Geef tzt nog even een seintje. Denk dat M er tegen die tijd wel uit gegroeid is.quote:Op zondag 8 september 2013 13:04 schreef Phaidra het volgende:.
Ik kwam erachter dat ik wel nog lange mouwen rompers in 86/92 kan gebruiken, maar dat heeft niet zo heel veel haast (denk dat ik die richting december nodig heb). Maar mocht je die ook nog kwijt willen, mag je aan me denken (anderen uiteraard ook).
indien niet hier gevonden... ik had ze laatst nog zien hangen bij de hema hier in zevenbergen.. wellicht ook in andere fillialenquote:Op zondag 8 september 2013 15:40 schreef happyme28 het volgende:
Iemand toevallig nog zwembroeken mt 98/104 voor een jongetje op korte termijn? Vandaag in de stad geweest maar gewoon nergens meer te krijgen. We gaan zaterdag op vakantie dus enige spoed haha.
Ik heb het in 2 filialen gevraagd en beiden niets :-( ik blijf nog wel zoeken hoor, maar wie weet heeft hier nog iemand wat liggen.quote:Op zondag 8 september 2013 18:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
indien niet hier gevonden... ik had ze laatst nog zien hangen bij de hema hier in zevenbergen.. wellicht ook in andere fillialen
Ik zal straks thuis even kijken, hebben een boel zwembroekjes gekregen die Bob nog lang niet aan kan. Zal ff kijken wat de maten zijnquote:Op zondag 8 september 2013 15:40 schreef happyme28 het volgende:
Iemand toevallig nog zwembroeken mt 98/104 voor een jongetje op korte termijn? Vandaag in de stad geweest maar gewoon nergens meer te krijgen. We gaan zaterdag op vakantie dus enige spoed haha.
Mag ik het merkloze roze stippenjurkje en het pakje met de appel?quote:Op zondag 8 september 2013 20:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb nog wat kleding op de foto gezet, verschillende maten/seizoenen door elkaar:
http://s1171.photobucket.(...)brary/?sort=3&page=1
Ik doe niet aan strijken
Zekerquote:Op zondag 8 september 2013 20:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mag ik het merkloze roze stippenjurkje en het pakje met de appel?
quote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Zeker. Stippenjurkje is nog van Zoë's S. geweest
En de rest is er ook nog. PM je me anders even?
Ben benieuwd of we nu weer hetzelfde uitgezocht hebben... en of ik eerder wasquote:
Oh damn, jij weer.....quote:Op zondag 8 september 2013 20:57 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we nu weer hetzelfde uitgezocht hebben... en of ik eerder was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Troeta: alleen maat 80. 86 was al verkocht of draagt mijn oudste nog:quote:Op zondag 8 september 2013 20:09 schreef Troeta het volgende:
Heeft iemand nog iets leuks in maat 80 of 86 voor meisjes?
Zoek niks speciaals, gewoon ff snuffelen:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |