Jaquote:Op zondag 8 september 2013 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Heb er sinds eergisteren ook de eerste 6 van dit jaar meteen te pakken.
Had jij het laatst, toen je het over enveloppen likken had, toevallig over een studentenrekeningbrief?
en je groentequote:Op zondag 8 september 2013 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga zo een soort runderstoof met rostirondjes eten
Ja kloptquote:
Er zijn zelfs mensen die een kok betalen om het voer voor hun honden/katten te bereidenquote:Op zondag 8 september 2013 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je hebt dus nu ook honden en katten voer met gestoomde groenten of gegrild vlees
Kom zelf met een geil verhaalquote:
Ik was er vroeger ook allergisch voor, mijn grootste bult was er eentje op m'n dij ter grootte van mijn handpalm (zonder vingers)quote:Op zondag 8 september 2013 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaeen hoop pijn
lijkt ook alsof ik er ieder jaar allergischer voor word. Als in: grotere bulten.
Was jij nou degene met dat topic in f&f over een van je zieke honden ?quote:Op zondag 8 september 2013 18:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die een kok betalen om het voer voor hun honden/katten te bereiden
Waaaat?quote:Op zondag 8 september 2013 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik was er vroeger ook allergisch voor, mijn grootste bult was er eentje op m'n dij ter grootte van mijn handpalm (zonder vingers). Had er een pillenkuurtje voor van de huisarts geloof ik, hielp wel een heleboel
.
mag ik bij jouw kruisjes zetten¿quote:
Broccoli en champignonsquote:
Dat kan nog viezerquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waaaat?
Oh en nee was geen studentenbrief.. Maar een geboortekaartje
je wil mijn kruis zetten¿quote:Op zondag 8 september 2013 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan nog viezerjust sayin'
clever girlquote:
Zo zien mijn muggenbulten er ook uitquote:Op zondag 8 september 2013 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n eiland, maar dan dus ter grootte van een handpalm zonder vingers. Wel in Suriname opgelopen
.
Volgens mij eten die muggen daar het dieet van krioro x3 ofzo.
Nog veeeel viezerquote:
vertel me wat je wil, womanquote:Op zondag 8 september 2013 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog veeeel viezer![]()
Goddamn wise
Een heleboelquote:
dan kan specifieker..quote:
Kloptquote:
doe danquote:
Moet je eens op haar fb kijken.quote:Op zondag 8 september 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die kop alleen al, ik wil een deathnote, uren facebook plezier.
Wat is dat nou weer voor taal?quote:Op zondag 8 september 2013 19:51 schreef Modus het volgende:
Zeikt hier van de tyfusregen en de benedenburen staan te BBQen..
Gallo.quote:Op zondag 8 september 2013 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor taal?
Is leuke boer hoor, dezen. Alleen stom bedrijf, beetje paar keer per dag door kippen heen lopen, nou wat leuk.quote:
Liever nie, tenzij ik er een paard kwijt kanquote:
Kan toch bijna niet als hij er sinds zijn 12e woont.quote:Op zondag 8 september 2013 20:32 schreef Fascination het volgende:
Wil m weleens Engels horen praten, vast extreem slecht.
Lijkt me zo'n boeren kneuter.quote:Op zondag 8 september 2013 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan toch bijna niet als hij er sinds zijn 12e woont.
Ja hoiquote:
Door zijn rare accentje zeker.quote:
Je weet de helft nog niet.quote:Op zondag 8 september 2013 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
Ben ik niet van je gewend hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Je weet de helft nog niet.Ja daar was ik al bang voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zo rol ik.quote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo rol ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo rol ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist niet dat jij neger was
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Kijk jij ook bzv ?quote:
ik kijk naar jouquote:
Ja.quote:Op zondag 8 september 2013 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet dat jij neger was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |