayan who were convicted of taking part in the may clashes between the al-Muraalia and Reizagat tribes and sentenced to death.I believe that the execution of juvenile offenders is a violation of international standards of human rights, especially those of the child. Nearly the whole world has abandoned or abolished the practice of sentencing juveniles to death, and it is time that Sudan joins with the majority.
I strongly urge you to recommend to minister Ali Mohamed Osman Yassin that he grant a commutation of sentence to Gadim Hamdoum Hamid and Kabashi Alayan.
Please do what is right and just. Thank you for your time and attention to this matter.Sincerely,
Dik Janssen,
[Dit bericht is gewijzigd door kikkerlikker op 25-09-2002 13:32]
quote:
Op woensdag 25 september 2002 12:20 schreef kikkerlikker het volgende:
ik ga meteen een mooie protest email verzinnen in et engels en als ik em af heb kenne meer fokers em ook sturen meschien helpt et
alleen mijn naam is helemaal geen Dik Janssen ... mara geod, dat is meijn meinng ...
quote:die 2e I dus weglaten in de zin "I strongly I urge you.." (of de 1e, dat kan ook).
Op woensdag 25 september 2002 12:44 schreef kikkerlikker het volgende:
okay af wie kijkd em effe na
Dear mister Khidir Haroun Ahmed,I am writing on behalf of Gadim Hamdoum Hamid and Kabashi Alayan who were convicted of taking part in the may clashes between the al-Muraalia and Reizagat tribes and sentenced to death.
I believe that the execution of juvenile offenders is a violation of international standards of human rights, especially those of the child. Nearly the whole world has abandoned or abolished the practice of sentencing juveniles to death, and it is time that Sudan joins with the majority.
I strongly I urge you to recommend to minister Ali Mohamed Osman Yassin that he grant a commutation of sentence to Gadim Hamdoum Hamid and Kabashi Alayan.
Dik Janssen,
[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 25-09-2002 12:52]
Mag ik 'm copy-pasten?
quote:geeft niet gsuz je ken die naam veranderen injou naam en dan versturen tenzij je niet in den helder woond dan moet je de plaats ook veranderen maar goed dat is mijn mening
Op woensdag 25 september 2002 12:48 schreef gsuz het volgende:
Goeie zaak KL ! *gaat email sturen*alleen mijn naam is helemaal geen Dik Janssen ... mara geod, dat is meijn meinng ...
quote:oeps hij is al weg
Op woensdag 25 september 2002 12:51 schreef bixister het volgende:[..]
die 2e I dus weglaten in de zin "I strongly I urge you.." (of de 1e, dat kan ook).
quote:
Op woensdag 25 september 2002 12:52 schreef CartWOman het volgende:
Good work, kikkerlikker!![]()
Mag ik 'm copy-pasten?
quote:ja hij zier der heel vriendelijk uit dus hij wil ons vast wel helpen
Op woensdag 25 september 2002 12:58 schreef bixister het volgende:
die mister Khidir Haroun Ahmed, is dat de Soedanese ambassadeur in de VS?
H.E. Khidir Haroun Ahmed (Ambassador)
(Met een paar kleine aanpassingen...)
quote:Thanks.
Op woensdag 25 september 2002 12:57 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
ja van mijn mogen zo veel mogelijk mensen hem sturen en een moderator de titel van deze tpoic wijzigen in [doe mee]soedan actei
En er is vast wel een aardig modje aanwezig om de topictitel aan te passen.
quote:cool dank je wel en keer voor de ambasade staan lijkt me ook wel geinig een soort meet en riot he he he
Op woensdag 25 september 2002 13:05 schreef Ballebek het volgende:
<<<SEND>>>(Met een paar kleine aanpassingen...)
Laten ook onze Rien in Thailand niet vergeten.
Ook de Thaise ambassade bestoken met protest emails!
quote:yeah we must do what is right and just he he he
Op woensdag 25 september 2002 13:08 schreef Ballebek het volgende:
Tevens vele leuke tentjes for some beer
quote:nee ik lust wel een Mc Cheeseburgertje TM (of 10)
Op woensdag 25 september 2002 13:08 schreef Ballebek het volgende:
BTW: Ben je ook dierenrechtenactivist? Vlak bij is Rijswijk; apencentrum...
De wereld in 2002 Na Chr, niet voor Chr...
Ja, ik lust ook wel Mac voer, maar een aap die allemaal zooi ingespoten krijgt en die in een kooi van 1 M3 zit... NEE
quote:nee want dan komen die emials neti aan
Op woensdag 25 september 2002 13:11 schreef Ballebek het volgende:
DDos Attack
quote:nee dat lijkt me inderdaad ook niet te vreten
Op woensdag 25 september 2002 13:11 schreef Ballebek het volgende:
Ja, ik lust ook wel Mac voer, maar een aap die allemaal zooi ingespoten krijgt en die in een kooi van 1 M3 zit... NEE
quote:
Op woensdag 25 september 2002 13:07 schreef CartWOman het volgende:[..]
aardig modje
quote:nou in weze maakt et niet zo veel uit want als et helpd zitte hun als nog levens lang vast maar het gaat me om et principe dat je geen kinderen mag executieren daar zijn vroeger in de vn afsprake over gemaakt en volges mij is doedan daar ook lid maar dat weet ik niet zeker
Op woensdag 25 september 2002 13:15 schreef sweek het volgende:
wat een prachtig initiatief van je kikkerlikker
quote:
Op woensdag 25 september 2002 13:19 schreef Ripley het volgende:[..]
.
quote:vlgs mij ook wel ja
Op woensdag 25 september 2002 13:20 schreef kikkerlikker het volgende:
soedan
quote:Rien ...die drugsdealer?? Die is toch gewoon veroordeeld in een eerlijk proces?
Op woensdag 25 september 2002 13:09 schreef Flauwe_Ben het volgende:
Goed initiatief!Laten ook onze Rien in Thailand niet vergeten.
Ook de Thaise ambassade bestoken met protest emails!
quote:ziet er idd vriendelijk uit...
Op woensdag 25 september 2002 13:02 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
ja hij zier der heel vriendelijk uit dus hij wil ons vast wel helpen
[afbeelding]
H.E. Khidir Haroun Ahmed (Ambassador)
maaruh... goeie actie
quote:Misschien moet je voortaan al je posts in het engels schrijven kikkerlikker...in het engels zijn ze prima te lezen...
Op woensdag 25 september 2002 12:44 schreef kikkerlikker het volgende:
okay af wie kijkd em effe na
[..]
en JA!
Dat is DE LMK's mening JA!!
quote:Eerlijk proces? Met keiharde bewijzen? Ik dacht het niet.
Op woensdag 25 september 2002 13:22 schreef BobRooney het volgende:[..]
Rien ...die drugsdealer?? Die is toch gewoon veroordeeld in een eerlijk proces?
Trouwens volgens zijn zus is hij onschuldig.
quote:he he ik heb em voor een groot deel gejat van internet dat ging over een gozer die de dood straf had maar die nog 71 was toen ie zen misdaad plieg maar bedankt voor je mening hoor he he
Op woensdag 25 september 2002 13:24 schreef Love Mae King het volgende:[..]
Misschien moet je voortaan al je posts in het engels schrijven kikkerlikker...in het engels zijn ze prima te lezen...
en
JA!
Dat is DE LMK's mening JA!!
quote:ja, en die kan het weten, en is volledig objectief
Op woensdag 25 september 2002 13:27 schreef Flauwe_Ben het volgende:Trouwens volgens zijn zus is hij onschuldig.
quote:Qua objectiviteit zit de zus ws op hetzelfde niveau als die Thaise rechter.
Op woensdag 25 september 2002 13:30 schreef julekes het volgende:[..]
ja, en die kan het weten, en is volledig objectief
quote:
Na recente onlusten in Darfur, West-Soedan is op 6 mei 2002 een grote groep volwassenen en minderjarigen gearresteerd, gemarteld en op oneerlijke wijze berecht door speciaal opgerichte noodrechtbanken.Ten minste 130 leden van de Rizeigat zijn op 6 mei 2002 gearresteerd op verdenking van het plegen van een "gewapende overval". Volgens de Islamitische wetgeving in Soedan kunnen personen die veroordeeld zijn voor een "gewapende overval" gestraft worden met de dood. Op 17 juli werden 88 personen van deze groep veroordeeld tot de doodstraf door ophanging of kruisiging. Onder hen bevinden zich ook Gadim Hamdoum Hamid en Kabashi Alayan, twee kinderen van 14 jaar. Dit is strijdig met het door Soedan ondertekende Verdrag inzake de Rechten van het Kind, waarbij kinderen gevrijwaard worden van de doodstraf. Volgens berichten zijn 35 personen tijdens hechtenis wreed behandeld. Medische bijstand is hen geweigerd.
quote:
Op woensdag 25 september 2002 14:24 schreef David Letterman het volgende:
KL, goede actie, doe eraan mee, ff een mailtje sturen....
quote:
Op woensdag 25 september 2002 13:19 schreef Ripley het volgende:[..]
.
Herstel: een lief modje.
(maar niet onder de naam MrTorture, want dat is een beetje tegenstrijdig )
quote:Dat van de LPF zullen we in de toekomst waarschijnlijk nog wel vaker gaan zien
Op donderdag 26 september 2002 08:49 schreef kikkerlikker het volgende:
he ik heb al twee antwoorde een out of office autoreply van de cda en een undeliverable van het lpf
quote:En de SGP dan?
Op donderdag 26 september 2002 08:17 schreef kikkerlikker het volgende:
nou ik heb ook maar een mailtje aan cda.voorl@tk.parlement.nl,vvdvoorlichting@tk.parlement.nl,voorlichting.lpf@tk.parlement.nl,voorlichting@pvda.nl,groenlinks@tk.parlement.nl en spfractie@tk.parlement.nl gestturt over dat hun ook moeten gaan klage bij de soedanese regering en als nou meer gaste dat doen dan luisteren hun meschien he he he
quote:Mmm, zou ik daar niet doen hoor, voor je het weet mag je ook kiezen...
Op woensdag 25 september 2002 13:07 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
een soort meet en riot he he he
quote:Me 2
Op donderdag 26 september 2002 15:56 schreef beany het volgende:
Maar uhm, ik heb ook mailtje gestuurd
quote:ja hoor is ik kan niet alle politieke partijen uit me hoofd maar goed dat is mijn mening
Op donderdag 26 september 2002 16:01 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
En de SGP dan?
mrtoture en beany en genaraal-foutje bedankt he he he foutje bedankt
quote:Hey Generaal_
Op donderdag 26 september 2002 16:04 schreef Generaal_Foutje het volgende:[..]
Me 2
quote:Bij deze. Ik
Op donderdag 26 september 2002 16:16 schreef beany het volgende:[..]
Hey Generaal_
, kan jij niet eens stevig gaan kotsen over die Soedaanse regering
Voor iedereen die dit mailtje ook wil sturen, klik even op deze banner, dan hoef je alleen je naam en email adres effies in te vullen, en je kan eventueel het bericht ook wijzigen .
quote:Geniaal!
Op donderdag 26 september 2002 17:38 schreef Generaal_Foutje het volgende:[..]
Bij deze. Ik
op dit beleid!
![]()
Niet op de regering, want dan gaan ze niet meer meewerken...Voor iedereen die dit mailtje ook wil sturen, klik even op deze banner, dan hoef je alleen je naam en email adres effies in te vullen, en je kan eventueel het bericht ook wijzigen
.
Fok!: prop deze banner ff boven aan de page?? Kikkerlikker's 1e banner op Fok!
quote:
Op donderdag 26 september 2002 17:38 schreef Generaal_Foutje het volgende:
okee iedereen klik op dei banner maar goed dat is mijn mening!!!!
quote:
Op donderdag 26 september 2002 17:40 schreef beany het volgende:[..]
Geniaal!
kenne jullie ook zien hoeveel mensen er gebruik maken van het formulier
quote:Uhh, ja
Op donderdag 26 september 2002 22:07 schreef beany het volgende:
Wag ff, ik [afbeelding] hem wel ff omhoog!kenne jullie ook zien hoeveel mensen er gebruik maken van het formulier
quote:En hoeveel mensen hebben er al gebruik gemaakt van het formulier
Op vrijdag 27 september 2002 13:40 schreef Generaal_Foutje het volgende:[..]
Uhh, ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |