Hmm oke bedankt voor je antwoord. Maar ze zijn niet vetrouwd met 'vwo'. Dus andere unis accepteren: Abitur, GCE, SAT, IB etc.quote:Op zondag 8 september 2013 19:14 schreef flapskie123 het volgende:
Ik studeer zelf het IB programma, en VWO is werkelijk niet om te zetten. Het is een compleet ander systeem, en het is een stuk lastiger dan VWO. Je zou dan 2 jaar moeten studeren om er een te kunnen behalen.. Helaas. Misschien ergens anders kijken naar een uni? Er zijn veel andere te vinden.
Succes!
Andere dingen zijn volgens mij wel over te zetten, lijkt me niet dat ze overal zo gaan mauwen. IB is gewoon alleen en vak apart, haha.quote:Op zondag 8 september 2013 19:20 schreef belkiss944 het volgende:
[..]
Hmm oke bedankt voor je antwoord. Maar ze zijn niet vetrouwd met 'vwo'. Dus andere unis accepteren: Abitur, GCE, SAT, IB etc.
Heel vaag dus.
Ik kan dan beter SAT examen maken, min punten is 1100. Dat lijkt me veel praktischer.
Serieus? Wat kun je dan wel overzetten? Kun je me links geven?quote:Op zondag 8 september 2013 19:22 schreef flapskie123 het volgende:
[..]
Andere dingen zijn volgens mij wel over te zetten, lijkt me niet dat ze overal zo gaan mauwen. IB is gewoon alleen en vak apart, haha.
Moet volgens mij wel via één of andere officiele instantie, anders kan het natuurlijk niet. Geen idee waar je zulke kunt vinden. Kwestie van googelen?quote:Op zondag 8 september 2013 19:28 schreef belkiss944 het volgende:
[..]
Serieus? Wat kun je dan wel overzetten? Kun je me links geven?
Xd thanx
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |