doe link danquote:Op zondag 8 september 2013 14:21 schreef Murdera het volgende:
Youtube, onwetende honden
De keuring - waardenberg en de jong
zit mobiel. Hoe moeilijk is het om de keuring - waardenberg en de jong naar YouTube te kopieeren?quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit mobiel. Hoe moeilijk is het om de keuring - waardenberg en de jong naar YouTube te kopieeren?
quote:Op zondag 8 september 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit mobiel. Hoe moeilijk is het om de keuring - waardenberg en de jong naar YouTube te kopieeren?
quote:
focked opquote:Op zondag 8 september 2013 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Toen mn pa alleen woonde kwam ik er elke week eten en nu die mn oma tijdelijk woont ben ik er amper welkom om te eten. Volgens mij wilt mijn oma dat niet hebben..Of beter gezegd mij er niet bij hebben. Wordt tijd dat mijn vader de sleutel krijgt!
Yup.. Als ik haar bel omdat ik mn pa zoek doet ze ook vet kortaf en gooit ze het liefst binnen 10 sec. de telefoon weer op. Laatst riep ze nog dat ze geen vertrouwen er in had dat het goed kwam met mij qua opleiding enzquote:
Blijf het apart vinden als familie zo met elkaar kan omgaan...quote:Op zondag 8 september 2013 14:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yup.. Als ik haar bel omdat ik mn pa zoek doet ze ook vet kortaf en gooit ze het liefst binnen 10 sec. de telefoon weer op. Laatst riep ze nog dat ze geen vertrouwen er in had dat het goed kwam met mij qua opleiding enz
Kattenquote:Op zondag 8 september 2013 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou gewoon veel van die katten.. Zie ze nu niet meer vaak door mn oma maar straks zie ik ze weer elke week en dan zijn het toch ook een beetje weer mijn katten
Sowiesoquote:Op zondag 8 september 2013 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Katten
Gewoon behoeden van de nare oma! <3
whehheequote:Op zondag 8 september 2013 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SowiesoHoop stiekem dat die beesten vlak voor ze weggaan haar appartement nog verder slopen. Van het behang in de woonkamer en gang is al weinig over
#teamkattenquote:Op zondag 8 september 2013 15:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij moet mijn vader dat wel opnieuw behangen
kom je je even bij endegeest melden?quote:Op zondag 8 september 2013 14:51 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
kom jij je even op het politiebureau melden?
Goedzoquote:Op zondag 8 september 2013 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
3 uur gestudeerd, ik herken mezelf niet meer terug.
Hoe burgelijkquote:Op zondag 8 september 2013 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Good job!quote:Op zondag 8 september 2013 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja was super chillquote:Op zondag 8 september 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jahoor, hoe was ground zero eigenlijk?En wat had je nou genomen?
Ah prima dose dus, zoiets neem ik ook altijdquote:Op zondag 8 september 2013 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja was super chillHeb 1½ xtc pil gehad, 3x een halve. Had er 2 maar een halve weggegeven
Ja daar had ik geen last vanquote:Op zondag 8 september 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah prima dose dus, zoiets neem ik ook altijdGoed uit te houden idd, en hoe ging het met dat zitten en niet meer op willen staan waar je bang voor was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |