En beviel dat een beetje?quote:Op zondag 8 september 2013 13:17 schreef KolonelBroodje het volgende:
Een neef van me heeft de omgeving even laten zien
Ja ook al zijn hier ook geen heuvels, het is hier mooier fietsen dan in groningen. Veel slingerwegen, bij ons is het toch al snel lange rechte wegen.quote:
`quote:Op zondag 8 september 2013 14:05 schreef Yankee het volgende:
Zo begon vrijdag mijn weekend![]()
[ afbeelding ]
Weer een mooie doos erbij voor oud papier. Wel vanmorgen even naar de kerk geweest om op te biechten dat ik gezondigd heb en overgestapt ben op de Duitse eenheidsworsten
quote:Op zondag 8 september 2013 14:32 schreef Yankee het volgende:
Noodgedwongen voor een andere groep gegaan dan Sora
[ afbeelding ]
mooi hoorquote:Op zondag 8 september 2013 14:32 schreef Yankee het volgende:
[ afbeelding ]
Was op voorraad, kon daardoor snel geleverd worden. Was helaas niet echt een koopje. Heb de cassette (standaard is 12-28, maar daar heb ik in Groningen natuurlijk niks aan) laten aanpassen, anders had ik hem nog twee dagen ofzo eerder gehad. Die levertijd was ook een van de redenen voor mij om voor canyon te kiezen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef dop het volgende:
[..]
mooi hoor
uitverkoopje? vanwege de snelle levertijd ?
uitverkoop of niet is een strak fietsje waar ik jaloers op ben hoor
gelijk zelf even zitten verlekkeren op de canyon site, als ik nu een fiets zou kopen staat canyon heel hoog op de shortlist
dit weekend was voor mij wat minder , haalde even snel een wiel uit de atb om in de tandem te stoppen , flikkert de mtb uit de haak boven op mij racefiets.
geluk bij een ongeluk heb ik nog steeds geen carbon fiets (dan was hij nu overleden), maar wel twee deukjes in mijn bovenbuis , voortandiwiel viel er bovenop![]()
Bazig! Mooie kar Yankee!quote:Op zondag 8 september 2013 14:32 schreef Yankee het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie kar Yankee! Haal je hem daar wel even weg voor het donker wordt? Straks komt er een neger met grijpvingers uit die lift en neemt hij je fiets meequote:Op zondag 8 september 2013 14:32 schreef Yankee het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |