Even aan de DA vragenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:22 schreef deadly_kiss het volgende:
Mja hij heeft een enorm dikke vacht en elk najaar heeft hij deze problemen..maar normaal kon ik zelf wel de knopen wegknippen...nu is het echt te sneu! Is het stom...als zijn complete rug geschoren wordt om een trui aan te doen ofzo? Ik vind het echt zo zielig voor hem
Als midas het niet ziet zitten,dan ik ook nietquote:Op woensdag 25 september 2013 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw kat er over denkt, maar mijn kat hoef ik echt niet zoiets aan te trekken hoor...
Vaak voelen ze zich helemaal gelukkig zonder al die klitten. Komt hij buiten ook?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:36 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik moet morgen met midas naar de dierenarts....
Zijn wintervacht is verkeerd "geinstalleerd" en nu krijgt hij vilt en knopen... nu moet hij geschoren worden achter op zijn rug en bij zn heupen omdat die oude natneus het zelf niet meer bij kan houden daar vanwege zijn leeftijdik hoop maar dat er iets van over blijft!
Dat is helemaal niet waar, men is er nog steeds niet over uit of katten groepsdieren of solisten zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:59 schreef Dragonberry het volgende:
Een kat die alleen is vind ik wél zielig. Een kat is een groepsdier.
Hij heeft nu wel recht op extra lekker eten natuurlijk hequote:Op donderdag 26 september 2013 16:37 schreef deadly_kiss het volgende:
Hij ligt nu nog bezopen in zijn mandje... omdat ik er zo snel bij was hebben ze niet tot op de huid hoeven scheren gelukkig!:) Midas had er zelf nog niet echt last van maar hij kijkt mij nu wel pissig aanzal even kijken of ik een foto kan uploaden
Veel beter dan kaal ja, maar mooier wordt ie er dan ook weer niet opquote:Op donderdag 26 september 2013 16:50 schreef deadly_kiss het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mag nog niks eten door de narcose
Ben zo blij dat hij niet kaal hoefde!
Godver wat klote..quote:Op donderdag 26 september 2013 16:59 schreef LPFAN het volgende:
Ik lurk meestal alleen mee, maar ik moet dit ff van me afschrijven.
Mijn kat Videl, was sinds gister niet lekker, niet willen eten, veel slapen. Maar omdat ze nog voldoende dronk besloot ik het even aan te kijken. Vandaag nog geen enkele verbetering, eigelijk alleen maar slechter, want ze kroop ook weg, en wou niet bij mij zijn. wat niks voor haar is. Vanmiddag naar de DA geweest. Acute nierfalen. haar nierwaardes waren veels en veels te hoog. iets wat 111 moest zijn, was bij haar in de 2000. Ze is gelijk opgenomen met een infuus. Ze was ook zwaar onderkoeld... DA zei dat ze praktisch al aan et sterven was.... maar ze gaan er alles aan doen om de gif stoffen uit haar te krijgen. Ik hoor morgenochtend of ze de nacht heeft overleefd...
Ze is verdorie nog maar 4 jaar oud...
Ik zal voor d'r duimen.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:01 schreef LPFAN het volgende:
thnxx... ik hoop echt dat ze er boven op gaat komen... maar kans is heel erg klein...
Ik hoop dat het lukt. Sterkte!quote:Op donderdag 26 september 2013 16:59 schreef LPFAN het volgende:
Ik lurk meestal alleen mee, maar ik moet dit ff van me afschrijven.
Mijn kat Videl, was sinds gister niet lekker, niet willen eten, veel slapen. Maar omdat ze nog voldoende dronk besloot ik het even aan te kijken. Vandaag nog geen enkele verbetering, eigelijk alleen maar slechter, want ze kroop ook weg, en wou niet bij mij zijn. wat niks voor haar is. Vanmiddag naar de DA geweest. Acute nierfalen. haar nierwaardes waren veels en veels te hoog. iets wat 111 moest zijn, was bij haar in de 2000. Ze is gelijk opgenomen met een infuus. Ze was ook zwaar onderkoeld... DA zei dat ze praktisch al aan et sterven was.... maar ze gaan er alles aan doen om de gif stoffen uit haar te krijgen. Ik hoor morgenochtend of ze de nacht heeft overleefd...
Ze is verdorie nog maar 4 jaar oud...
Oh wat ergquote:Op donderdag 26 september 2013 18:58 schreef LPFAN het volgende:
ze is er al niet meer...
kreeg net een telefoontje van de DA...
sterktequote:Op donderdag 26 september 2013 19:28 schreef LPFAN het volgende:
thnxx... het is allemaal zo snel gegaan... kan het nog niet helemaal bevatten.
Ik ga een zwervertje van rond de 4 weken opvangen, waarschijnlijk met het oog op dat ze blijft, maar misschien red ik het zelf niet en dan wil ik haar toch naar een asiel brengen (dan heeft ze in ieder geval tussen 4 en 12 weken oud een warm thuis in plaats van zo'n groot asiel). Kan ik het dan nog wel verkopen als een zwervertje? Niet dat het uitmaakt, maar ik vroeg het me af.quote:Op zondag 29 september 2013 20:39 schreef Hilzillah het volgende:
Nee, geen kosten. Wel heel duidelijk zijn dat het om een zwerver gaat en je niet de afstands kosten in de maag laten splitsen.
Sterkte LPFAN
Ik zou nu alvast het asiel bellen en de situatie uitleggen. Wel de naam vragen van de persoon aan wie je het verhaal uitlegd. Ik hoop dat je voor het beessie kan blijven zorgenquote:Op zondag 29 september 2013 21:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga een zwervertje van rond de 4 weken opvangen, waarschijnlijk met het oog op dat ze blijft, maar misschien red ik het zelf niet en dan wil ik haar toch naar een asiel brengen (dan heeft ze in ieder geval tussen 4 en 12 weken oud een warm thuis in plaats van zo'n groot asiel). Kan ik het dan nog wel verkopen als een zwervertje? Niet dat het uitmaakt, maar ik vroeg het me af.
Ik vraag me af hoe ze daar mee omgaan. Kan me ook voorstellen dat je 'afstandskosten' moet betalen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga een zwervertje van rond de 4 weken opvangen, waarschijnlijk met het oog op dat ze blijft, maar misschien red ik het zelf niet en dan wil ik haar toch naar een asiel brengen (dan heeft ze in ieder geval tussen 4 en 12 weken oud een warm thuis in plaats van zo'n groot asiel). Kan ik het dan nog wel verkopen als een zwervertje? Niet dat het uitmaakt, maar ik vroeg het me af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |