doe link danquote:Op zondag 8 september 2013 14:21 schreef Murdera het volgende:
Youtube, onwetende honden
De keuring - waardenberg en de jong
zit mobiel. Hoe moeilijk is het om de keuring - waardenberg en de jong naar YouTube te kopieeren?quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit mobiel. Hoe moeilijk is het om de keuring - waardenberg en de jong naar YouTube te kopieeren?
quote:Op zondag 8 september 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit mobiel. Hoe moeilijk is het om de keuring - waardenberg en de jong naar YouTube te kopieeren?
quote:
focked opquote:Op zondag 8 september 2013 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Toen mn pa alleen woonde kwam ik er elke week eten en nu die mn oma tijdelijk woont ben ik er amper welkom om te eten. Volgens mij wilt mijn oma dat niet hebben..Of beter gezegd mij er niet bij hebben. Wordt tijd dat mijn vader de sleutel krijgt!
Yup.. Als ik haar bel omdat ik mn pa zoek doet ze ook vet kortaf en gooit ze het liefst binnen 10 sec. de telefoon weer op. Laatst riep ze nog dat ze geen vertrouwen er in had dat het goed kwam met mij qua opleiding enzquote:
Blijf het apart vinden als familie zo met elkaar kan omgaan...quote:Op zondag 8 september 2013 14:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yup.. Als ik haar bel omdat ik mn pa zoek doet ze ook vet kortaf en gooit ze het liefst binnen 10 sec. de telefoon weer op. Laatst riep ze nog dat ze geen vertrouwen er in had dat het goed kwam met mij qua opleiding enz
Kattenquote:Op zondag 8 september 2013 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou gewoon veel van die katten.. Zie ze nu niet meer vaak door mn oma maar straks zie ik ze weer elke week en dan zijn het toch ook een beetje weer mijn katten
Sowiesoquote:Op zondag 8 september 2013 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Katten
Gewoon behoeden van de nare oma! <3
whehheequote:Op zondag 8 september 2013 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SowiesoHoop stiekem dat die beesten vlak voor ze weggaan haar appartement nog verder slopen. Van het behang in de woonkamer en gang is al weinig over
#teamkattenquote:Op zondag 8 september 2013 15:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij moet mijn vader dat wel opnieuw behangen
kom je je even bij endegeest melden?quote:Op zondag 8 september 2013 14:51 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
kom jij je even op het politiebureau melden?
Goedzoquote:Op zondag 8 september 2013 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
3 uur gestudeerd, ik herken mezelf niet meer terug.
Hoe burgelijkquote:Op zondag 8 september 2013 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Good job!quote:Op zondag 8 september 2013 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja was super chillquote:Op zondag 8 september 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jahoor, hoe was ground zero eigenlijk?En wat had je nou genomen?
Ah prima dose dus, zoiets neem ik ook altijdquote:Op zondag 8 september 2013 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja was super chillHeb 1½ xtc pil gehad, 3x een halve. Had er 2 maar een halve weggegeven
Ja daar had ik geen last vanquote:Op zondag 8 september 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah prima dose dus, zoiets neem ik ook altijdGoed uit te houden idd, en hoe ging het met dat zitten en niet meer op willen staan waar je bang voor was?
Liever xtc dan wat?quote:Op zondag 8 september 2013 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daar had ik geen last vanMaar daarom wou ik ook liever xtc hebben en dat had ik uiteindelijk
Je weet dat (goede) xtc gewoon bindmiddel met mdma is he? Just sayin' Zit geen speed in als je dat dachtquote:
Neequote:
Nee snap ik maar had net ook naar Bob getypt dat ik me wel minder lui voelde enz maar kan ook door de muziek komen of dosering ofzoquote:Op zondag 8 september 2013 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je weet dat (goede) xtc gewoon bindmiddel met mdma is he? Just sayin' Zit geen speed in als je dat dacht
Set&setting maakt hoe je je voelt jaquote:Op zondag 8 september 2013 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeKan het niet uitleggen. Of het ligt aan mn mdma haha. Voelde me op de xtc in ieder geval een stuk energieker en minder lui of het komt door de muziek. Kan ook
Maak hem 50x50 en ik doe hem als UI.quote:Op zondag 8 september 2013 17:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
weet je wat ook leuk blijft
[ afbeelding ]
Haha we liepen terug om 07:00 naar een bushalte en het was echt alsof ik op wolkjes liep. Vet chill. Ben pas ingekakt in de laatste treinquote:Op zondag 8 september 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Set&setting maakt hoe je je voelt ja.
60x60 bedoel je?quote:Op zondag 8 september 2013 17:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maak hem 50x50 en ik doe hem als UI.
heb hem.quote:Op zondag 8 september 2013 17:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
geen zin om nu te doen. anders even vragen in dat topic in GC
Zo praat je niet over Vas.quote:Op zondag 8 september 2013 17:18 schreef krullenbolletje het volgende:
Net wakker![]()
Gedroomd dat ik Jon snow was en iemand mijn baby stal van een dikke negerin
Je vergeet wel dat in pillen nog tl-buisscherven zitten voor de snellere opname.quote:Op zondag 8 september 2013 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je weet dat (goede) xtc gewoon bindmiddel met mdma is he? Just sayin' Zit geen speed in als je dat dacht
quote:Op zondag 8 september 2013 17:20 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je vergeet wel dat in pillen nog tl-buisscherven zitten voor de snellere opname.
Wel logisch ook met die kleuren in hun staart.quote:Op zondag 8 september 2013 17:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook gehoord dat er pauwenkak in zit voor extra hallicunatie's
je ging toch alleen hallucineren van salamanderstront?quote:Op zondag 8 september 2013 17:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook gehoord dat er pauwenkak in zit voor extra hallicunatie's
Mensen die je glasvezel met mdma versnijdenquote:Op zondag 8 september 2013 17:36 schreef Murdera het volgende:
Eerst altijd pillen met mdna en glasvezel, nu ga ik hard op pure glasvezel als een baas
Kan je nu sneller internetten?quote:Op zondag 8 september 2013 17:36 schreef Murdera het volgende:
Eerst altijd pillen met mdna en glasvezel, nu ga ik hard op pure glasvezel als een baas
slechte dealers jaquote:Op zondag 8 september 2013 17:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mensen die je glasvezel met mdma versnijden
quote:Op zondag 8 september 2013 17:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wel logisch ook met die kleuren in hun staart.
quote:Op zondag 8 september 2013 17:44 schreef krullenbolletje het volgende:
Griekse yoghurt met van die discoballetjes voor cupcakes
discodipquote:Op zondag 8 september 2013 17:44 schreef krullenbolletje het volgende:
Griekse yoghurt met van die discoballetjes voor cupcakes
Deze man weetquote:Op zondag 8 september 2013 17:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
discodip
100% pure fucking disco shit
Emo meisjes met 10 lagen makeupquote:Op zondag 8 september 2013 17:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Krul vind mijn smaak voor meisjes niet goed
Ze hebben geen 10 lagen makeup en zijn niet emoquote:Op zondag 8 september 2013 17:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Emo meisjes met 10 lagen makeup
Post dan pics van meiden zonder 10 lagen makeup en die niet emo zijnquote:Op zondag 8 september 2013 17:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ze hebben geen 10 lagen makeup en zijn niet emo
ja wacht evenquote:Op zondag 8 september 2013 17:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Post dan pics van meiden zonder 10 lagen makeup en die niet emo zijn
Vraag me altijd af hoe die emo meisjes met 10 lagen makeup er zonder makeup uitzienquote:Op zondag 8 september 2013 17:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Emo meisjes met 10 lagen makeup
normaalquote:Op zondag 8 september 2013 17:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe die emo meisjes met 10 lagen makeup er zonder makeup uitzien
Nietquote:Op zondag 8 september 2013 17:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe die emo meisjes met 10 lagen makeup er zonder makeup uitzien
Als het echt zo zou werkenquote:
Kwaliteit is wel een beetje kut, kan je daar iets aan doenquote:Op zondag 8 september 2013 18:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dit zijn geen 10 lagen make-up hoor?
en kwaliteit is een beetje kut kan ik ook niks aan doen
Sowieso 10 lagen op de ogen, op het gezicht waarschijnlijk ook maar dat kan je met deze kwaliteit niet zeker zeggen.quote:Op zondag 8 september 2013 18:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dit zijn geen 10 lagen make-up hoor?
en kwaliteit is een beetje kut kan ik ook niks aan doen
waar moet ik dan op vallen volgens jou?quote:Op zondag 8 september 2013 18:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sowieso 10 lagen op de ogen, op het gezicht waarschijnlijk ook maar dat kan je met deze kwaliteit niet zeker zeggen.
Op krul zelf natuurlijk, ze is jaloers.quote:Op zondag 8 september 2013 18:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
waar moet ik dan op vallen volgens jou?
krul is friendzonequote:Op zondag 8 september 2013 18:07 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Op krul zelf natuurlijk, ze is jaloers.
Maakt mij geen reet uitquote:Op zondag 8 september 2013 18:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
waar moet ik dan op vallen volgens jou?
quote:Op zondag 8 september 2013 17:53 schreef Murdera het volgende:
Midden op straat een neger aan de telefoon met zijn hand in zijn sportbroekje mwt zijn lul aan ht spelen wtf
Bitch pleasequote:Op zondag 8 september 2013 18:07 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Op krul zelf natuurlijk, ze is jaloers.
quote:Op zondag 8 september 2013 18:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
spreek je jezelf nu niet heel erg tegen?quote:Op zondag 8 september 2013 18:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maakt mij geen reet uitMaar je moet niet aankomen met "goede smaak" en dan deze meisjes
ga anders zelf eens in belgië kijken als je het voor elkaar krijgt om met je vettige reet je huis uit te gaanquote:Op zondag 8 september 2013 18:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
zijn mokka engeltjes iets belgisch?
Neequote:Op zondag 8 september 2013 18:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
spreek je jezelf nu niet heel erg tegen?
quote:Op zondag 8 september 2013 18:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ga anders zelf eens in belgië kijken als je het voor elkaar krijgt om met je vettige reet je huis uit te gaan
quote:Op zondag 8 september 2013 18:12 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ] het is alsof er mokka-engeltjes over je tong heen climaxen
http://en.wikipedia.org/wiki/Hysterical_strengthquote:Op zondag 8 september 2013 18:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik pas trouwens gewoon door de deur hoor. trollie is een eikel
Leugenaar, op die meet moesten we je ook door het zolderraam naar binnen tillenquote:Op zondag 8 september 2013 18:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik pas trouwens gewoon door de deur hoor. trollie is een eikel
quote:Op zondag 8 september 2013 18:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Leugenaar, op die meet moesten we je ook door het zolderraam naar binnen tillen
Dit dus.quote:Op zondag 8 september 2013 18:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sowieso 10 lagen op de ogen, op het gezicht waarschijnlijk ook maar dat kan je met deze kwaliteit niet zeker zeggen.
Jij kreeg toen geen bier omdat je geen 16 was toch?quote:Op zondag 8 september 2013 18:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Naja we.. ik was te stoned om iets te zeggen noch te doen.
Ik kon beter gaan tappen
Precies en haast niemand draagt smokey eyes zonder laag foundation.quote:Op zondag 8 september 2013 18:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit dus.
Dik smokey-eyes ofzo, dat zijn al 1000 lagen
Jawel alleen ik kreeg dat biertje nieteens opquote:Op zondag 8 september 2013 18:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij kreeg toen geen bier omdat je geen 16 was toch?
Idk main ik ga bijna nooit meer naar meets, misschien een x underground meet, moeten we enkel kijken wnrquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 18:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Precies en haast niemand draagt smokey eyes zonder laag foundation.
underground jwz. Betr dan met die tatas hier tog. Bamquote:Op zondag 8 september 2013 18:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Idk main ik ga bijna nooit meer naar meets, misschien een x underground meet, moeten we enkel kijken wnr
ik zit op julliequote:Op zondag 8 september 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
underground jwz. Betr dan met die tatas hier tog. Bam
Wij moeten ook nog een keer meetenquote:
BAMquote:Op zondag 8 september 2013 18:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog een keer meeten
Wasberenquote:Op zondag 8 september 2013 18:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En dan ook nog 10 kilo eye-liner
quote:Op zondag 8 september 2013 18:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Jullie zijn ook niet perfect hoor krul en uns
quote:
BIER ZUIPEN JWZquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 18:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Jullie zijn ook niet perfect hoor krul en uns
Zei iemand underground meet? Als in een freeparty?quote:Op zondag 8 september 2013 18:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Idk main ik ga bijna nooit meer naar meets, misschien een x underground meet, moeten we enkel kijken wnr
Oh ik dacht meer aan een orgiequote:Op zondag 8 september 2013 18:50 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zei iemand underground meet? Als in een freeparty?
quote:
quote:
Nee alleen mannenquote:Op zondag 8 september 2013 18:57 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mits chicks erbij kom (Hihi) ik meteen!
Omg wat heb je met je UI gedaan?quote:
Blasfemie! Dat is Johnquote:Op zondag 8 september 2013 19:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omg wat heb je met je UI gedaan?
Doe terug.
PS. Waar is dat gifje van?
kutfilmpjequote:Op zondag 8 september 2013 19:35 schreef Trollscience het volgende:
dan mag je wel wat meer respect hebben voor je vader als je zo tegen ... dat soort dingen gaat zeggen die niet kloppen
Dat is gewoon lelijk.quote:
http://deadspin.com/emine(...)the-nd-mi-1271257582quote:Op zondag 8 september 2013 19:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omg wat heb je met je UI gedaan?
Doe terug.
PS. Waar is dat gifje van?
Eminem is een grote fucking baasquote:Op zondag 8 september 2013 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://deadspin.com/emine(...)the-nd-mi-1271257582
Wie?quote:
Je ziet er echt niet zo uit als je pillen op hebt hoor, bovendien praat hij daarna ineens weer 'redelijk' normaal, behalve die rare blik in zn ogen nogsteedsquote:Op zondag 8 september 2013 19:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eminem is een grote fucking baas
Wacht is dit pas gebeurd?
Bezerk is een nieuw nummer van hem..
Mensen in de comments zeggen pillen, ik denk dat hij zijn oude Shady Imago terug wil door gewoon een beetje dom te gedragen.
Vasquote:Op zondag 8 september 2013 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je ziet er echt niet zo uit als je pillen op hebt hoor, bovendien praat hij daarna ineens weer 'redelijk' normaal, behalve die rare blik in zn ogen nogsteeds
Ik ga je toch niet meeten dus doei.quote:Op zondag 8 september 2013 20:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Niet op fietsafstand vanaf vas wonen
Schooien bij mensen van FOK! om wiet omdat je het zelf nog niet kan kopen en ze op fietsafstand wonenquote:Op zondag 8 september 2013 20:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Niet op fietsafstand vanaf vas wonen
Ja precies, dacht ik ook al. Die rare blik in zijn ogen heeft ie altijd al gehad. Een van de redenen dat ik hem baas vindquote:Op zondag 8 september 2013 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je ziet er echt niet zo uit als je pillen op hebt hoor, bovendien praat hij daarna ineens weer 'redelijk' normaal, behalve die rare blik in zn ogen nogsteeds
HAHAquote:Op zondag 8 september 2013 20:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Schooien bij mensen van FOK! om wiet omdat je het zelf nog niet kan kopen en ze op fietsafstand wonen
Ik zit al in de tram..quote:Op zondag 8 september 2013 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga je toch niet meeten dus doei.
Moet jij zeggen, met die pillen. Bah, vieze junkquote:Op zondag 8 september 2013 20:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Schooien bij mensen van FOK! om wiet omdat je het zelf nog niet kan kopen en ze op fietsafstand wonen
quote:Op zondag 8 september 2013 20:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kon ze zelf wel kopen maar mijn dealer was op vakantiequote:Op zondag 8 september 2013 20:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, met die pillen. Bah, vieze junk
Waarom dan schooien?quote:Op zondag 8 september 2013 20:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]ik ken genoeg mensen die kunnen en voor me willen halen.
Niet lui zijn door wietquote:Op zondag 8 september 2013 20:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Met de tram gaan als het op fietsafstand is
quote:Op zondag 8 september 2013 20:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, met die pillen. Bah, vieze junk
quote:
JAJA.quote:Op zondag 8 september 2013 20:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kon ze zelf wel kopen maar mijn dealer was op vakantie![]()
DAN FLIKKER JE TOCH LEKKER EEN END OP JOH.quote:Op zondag 8 september 2013 20:06 schreef Unscrewed het volgende:
Jullie zijn allemaal triest.
Einde bericht.
Behalve jij, dan.quote:Op zondag 8 september 2013 20:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
DAN FLIKKER JE TOCH LEKKER EEN END OP JOH.
Kutquote:Op zondag 8 september 2013 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JAJA.
Hoe bevalt die leventje zonder je boi Mono nu?
quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 20:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
DAN FLIKKER JE TOCH LEKKER EEN END OP JOH.
Zie, je had gewoon opleiding moeten doenquote:Op zondag 8 september 2013 20:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kut
Hij is er nu gelukkig nog
Gisterochtend gearriveerd en gaat vanavond weer weg, dus maar 1 nachtje
En vervolgens hebben we de komende 2 weken geen tijd en geld om elkaar te bezoeken, dus dat is echt aids
Meestal vind ik het echt wel fijn om gewoon ff een tijdje je eigen ding te kunnen doen enzo en tijd voor jezelf te hebben. Maar met Mono kan dat ook terwijl je sámen bent, en dan is het nog 100x leuker. Dus dat is dan kut als je ineens de hele tijd alleen bent, dan mis je toch af en toe iets om (stoned) tegen aan te lullen
Zit maar gewoon de hele tijd te Simsen![]()
Ja, godverdommequote:Op zondag 8 september 2013 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zie, je had gewoon opleiding moeten doen
die kat heeft echt 10 lagen make-up opquote:Op zondag 8 september 2013 20:12 schreef Unscrewed het volgende:
https://www.facebook.com/(...)10830&type=2&theater
Zie hoe fucking schattig deze shit is.
En maar eens zien of jullie dan nog samen zijnquote:Op zondag 8 september 2013 20:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, godverdomme
Mja als ik dat volgend jaar ga doen in Nijmegen is Mono waarschijnlijk/hopelijk al naar Arnhem overgeplaatst en kunnen we gewoon samen iets huren in omgeving Arnhem/NijmegenScheelt ook weer geld enzo aangezien ik sowieso op kamers wil in Nijmegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kun je beter een ipad nemenquote:Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef Amarantha het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/a(...)82988/#product_title k wil
quote:Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En maar eens zien of jullie dan nog samen zijnWat ben je toch weer heerlijk negatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
die kat heeft echt 10 lagen make-up op
Sinds wanneer is het iOS > Android OS?quote:
WOW WOW WIE NOEM JIJ EMOquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En maar eens zien of jullie dan nog samen zijnHaha, dat is ook zeker zo. Maar ik zou met mijn relatiekennis echt níét in kunnen zien waarom dat zou gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iig niet als we zo blijven zoals we nu zijn, en kan me ook niet inbeelden waarom één van ons ineens drastisch zou veranderen ofzo qua karakter enzo
Fuck the EBU.
Da's niet waar thoughquote:Op zondag 8 september 2013 20:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het iOS > Android OS?
Ik geloof dat Android 1000000x beter is dan iCrap, maar oke.
Android is open-source, je kan alles bewerken en ermee doen wat je wilt. Met iOS ben je veel te gelimiteerdquote:Op zondag 8 september 2013 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's niet waar though
Ik ben geen apple fangirl, totaal niet. Maar heb nog niks kuts ontdekt aan iOS en al wel een aantal kutte dingen aan android
Tenzij je al dat moeilijke gekut toch niet nodig hebtquote:Op zondag 8 september 2013 20:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Android is open-source, je kan alles bewerken en ermee doen wat je wilt. Met iOS ben je veel te gelimiteerd
tettenquote:Op zondag 8 september 2013 20:28 schreef Unscrewed het volgende:
Tijd voor een nieuwe UI.
Iemand aanbevelingen?
quote:Op zondag 8 september 2013 20:28 schreef Unscrewed het volgende:
Tijd voor een nieuwe UI.
Iemand aanbevelingen?
Nee, dan komt mijn goeie persoonlijkheid niet tot zijn recht.quote:
Apple shit werkt echt fucking simpel en handig ingedeeldquote:Op zondag 8 september 2013 20:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga geen Ipad, Ipod, MacBook of wat dan ook kopen
Oké peners dan.quote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, dan komt mijn goeie persoonlijkheid niet tot zijn recht.
Jonge ik ben niet fucking gayquote:
Een beetje gay is OK.quote:
Gast. Ik heb me nooit, maar dan ook nooit aangetrokken gevoeld tot een man. Ik heb nooit getwijfeld over mijn geaardheid. Ik ben niet gay. Ik zal nooit gay zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 20:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je zit nog in de puberteit, je bent je gayness nog aan het ontwikkelen
Ik zei dat ook altijd ondanks dat ik wel eens met een meisje had gezoend, zelfs nog nadat ik een trio had gehouden zei ik dat nog.quote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gast. Ik heb me nooit, maar dan ook nooit aangetrokken gevoeld tot een man. Ik heb nooit getwijfeld over mijn geaardheid. Ik ben niet gay. Ik zal nooit gay zijn.
Ik heb geen problemen met homo's, maar ik ben gewoon niet gay. Mensen die na de pubertijd opeens uit de kast komen, hebben echt wel eerder getwijfeld over hun geaardheid, hoor.
Oh dus daarom lijkt het of je gay bent?quote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Unscrewed het volgende:
Tevens heb ik 4 zussen waar ik vroeger de hele dag mee zat, dus misschien verklaard dat een paar dingen
Ja, maar jij bent mij niet.quote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zei dat ook altijd ondanks dat ik wel eens met een meisje had gezoend, zelfs nog nadat ik een trio had gehouden zei ik dat nog.
Hell, een half jaar geleden zei ik nog dat ik nooit een kutje zou likken.
En toen likte ik een kutje
Hoe kan iemand 'gay' lijken?quote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dus daarom lijkt het of je gay bent?
Schat, ik loop je te trollenquote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe kan iemand 'gay' lijken?
Komt het door de stoners meet? ._.
Ik moet even zeggen dat die meet echt de verkeerde indruk van me heeft gegeven
Eigenlijk welquote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
HA HA IK HEB LEKKER WEL EEN KUTJE GELIKT EN JIJ NIET
Nee maar ik ben er gewoon klaar mee, ik ben niet gay. Als jij een gele broek aan hebt, zeg ik toch ook niet de hele tijd dat ie zwart is?quote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Schat, ik loop je te trollen
Jij hapt zo lekker
quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee maar ik ben er gewoon klaar mee, ik ben niet gay. Als jij een gele broek aan hebt, zeg ik toch ook niet de hele tijd dat ie zwart is?
Zal mij aan m'n reet roesten of jij kleurenblind bent of nietquote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee maar ik ben er gewoon klaar mee, ik ben niet gay. Als jij een gele broek aan hebt, zeg ik toch ook niet de hele tijd dat ie zwart is?
Alleen was het niet heel erg lekkerquote:
Ik scheen het aardig lekker gevonden te hebben ondanks dat ik me er zelf vrij weinig meer van kan herinnerenquote:Op zondag 8 september 2013 20:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Alleen was het niet heel erg lekker
Je pik erin steken is veel chiller
Drugs?quote:Op zondag 8 september 2013 20:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik scheen het aardig lekker gevonden te hebben ondanks dat ik me er zelf vrij weinig meer van kan herinneren
Heb er geen pik in gestoken though, die ging in mij
quote:Op zondag 8 september 2013 20:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gast. Ik heb me nooit, maar dan ook nooit aangetrokken gevoeld tot een man. Ik heb nooit getwijfeld over mijn geaardheid. Ik ben niet gay. Ik zal nooit gay zijn.
Ik heb geen problemen met homo's, maar ik ben gewoon niet gay. Mensen die na de pubertijd opeens uit de kast komen, hebben echt wel eerder getwijfeld over hun geaardheid, hoor.
Dan weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op zondag 8 september 2013 20:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja heel veel alcohol
Ohja en wiet.
Vas, hou je erbuiten.quote:
Bij de eerste, jaquote:Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee.
Tevens moir, je zei dat je bij die trio niks met dat meisje had gedaan?
Nou, wat denk jij dan?quote:Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee.
Tevens moir, je zei dat je bij die trio niks met dat meisje had gedaan?
Watquote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij de eerste, jaBij de 2e een tijdje terug niet
ONOquote:Op zondag 8 september 2013 20:54 schreef Onorgineel het volgende:
Un is gay [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja maar dat zou elke weldenkende man doen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
uns zou vas gewoon afslaan en voor mono gaan
Vas afslaanquote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
uns zou vas gewoon afslaan en voor mono gaan
quote:Op zondag 8 september 2013 20:54 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zeg: TCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
TC heeft geen zin in jouquote:
Als dat geen rare trip geeft, weet ik het ook niet meerquote:
alsof iemand dat wilt zienquote:Op zondag 8 september 2013 21:29 schreef Unscrewed het volgende:
ik ben naakt op de cam samen met ebah
op tc
vas zit naast mequote:
link naar tc snelquote:Op zondag 8 september 2013 21:29 schreef Unscrewed het volgende:
ik ben naakt op de cam samen met ebah
op tc
Ze ruikt een beetje sterk, ja.quote:
de fantasieën van dit jongetjequote:Op zondag 8 september 2013 21:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ze ruikt een beetje sterk, ja.
Maar dat is gewoon de verse geur van seks die zich 5 minuten geleden plaatsvond.
yoloquote:Op zondag 8 september 2013 21:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
de fantasieën van dit jongetje![]()
Prachtig
alleen een kickquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |