Finalegroep, was de vierde wedstrijd voor MvG, eerste 3 had hij gewonnen dus zeker nog wel kans om de halve finale te halen. Alleen nu tegen Taylor, dan moet hij echt beter gooien...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is dat de finale? Gerwen er dus uit?
Nee. Er zijn nog vier groepsronden. Maar Burnett wint met 6-0 van MvG.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is dat de finale? Gerwen er dus uit?
Lijkt me idd dat je het liefst tegen Burnett speelt. Al is dat wel een heel vervelend mannetje wat je ook af kan leiden. Alleen het idee al dat het zo'n agressief mannetje is lijkt me al kut.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:18 schreef -Sisyphus- het volgende:
Heeft Van Gerwen lekker voor elkaar. Burnett lijkt me duidelijk de zwakste van de 4. Al ging Van Gerwen er eerder vandaag hard tegen hem af.
"Not before 19:25", dus binnen een paar minutenquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:33 schreef GwaiLow het volgende:
Dom begin weer van Michael. Gelijk buiten de bull. Tis zo belangrijk om te beginnen...
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:46 schreef GwaiLow het volgende:
Pijnlijk dit. Wat gooit Michael matig zeg. Ook weer gebroken...
idiootquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef GwaiLow het volgende:
Michael ook. Maar hij gooit zo matig dat het me kansloos lijkt tegen Taylor.
Helemaal niet. Echt totaal niet zelfs...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:28 schreef doornbossie het volgende:
van gerwen speelt trouwens ook best dramatisch
Ja, bijna 108 gemiddeld is inderdaad dramatisch.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:28 schreef doornbossie het volgende:
van gerwen speelt trouwens ook best dramatisch
Inderdaadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:29 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Ja, bijna 108 gemiddeld is inderdaad dramatisch.
Zelfs dat zegt niet alles. Als je tegen een goede Taylor speelt is je gemiddelde bijna altijd hoog, omdat je in verhouding meer scorende darts gooit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:29 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Ja, bijna 108 gemiddeld is inderdaad dramatisch.
Heeft Gerwen 106 gemiddeld gegooid? Ik had echt het gevoel dat hij dramatisch stond te spelen met 94 gemiddelde oid. Laatste 4 legs gingen wel goed btw.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:37 schreef Gambetta het volgende:
107,07-106,23
Taylor begon gewoon fenomenaal, die 127 finish in de tweede leg was zó knap.
Hoorde ik daar nou Jacques?quote:
Jacques callt ook jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoorde ik daar nou Jacques?
Edit: Duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |