die heb ik hier niet. Dus ik wil wel de vrije trappen en penaltys nemen die ik zelf heb uitgelokt. Ik zeg het nu maar voordat je weer komt met je gare kkstreken.quote:Op zondag 8 september 2013 18:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel vroeg beginnen
wat is er met je mic?
ik ga ze alleen stelen als ze naast het goal liggen voor de voorzet, als je ze kan schieten mag je ze nemenquote:Op zondag 8 september 2013 18:59 schreef wonton het volgende:
[..]
die heb ik hier niet. Dus ik wil wel de vrije trappen en penaltys nemen die ik zelf heb uitgelokt. Ik zeg het nu maar voordat je weer komt met je gare kkstreken.
Wat een vertrouwen.quote:Op zondag 8 september 2013 18:59 schreef wonton het volgende:
[..]
die heb ik hier niet. Dus ik wil wel de vrije trappen en penaltys nemen die ik zelf heb uitgelokt. Ik zeg het nu maar voordat je weer komt met je gare kkstreken.
ben je online ?quote:Op zondag 8 september 2013 19:00 schreef n0ir het volgende:
[..]
ik ga ze alleen stelen als ze naast het goal liggen voor de voorzet, als je ze kan schieten mag je ze nemen
'rijst wil jij hem nemen'quote:Op zondag 8 september 2013 18:59 schreef wonton het volgende:
[..]
gut.quote:
Wel goed, maar Modric is kut.quote:Op zondag 8 september 2013 19:08 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
That midfield [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Niemand is zo kut als Scholesquote:
quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 19:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar toch
Wanne homoquote:Op zondag 8 september 2013 19:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu weet ik waarom Tbakkert zo voor Scholes is
Hey leuke foto van Tbakkert die Dreetje zoent.quote:Op zondag 8 september 2013 19:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu weet ik waarom Tbakkert zo voor Scholes is
quote:Op zondag 8 september 2013 19:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey leuke foto van Tbakkert die Dreetje zoent.
Ik ben presentquote:
Is Jese nou wel gold ?quote:Op zondag 8 september 2013 19:08 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
That midfield [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Even het hele filmpje bekeken en geluisterd wat hij allemaal te zeggen had. Pace is dus niet het allerbelangrijkste maar nog steeds wel belangrijk maar niet zo erg meer als vorig jaar. Wat ze nog wel moeten tweaken bij EA zijn de finesse shots want die schijnen nogal overpowered te zijn. En ik zag in het filmpje ook weer een 45e minuut goal. Verder ziet het er wel goed uit en kan zelf niet wachten om het uit te testenquote:
heel erg jammer dat het een Acer is. En best zwaar ookquote:Op zondag 8 september 2013 19:43 schreef DePresident. het volgende:
Dit lijkt me wel een goede laptop voor een mooie prijs!
http://www.bol.com/nl/p/a(...)op/9200000014961769/
Nooit een Acer kopenquote:Op zondag 8 september 2013 19:43 schreef DePresident. het volgende:
Dit lijkt me wel een goede laptop voor een mooie prijs!
http://www.bol.com/nl/p/a(...)op/9200000014961769/
Waarom zit hij niet in FUT?quote:Op zondag 8 september 2013 19:49 schreef Patje1987 het volgende:
http://www.mirror.co.uk/s(...)is-tomlinson-2260599
quote:
De Huntquote:Op zondag 8 september 2013 19:59 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie al spelers ontdekt uit fut die andere workrates hebben gekregen zoals Pedro
ik ben nog effetjes bezig, onze nieuwe printer aan het installerenquote:Op zondag 8 september 2013 19:48 schreef BDIL het volgende:
Dutch komt online en gaat weg, Rijst afwezig...
Castaignosquote:Op zondag 8 september 2013 19:59 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie al spelers ontdekt uit fut die andere workrates hebben gekregen zoals Pedro
quote:Op zondag 8 september 2013 19:48 schreef BDIL het volgende:
Dutch komt online en gaat weg, Rijst afwezig...
Siemquote:Op zondag 8 september 2013 19:59 schreef Maver24 het volgende:
Hmm foutje van EA denk ik?quote:Op zondag 8 september 2013 20:32 schreef Maver24 het volgende:
Ben ik nu gek of waarom zit kevin prince boateng bij Schalke? Ik heb geloof ik iets gemist
Echt een idiote transfer ja.quote:Op zondag 8 september 2013 20:32 schreef Maver24 het volgende:
Ben ik nu gek of waarom zit kevin prince boateng bij Schalke? Ik heb geloof ik iets gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |