Dan moet je dat wel van tevoren aangeven idd, dat je je niet aan de voorwaarden zal gaan houden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:15 schreef Barreltje het volgende:
Uiteindelijk is het bij zo'n 60 boekjes wel goed gegaan..
Ik vond het erg leuk om te doen, al was ik af en toe ook iets te laat ivm werk..
En ik was een van degenen die bij de extra ronde een boekje een beetje lang bij me heb gehouden..![]()
Oftewel.. ik heb het niet zo met regels..en ad en toe een beetje flexibiliteit moet kunnen.. ik zou me niet door de drama's van de vorige ronde tegen laten houden als je het concept gewoon wel leuk vind..
Ik meld me aan voor jouw clubje!quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:53 schreef trui het volgende:
het lijkt me eigenlijk alleen leuk om 't met mensen te doen die je echt goed kent, als een soort moderne variant van een poëzie album.
Ligt eraan of je het afraffelt of er echt tijd in steekt om er een kunstwerkje van te makenquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
Kost het zó veel tijd dan? Ik heb geen idee!
Voor bekenden is het echt leuker en makkelijker.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:47 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik meld me aan voor jouw clubje!Op die manier vind ik het ook leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |