quote:Op zondag 8 september 2013 14:56 schreef o.us2.0 het volgende:
WTF
Het lijkt net alsof ik met kanslozen om ga. Ik zit in een hele lang discussie met hem of hij daardoor 'ontmaagd' is of niet, maar het is en blijft masturbatie. Het is hetzelfde als je mastuurbeert met een opengesneden bananenschil met extra veel glijmiddel er in.
Klacht: Vriend die het er niet mee eens is als ik zeg dat hij nog maagd is, ook als hij het al gedaan heeft met zijn Fleshlight uit Amerika.
Helaas wel. Welke Fleshlight heb je?quote:Op zondag 8 september 2013 14:58 schreef Mortaxx het volgende:
Dus wil je nu vertellen dat ik nog maagd ben
Goed trouwens dat je het topic ook nog even op je eigen ervaringen toepastquote:Op zondag 8 september 2013 14:56 schreef o.us2.0 het volgende:
Het is hetzelfde als je mastuurbeert met een opengesneden bananenschil met extra veel glijmiddel er in.
Net geprobeerd, was helemaal niets, ik hou het bij mijn dubbele kipfilet met elastiekquote:Op zondag 8 september 2013 15:04 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Goed trouwens dat je het topic ook nog even op je eigen ervaringen toepast
quote:Op zondag 8 september 2013 15:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
Net geprobeerd, was helemaal niets, ik hou het bij mijn dubbele kipfilet met elastiek
quote:Op zondag 8 september 2013 15:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Net geprobeerd, was helemaal niets, ik hou het bij mijn dubbele kipfilet met elastiek
Over zoiets lang doorgaanquote:Op zondag 8 september 2013 14:56 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik zit in een hele lang discussie met hem
Maar hoe kom je in een discussie hierover terecht?quote:Op zondag 8 september 2013 15:00 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Helaas wel. Welke Fleshlight heb je?
Hoe niet...quote:Op zondag 8 september 2013 15:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar hoe kom je in een discussie hierover terecht?
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 8 september 2013 14:56 schreef o.us2.0 het volgende:
WTF
Het lijkt net alsof ik met kanslozen om ga. Ik zit in een hele lang discussie met hem of hij daardoor 'ontmaagd' is of niet, maar het is en blijft masturbatie. Het is hetzelfde als je mastuurbeert met een opengesneden bananenschil met extra veel glijmiddel er in.
Klacht: Vriend die het er niet mee eens is als ik zeg dat hij nog maagd is, ook als hij het al gedaan heeft met zijn Fleshlight uit Amerika.
Je kan ook een komkommer gebruiken, uithollen en in de magnetron doen. Heb je wat meer ruimte en de komkommer is lekker warm.quote:
Dit zijn nog eens topics van waarde. Ik heb meestal seks met de stofzuiger, maar het viel altijd op dat ik midden in de nacht de stofzuiger voor +- 5/10 minuten aan liet staan.quote:Op zondag 8 september 2013 15:13 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Je kan ook een komkommer gebruiken, uithollen en in de magnetron doen. Heb je wat meer ruimte en de komkommer is lekker warm.
gr gr,
Foreveralone
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |