SPOILER: De groepjes van de eerste ronde2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
euh... waarom staat er geen linkje ofzo bij van de vorige.. O.o Leek net of het "nieuw" wasquote:Op vrijdag 13 september 2013 07:34 schreef Brighteyes het volgende:
Dan moet je even oude topics terug gaan bladeren, want deze zijn allemaal afgelopen al.
Zo, heb de OP een beetje aangepast.
Mocht er ooit een tweede ronde van start gaan dan is de info verder gewoon te gebruiken.
Gelukkig ging het lang niet in alle groepjes mis.quote:Op zaterdag 14 september 2013 03:30 schreef Dottey het volgende:
maar ik dacht eerst nog WAT LEUK om eens mee te doen,maar nu ik eigenlijk 80% van de pagina's alleen maar lees van tig mensen "schandalig, waar is hij etc etc.." ben ik iets minder enthousiast![]()
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gelukkig ging het lang niet in alle groepjes mis.
dus................quote:Op woensdag 18 september 2013 11:47 schreef simmu het volgende:
maar ik wil wel graag een nieuw rondje starten, dus hoe zit het nou met welke boekjes nog niet terug zijn?
Ik heb mijn facebook opgeruimd laatst. Dat is niet hierom. Je bent niet de enige of zoquote:Op zondag 29 september 2013 15:51 schreef LiedjeBackstage het volgende:
DML/laziness aangezien je niet op PM reageert en we kennelijk op fb geen vriendjes meer zijn. Ik wil mijn boekje terug na zoŽn kleine anderhalf jaar. Dat word eens een keer tijd dacht ik eens zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop