abonnement Unibet Coolblue
pi_130950549
Het grote OUD Round Robin project!

Wat is een round-robin project?
Een Round Robin is een doorgeef project, met bijvoorbeeld een notebook.
Acht deelnemers vullen elke twee weken een paar bladzijden in het notitieboekje van de ander en sturen het weer door naar de volgende op de lijst.

Het kan van alles zijn: recepten, reisverhalen, mooie foto's, lieve kaartjes, tekeningen, collages, tips, verhalen of grappige spreuken. Veel deelnemers vullen hun boekje door middel van Artjournaling, of willen dat graag doen.
Na zo'n drie maanden worden de laatste bladzijden gevuld en opgestuurd- of overhandigt!- naar de eigenaar.

Let op
Het is niet de bedoeling om het hoogdrempelig te maken, als je niet artsy-fartsy bent kun je heus gewoon meedoen en je creabea geest toch de vrije loop laten gaan, niet te streng voor jezelf zijn en te perfectionistisch willen doen, het moet wel leuk blijven ;)

Goed, hoe werkt het?
Het is de bedoeling dat je zelf een notitieboekje koopt (met gebonden rug!) op a5 formaat ongeveer. Dit versier je als je dat wilt, je schrijft je adres erin en je schrijft wat dingen over jezelf op, wie ben je, waar hou je van, wat zijn je hobby's. Zulke dingen. Vervolgens stuur je jouw boekje door naar de persoon die na jou staat op de lijst van jouw groepje. Deze persoon gaat aan de slag en vult je boekje, 8 pagina's (of 4 dubbele), met van alles en nog wat. Daarna stuurt deze persoon het boekje weer door naar de volgende diegene die na haar staat. Je stuurt dus altijd naar dezelfde persoon en je ontvangt altijd van dezelfde persoon!
Na pakweg 12 weken komt jouw boekje weer helemaal vol, terug bij jou.

De Regeltjes (om het duidelijk te houden ;) )

- boekje/schriftje op ongeveer a5 formaat, ongelinieerd is het handigst maar hoeft niet, zorg ervoor dat het niet te zwaar is bij aanvang en let erop dat het sowieso door de brievenbus past.
- Het boekje moet een gebonden rug hebben, de boekjes worden DIK!
- wees zuinig op het boekje van de ander.
- ieder boekje blijft 2 weken bij een deelnemer, we verzenden op maandag naar de volgende deelnemer.
- probeer 8 pagina's te vullen, als dat echt niet lukt is minder ook goed maar 8 is wel het leukst voor de ontvanger.
- Bij de eerste 5 ritjes moet het boekje nog door de brievenbus passen. Als het daarna ook nog door de brievenbus past is dat prima, zo niet dan heeft iedereen maximaal 3 x 6,75 verzendkosten (je kunt natuurlijk ook afspreken op een meet of verzenden met iets anders tegelijk)
- maak foto's van alle pagina's die je hebt gemaakt. Die hoef je niet verplicht te posten, maar als er een boekje kwijt maakt is het een schrale troost dat de foto's er nog zijn ;)

* FOTO'S ZIJN VERPLICHT maar je hoeft natuurlijk niet alles 'weg te geven' wat je hebt ingevuld, dan blijft het voor de uiteindelijke ontvanger ook een verrassing. Je kunt wel sneak-peek foto's plaatsen of foto's van 1 pagina ipv alles bijvoorbeeld.

De post
ET is zo aardig geweest om de posttarieven erbij te slepen om het ons makkelijk te maken.

Brievenbuspost is max 38 x 26,5 x 3,2 cm. en max 2kg.

t/m 20g 0,50 (1)
t/m 50g 1,00 (2)
t/m 100g 1,50 (3)
t/m 250g 2,00 (4)
t/m 500g 2,50 (5)
t/m 2kg 3,00 (6)

SPOILER: De groepjes van de eerste ronde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 13-09-2013 07:36:13 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_131117556
Wat leuk :D ik ben benieuwd naar de tussendoor fotootjes ^^,
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  vrijdag 13 september 2013 @ 07:34:28 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131118433
Dan moet je even oude topics terug gaan bladeren, want deze zijn allemaal afgelopen al. :+
Zo, heb de OP een beetje aangepast.
Mocht er ooit een tweede ronde van start gaan dan is de info verder gewoon te gebruiken.
***
pi_131118894
is alles al binnen dan? er staat mij bij van niet namelijk
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:34:04 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131126102
Oh ja, dat is waar ook.
Maar het leek net alsof het nog volop bezig was en dat staat ook wat vreemd.

Maar als ik het goed heb is er alleen nog iets onderweg tussen Mevr Mus en KD toch?
***
pi_131126865
nope er zijn echt nog missende boekjes, mevr Mus komt r boekje bij me ophalen en deze is nooit spoorloos of niet op tijd af geweest overigens ;)

er was toen een buitenstaander die meedeed en die heeft sowieso nog een boekje van een ander
pi_131148505
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 07:34 schreef Brighteyes het volgende:
Dan moet je even oude topics terug gaan bladeren, want deze zijn allemaal afgelopen al. :+
Zo, heb de OP een beetje aangepast.
Mocht er ooit een tweede ronde van start gaan dan is de info verder gewoon te gebruiken.
euh... waarom staat er geen linkje ofzo bij van de vorige.. O.o Leek net of het "nieuw" was :P

Nou ben ik helemaal benieuwd naar de binnendruppelende boekjes..

Was het leuk om mee te doen? (aan diegene die mee hebben gedaan)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  vrijdag 13 september 2013 @ 23:38:47 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131149338
Net boven de OpeningsPost zie je een pijltje naar links staan, als je daar op klikt kom je bij het vorige topic. ;)

En mss is het dan een idee dat er een inventaris gemaakt wordt van wat nog mist. De deelnemerslijstjes staan sws nog in de spoiler, die heb ik niet gedelete.
***
pi_131154100
Ik zag geen #2 staan dus werd niet getriggerd om verder te zoeken naar pijltjes.

maar ik dacht eerst nog WAT LEUK om eens mee te doen,maar nu ik eigenlijk 80% van de pagina's alleen maar lees van tig mensen "schandalig, waar is hij etc etc.." ben ik iets minder enthousiast :@

Ik heb er leuke pagina's tussen gezien! O+

Zelf zou ik hem ook wat langer moeten hebben in mijn bezit, omdat ik altijd overal veel te veel werk van maak :9
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zaterdag 14 september 2013 @ 07:08:32 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131154436
TT gefixed!
***
pi_131155302
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 03:30 schreef Dottey het volgende:
maar ik dacht eerst nog WAT LEUK om eens mee te doen,maar nu ik eigenlijk 80% van de pagina's alleen maar lees van tig mensen "schandalig, waar is hij etc etc.." ben ik iets minder enthousiast :@

Gelukkig ging het lang niet in alle groepjes mis. ;)
pi_131155801
in ons groepje ging het ook keurig netjes en fijn ^O^
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_131308612
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 09:32 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Gelukkig ging het lang niet in alle groepjes mis. ;)
Oh gelukkig :)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131309164
maar ik wil wel graag een nieuw rondje starten, dus hoe zit het nou met welke boekjes nog niet terug zijn?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_131312532
Ik vind dit nog steeds een keileuk idee en ga het proberen op te zetten in ons jongerencentrum :) 2 boekjes die rondgegeven gaan worden en een die hier in het centrum blijft liggen om te vullen.

Kijken wat dat gaat worden ^^, misschien kan ik wel foto's uploaden van hun creativiteit als het gaat lopen. hihi
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131314536
Ik weet waar mijn boekje is,die zie ik wel naar hier toe komen ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_131470500
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:47 schreef simmu het volgende:
maar ik wil wel graag een nieuw rondje starten, dus hoe zit het nou met welke boekjes nog niet terug zijn?
dus................
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_131556191
Hier nog een vermis¨ boekje. Althans ik weet wie hem heeft maar het boekje loopt nog steeds niet vanzelf deze kant op ;-).Dus gooi maar in een envelop...
pi_131675453
DML/laziness aangezien je niet op PM reageert en we kennelijk op fb geen vriendjes meer zijn. Ik wil mijn boekje terug na zo´n kleine anderhalf jaar. Dat word eens een keer tijd dacht ik eens zo...
  zondag 29 september 2013 @ 17:29:54 #20
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_131679246
Ok dan. Ik had gedacht dat alle boekjes ondertussen al eens binnen zouden zijn.
Is jouw boekje het laatste wat nu nog binnen moet komen of zijn er nog meer zwevend?
Graag even melden dan kunnen we gaan inventariseren en zien of we dat nog opgelost kunnen krijgen.
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_131681506
ik vind t niets voor DML :o
  maandag 30 september 2013 @ 11:42:10 #22
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_131704141
Ik kijk nergens meer van op iig :)
Laziness? Kun je ons meer vertellen?

[ Bericht 41% gewijzigd door De_Taartjesfee op 30-09-2013 13:04:48 ]
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 30 september 2013 @ 13:57:00 #23
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131707354
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 15:51 schreef LiedjeBackstage het volgende:
DML/laziness aangezien je niet op PM reageert en we kennelijk op fb geen vriendjes meer zijn. Ik wil mijn boekje terug na zo´n kleine anderhalf jaar. Dat word eens een keer tijd dacht ik eens zo...
Ik heb mijn facebook opgeruimd laatst. Dat is niet hierom. Je bent niet de enige of zo ;)

En ik heb je pm gelezen. Ik moet nog reageren.
Ik kan hem nu half af opsturen of je kan me nog even de tijd geven om het af te maken.
Zoals je zelf ook zei in de pm had ik de afgelopen maanden andere dingen aan mijn hoofd.

En ja normaal ben ik veel stipter maar deze boekjes liggen hoog weg zodat er niks mee kan gebeuren. In een kast waar ik dus zelden kom dus het is met van alles dat eerder dit jaar aan de gang was, zowel positief als negatief, in de vergetelheid geraakt. Als ik het tegen kwam ben ik er mee bezig gegaan maar juist doordat ik me schuldig voelde over het tempo wilde ik er veel werk van maken. Helaas wonen we zo klein dat ik niks kan laten liggen om zo verder te kunnen.

[ Bericht 9% gewijzigd door laziness op 30-09-2013 14:04:42 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_131707655
Ik mis mijn boekje nog.... Maar van de eerste ronde nog dus lang terug.... Weet iemand hier meer over handigeharriet? Naamsverandering oid? Kan haar niet meer bereiken
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  maandag 30 september 2013 @ 14:09:20 #25
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_131707698
och hemel wat ellendig toch. ik ben zo blij dat ik er niet aan meegedaan heb, het lijkt me zo rot als je er niet aan toekomt en 't daar maar op de kast naar je ligt te loeren.
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')