Jammer dat Deano - Kim niet op main stage isquote:Main Stage
Adrian Lewis v Michael Hurtz
Paul Nicholson v Peter Hudson
Andy Hamilton v Davy Verkooijen
Wes Newton v Mark Dudbridge
Raymond van Barneveld v Andrew Gilding
Michael van Gerwen v Vincent van der Voort
John Part v Campbell Jackson
Simon Whitlock v Darren Johnson
Stage Two
Ian White v Mark Lawrence
Gary Anderson v Andree Welge
Richie Burnett v Gino Vos
Jamie Caven v Maik Langendorf
Terry Jenkins v Joe Cullen
Steve Beaton v Daryl Gurney
Peter Wright v John Bowles
Kim Huybrechts v Dean Winstanley
Die hadden ze inderdaad wel in kunnen ruilen voor Lewis/Hurtz, Nicholson/Hudson, Hamilton/Verkooijen, Newton/Dudbridge, Part/Jackson of Whitlock/Johnsonquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf 19:00
[..]
Jammer dat Deano - Kim niet op main stage is
quote:
als ie dan zorgt dat ie zondagavond nog meedoet, ga ik voor hem juichen..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
nicholson tweet:
Finally, this is some crowd, and some venue in Holland. Simply put, WOW!!! I cannot wait to get up there tomorrow. Be proud Holland!!
Komt Huybrechts v Winstanley hier niet op?quote:
Dat is niet main stage héquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Komt Huybrechts v Winstanley hier niet op?
nicequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:04 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb de flights en shafts gekregen van eindbaas Paul.![]()
De enige man met wie ik op de foto wou, maar die kut securety haalde hem weg. Toen zei die: I am sorry here this is for you.
Ja ben er echt blij mee. Mike stelde wel teleur. Na de wedstrijd nergens te bekennen voor foto's enzo. Chizzy kwam ook de zaal in bijvoorbeeld. Toch jammer, want het is maar 1x per jaar in Nederland.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nice. Nicholson is echt een baas, ja.
Op twitter heeft paul ook Nederland bedankt, moet je maar terugscrollemnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja ben er echt blij mee. Mike stelde wel teleur. Na de wedstrijd nergens te bekennen voor foto's enzo. Chizzy kwam ook de zaal in bijvoorbeeld. Toch jammer, want het is maar 1x per jaar in Nederland.
hopp sowieso naar het WK. Als er geen gekke dingen gebeuren met Vos & Komula op dit toernooi krijgen michels, de geus en seyler ook een allypally ticketquote:
Hoe ver moet de Vos komen? Vandaag kan hij best winnen. Kormula mag sws voorronde spelen op het WK dacht ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hopp sowieso naar het WK. Als er geen gekke dingen gebeuren met Vos & Komula op dit toernooi krijgen michels, de geus en seyler ook een allypally ticket![]()
4e rondequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe ver moet de Vos komen? Vandaag kan hij best winnen. Kormula mag sws voorronde spelen op het WK dacht ik.
Zin in.quote:
Met Snake die voor het eerst meedoet !!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week trouwens 'the masters'. Met de top16 tegen elkaar.
iedere speler doet daar voor het eerst mee pik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:06 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Met Snake die voor het eerst meedoet !!
Hij heeft zijn doelstelling voor 2013 gehaald![]()
Komt wel gelijk MvG tegen ,maar thuisvoordeel ,en voor hem het op een na belangrijkste toernooi .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |