Hoe wil je huursubsidie aanvragen als je nog niets huurt? En wie gaat er uberhaupt iets aan je verhuren als je het niet eens kunt betalen?quote:Op zondag 8 september 2013 08:49 schreef MonkeyBall het volgende:
Erm volgens mij heeft die zich pas vorige week ingeschreven dus laten we zeggen een paar dagen, niet lang dus.
Maar dan zou die bijvoorbeeld eerst een huursubsidie aan moeten vragen om te kunnen huren zodat hij op zich zelf zit en dan pas bijstand aankunnen vragen als dat dus nog nodig blijkt te zijn.
Volgens mij is een huursubsidie ook iets van 300,- plus de 600,- die hij verdient lijkt mij dat nog steeds te weinig om zich fatsoenlijk te onderhouden.
300? Dan moet je al echt tegen de bovengrens aanzitten met hurenquote:Op zondag 8 september 2013 08:49 schreef MonkeyBall het volgende:
Erm volgens mij heeft die zich pas vorige week ingeschreven dus laten we zeggen een paar dagen, niet lang dus.
Maar dan zou die bijvoorbeeld eerst een huursubsidie aan moeten vragen om te kunnen huren zodat hij op zich zelf zit en dan pas bijstand aankunnen vragen als dat dus nog nodig blijkt te zijn.
Volgens mij is een huursubsidie ook iets van 300,- plus de 600,- die hij verdient lijkt mij dat nog steeds te weinig om zich fatsoenlijk te onderhouden.
Ook daar kom je niet zo maar tussen en ook dat kost (veel) geld.quote:
Kraken is ook illegaal tegenwoordig, dus daar heb je sowieso niets aan.quote:Op zondag 8 september 2013 09:00 schreef MonkeyBall het volgende:
Kraken heb ik ook aan gedacht, maar zijn karakter is te soft, dan loopt het echt mis met hem.
Ik vrees dat dat laatste er in zit... Op je 25ste krijg je volgens mij niet heel eenvoudig een bijstandsuitkering en zal de instantie zeggen dat je moet gaan studeren oid.quote:Op zondag 8 september 2013 09:02 schreef rikkerdeflikker het volgende:
600 euro schiet niet echt op, beter gaat hij fulltime werken of terug naar zijn ouders.
Woningbouw lijkt me vrij zinloos, die gaan mensen geen voorrang geven op basis van een zielig verhaal en al zeker niet bij deze financiënquote:Op zondag 8 september 2013 09:06 schreef Kekaa het volgende:
Lekkere situatie.
Ik zou het leger des heils proberen en de gemeente. Woningbouw kan ook, maar dat ligt er maar net aan waar je woont.
Vrienden en familie is ook een optie.
En heel snel meer gaan werken.
Daarnaast... jij moet niet zijn probleem oplossen, dat moet ie zelf doen.
Lief dat ie een paar weken bij je mag blijven, maar laat hem daar ook voor betalen (klein bedrag). En stel regels op.
Loop alle uitzendbureaus af, ga persoonlijk vragen bij winkels enzoquote:Op zondag 8 september 2013 09:10 schreef MonkeyBall het volgende:
Hij wilt ook wel meer werken maar hij is in uren terug gezet bij het bedrijf waar die werkt, tussentijd is die aan het solliciteren maar schiet ook voor geen fluit op.
Urgentie krijgt hij echt niet. Dat wordt een kamer zoeken en meer geld genereren, Een krantenwijk of bij de postquote:Op zondag 8 september 2013 09:17 schreef Miss_1989 het volgende:
Misschien kan hij Urgentie aanvragen? En uitleggen wat er aan de hand is dat hij op straat word gezet etc etc.
Succes iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |