In mijn ervaring inderdaad het enige wat helpt. Categorisch elke vorm van contact afbreken.quote:Op zondag 8 september 2013 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
is =/= eens
En gewoon geen contact meer zoeken met Roos
En dit viel mij eigenlijk ook op.quote:Op zondag 8 september 2013 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
En gewoon geen contact meer zoeken met Roos
Het klinkt zelfs alsof je gewoon automatisch verliefd word op een vrouw waar je tijd mee door brengt?
Zoek een andere vrouw om om te gaan dan, dan ben je zo over Roos heen
Ik heb ook ooit in jouw situatie gezeten, geloof me als ik zeg dat je er niks mee opschiet als je gaat wachten op haar, dan kan je lang wachten en nog zal er niks gebeuren, waardoor je alleen maar steeds meer je down voelt.... je moet iemand anders gaan zoeken, er gaat een wereld voor je open dan.quote:Op zondag 8 september 2013 16:55 schreef Pieter1991 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een account gemaakt bij dit forum omdat ik graag jullie mening zou willen horen.
Sinds een jaar zit ik in een leuke klas waar de laatste tijd een vast groepje van vrienden is ontstaan. In dit groepje zitten ook twee meisjes (Ik noem ze hier Roos en Lisa). Roos heeft een relatie van 4 jaar, en Lisa is single. Ik kan het goed met hen vinden en heb Lisa (tevergeefs) wel is uitgevraagd. Maar om zover te komen heb ik veel met Roos gepraat om meer over Lisa te weten te komen. In die tijd zijn Roos en ik dus heel goede vrienden geworden en dit hebben we ook regelmatig tegen elkaar gezegd. Maar uiteindelijk ben ik dus afgewezen door Lisa en heb me hier gauw overheen kunnen zetten omdat ik op dat moment toch niet echt gevoelens voor haar had.
Nu is het echter zo dat ik gevoelens heb gekregen voor Roos... We hebben in de vakantie namelijk vaak met zijn tweeën afgesproken en dit was altijd leuk en gezellig maar zonder verdere consequenties (omdat ze namelijk al die relatie heeft). Wel hebben we het ook vaak over haar relatie gehad en vertelde ze soms dat ze van plan was het uit te maken. Hierop zei ik dat dat haar keuze is en als zij dat wilde ze dat moest doen. Maar nu heb ik dus sinds een maand echt gevoelens voor haar gekregen, maar zolang zij die relatie nog heeft is het moeilijk voor me om daar mee om te gaan. Aan de ene kant wil ik onze vriendschap echt niet kwijt, maar om te gaan wachten tot zij het uit maakt (wat misschien toch niet gebeurt) is ook niks.
Wat kan ik het beste doen volgens jullie?
ok....zit wat in, bedankt voor de tipquote:Op zondag 8 september 2013 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
De OP hoef je niet te quoten
Het is namelijk wel logisch dat je daar op reageert
Hoi zarGon, kun je mijn berichten in de toekomst helemaal verwijderen aub als je het er niet mee eens bent ipv naar eigen believen aanpassen?quote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef zarGon het volgende:
Het beste volgens mij?
Jullie kunnen geen vrienden blijven, jij wil meer dan vroendschap. Zij zit in een relatie, en zolang zij in die staat verkeert is zij off-limits.
Contact zoveel mogelijk verminderen (het liefst geen contact), doorgaan met je leven en openstaan voor andere dames. Mocht zij geen relatie meer hebben kun je het wellicht dan eens proberen.
quote:
» R&P / R&P-Feedback.quote:Op zondag 8 september 2013 21:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoi zarGon, kun je mijn berichten in de toekomst helemaal verwijderen aub als je het er niet mee eens bent ipv naar eigen believen aanpassen?
Bedankt alvast
als ze het heeft over "uitmaken" dan wil ze je gewoonquote:Op zondag 8 september 2013 16:55 schreef Pieter1991 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een account gemaakt bij dit forum omdat ik graag jullie mening zou willen horen.
Sinds een jaar zit ik in een leuke klas waar de laatste tijd een vast groepje van vrienden is ontstaan. In dit groepje zitten ook twee meisjes (Ik noem ze hier Roos en Lisa). Roos heeft een relatie van 4 jaar, en Lisa is single. Ik kan het goed met hen vinden en heb Lisa (tevergeefs) wel is uitgevraagd. Maar om zover te komen heb ik veel met Roos gepraat om meer over Lisa te weten te komen. In die tijd zijn Roos en ik dus heel goede vrienden geworden en dit hebben we ook regelmatig tegen elkaar gezegd. Maar uiteindelijk ben ik dus afgewezen door Lisa en heb me hier gauw overheen kunnen zetten omdat ik op dat moment toch niet echt gevoelens voor haar had.
Nu is het echter zo dat ik gevoelens heb gekregen voor Roos... We hebben in de vakantie namelijk vaak met zijn tweeën afgesproken en dit was altijd leuk en gezellig maar zonder verdere consequenties (omdat ze namelijk al die relatie heeft). Wel hebben we het ook vaak over haar relatie gehad en vertelde ze soms dat ze van plan was het uit te maken. Hierop zei ik dat dat haar keuze is en als zij dat wilde ze dat moest doen. Maar nu heb ik dus sinds een maand echt gevoelens voor haar gekregen, maar zolang zij die relatie nog heeft is het moeilijk voor me om daar mee om te gaan. Aan de ene kant wil ik onze vriendschap echt niet kwijt, maar om te gaan wachten tot zij het uit maakt (wat misschien toch niet gebeurt) is ook niks.
Wat kan ik het beste doen volgens jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |